Als ik zou moeten raden: kogelstoten of rugby.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ik moet toch eens de intro van Sam terugzoeken, ze noemt zichzelf weer topsporter..
Ja, kogelstoten werd hier de vorige keer ook geroepen toen het ter sprake kwam. Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als ik zou moeten raden: kogelstoten of rugby.
Ik vermoed ook zoiets. Ze oogt wel sterk en je ziet haar ook regelmatig sporten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als ik zou moeten raden: kogelstoten of rugby.
Ik gun het hem wel eigenlijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Vincent, " zij zijn de hele dag bezig geweest en ik was in twee uur klaar" bah bah enge vent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Inderdaad, de ene hoes kost wat meer creativiteit dan de andere, maar 0 punten is gewoon zuur voor iets wat zeker niet slecht is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef JJ76 het volgende:
Kan me op zich wel vinden in de uitslag, maar zat zo dicht bij elkaar dat ik het verschil in punten ervoor dan weer heel groot vind.
De foto van vossen was ook niet veel creatiever te maken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, de ene hoes kost wat meer creativiteit dan de andere, maar 0 punten is gewoon zuur voor iets wat zeker niet slecht is.
Zal wel vrijdag in de teaser zitten voor maandag.. die komt inderdaad nog langs en zal wel voor ophef zorgenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:26 schreef King_Merc het volgende:
Vriend van Donna komt toch ook langs ?.. even kijken hoe Wesley reageert..
Vriend van Donna komt morgen in de uitzending, de foto opdracht was op vrijdag vorige week. Donna had het er over dat haar vriend zaterdag zou komen, dus vorige week zaterdag. Dan zit het morgen in de uitzending dus.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Zal wel vrijdag in de teaser zitten voor maandag.. die komt inderdaad nog langs en zal wel voor ophef zorgen
Nee als je elke maand je kans op winst ziet verkleinen ga je ook zuur worden..quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:28 schreef Revanches het volgende:
Wat zijn Kaine en Kim negatief zeg, altijd wat te zeiken. Kim wilde Wesley in haar team nota bene. En zelf ook nog niets gewonnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |