SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd heel apart sfeertje en idd door die 2, dat gerek en dat ze eerst andere dingen willen doen voordat ze eens een keer aan de opdracht gaan beginnen, heb er met verbazing naar zitten kijken.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Terwijl ik juist vind dat die 2 dames de sfeer verpesten. Iedereen lekker bezig met hun foto maar de vossen niet omdat Kainee geen zin heeft? Wat nou, punten scoren met de opdracht zin of geen zin.
Komt vast goedquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:00 schreef Paul het volgende:
Rare TT had niet door dat het bondgenoten topic was
Waar komen deze screenshots vandaan? Is toch nog niet in de uitzending geweest?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het wel creatief hoor
Van deze promoquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar komen deze screenshots vandaan? Is toch nog niet in de uitzending geweest?
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:36 schreef Cirilico het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWwybjdqMnhxbXc5NA==
De blote billen van Beau. 🍑
Mooi gecaptquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Scherp!
Jonge Mel dan denk ik?
Ik had nu eerder het idee dat hij afstand nam en niet meteen reageerde met: Oh, wil je melk? Wacht, dan pak ik dat voor je.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hebben jullie veel melk besteld vraagt Donna aan Wes......haar manier om dus aan melk te komen...
hij hangt ook als een klit aan haar pffff
Kainé had geen zin om er meteen mee te beginnen. Kim liever morgenochtend, maar na het ontbijt en liefst ook pas na het sporten.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Terwijl ik juist vind dat die 2 dames de sfeer verpesten. Iedereen lekker bezig met hun foto maar de vossen niet omdat Kainee geen zin heeft? Wat nou, punten scoren met de opdracht zin of geen zin.
Nee, vind ik niet raar. Hangt toch erg af hoe ver de situatie met zijn moeder is. Gaat ze binnen een paar dagen dood, dan zal hij wrs niet terugkomen, omdat de uitvaart dan later is dan die ene week.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Raar dat hij die opties niet daar moest bepalen welke van de 4 maar nu gewoon thuis moet maken en dat de groep hiervoor moest beslissen. Raar verhaal....
Maar bij optie drie werd niet gezegd dat hij toestemming nodig had.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht het wel hoor. Hij noemde alle 4 de opties op, ook bij deze brief.
De eerste keer dat hij het voorlas zei hij dat hij bij optie 3 de toestemming van zijn bondje moest hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
Robert mag wel wegblijven, 2 deelnemers p/m weg is wat weinig, de doorstroom moet hoger, teveel zittenblijvers is niet goed voor de dynamiek in de groepjes
Ja met Marie en Vincent kan geen kwaad, maar er zijn natuurlijk ook camera's.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarna zat ze ook nog gewoon ff bloot ... voordat ze iets aantrok
Vast vooraf overlegd dat camera's niets in beeld zouden brengen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja met Marie en Vincent kan geen kwaad, maar er zijn natuurlijk ook camera's.
Ja maar dan nog, de gasten achter de knoppen zien alles.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Vast vooraf overlegd dat camera's niets in beeld zouden brengen.
Ahh.. Miss Temptation Nogwat zit toch in Team Sukkels.. die krijgt wel de Maxpuntenquote:
Waarom zou ze. Je wilt toch laten zien wat je kan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom zo lang? Ze had al veel eerder kunnen stoppen.
Dikke middelvinger naar haar ex-bondje die haar inruilde ook inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Waarom zou ze. Je wilt toch laten zien wat je kan.
nu je het zegt, ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ik moet toch eens de intro van Sam terugzoeken, ze noemt zichzelf weer topsporter..
De Laatste zullen de Eersten zijn.. altijd met een "Jureerbare Game" ligt de twist weer bij de regiequote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:37 schreef JJ76 het volgende:
Hoe Vincent de topfotograaf hooghartig praat over hoe andere teams foto maken. Hoop echt dat ze niet de eerste plek pakken.
Je voelt idd aankomen dat Vincent niet gaat winnen. De professional die het waarmaakt, dat is geen interesse verhaallijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Laatste zullen de Eersten zijn.. altijd met een "Jureerbare Game" ligt de twist weer bij de regie
Lijkt mij ook, geloof ook niet dat William Rutten technische hoogstandjes verwacht en daar ook niet op beoordeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:46 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Je voelt idd aankomen dat Vincent niet gaat winnen. De professional die het waarmaakt, dat is geen interesse verhaallijn.
Wij hadden dezelfde flashback! Die 28 minuten van Melanie gingen makkelijker dan de 10 die hij deed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik moest lachen, exact dezelfde opdracht met exact dezelfde spelregels v.w.b. hangen aan de paal was te zien bij EJVJL! Ze gooien ze nu allemaal al de recycling. Zie vreselijke Bern nog zo hangen in die paal.
Gelukkig is Robert weer terug. Dat wordt weer lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |