Ja als de oven warm is.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:44 schreef engine het volgende:
In de handleiding stond ook dat de pizza in een paar minuten klaar was
Een knapperige randje en zachte middenstukquote:Op maandag 19 februari 2024 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ouhww.. het gaat goed, de pizza wordt hier en daar al een beetje harder... ( uitgedroogd)
Zodeju opent nooit.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:44 schreef Adixsh het volgende:
Ik durf niet meer te starten ben steeds op het randje van kapen
Kapen mag niet, alleen als iemand niet zelf kan of wil openen..quote:Op maandag 19 februari 2024 18:44 schreef Adixsh het volgende:
Ik durf niet meer te starten ben steeds op het randje van kapen
Ze heeft nu eenmaal een breed aura. Daar heeft de groep zich maar naar te schikken.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Voor mij is het andersom. Ashley heeft dingen in haar karakter die weerstand oproepen en het is logisch dat daar over gepraat wordt en mensen elkaar in hun ergernis naar haar vinden. Ashley’s polariserende it’s all about me karakter is de kern waar weerstand is ontstaan.
Ding heeft geen uur gebrand. Ik denk dat dat belangrijk is, want hij wordt nu wel gaar ja, maar te lang in de rook dus misschien een te overheersende rooksmaak.quote:
Maar de vraag is: wat gaan ze en kunnen ze doen met deze info?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy is 3x genoemd als winnaar, zegt Alice. Ashley vind het wel goeie informatie want dat betekent dat mensen hem als gevaarlijk kunnen zien.
Oefquote:Op maandag 19 februari 2024 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft nu eenmaal een breed aura. Daar heeft de groep zich maar naar te schikken.
Dan ben ik al te laat, ik zie het van tevoren niet....nu ook sta verbaast dat ik de laatse was. Normaal zie ik dan open ....blablablaquote:Op maandag 19 februari 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kapen mag niet, alleen als iemand niet zelf kan of wil openen..
Misschien idee dat degene dat in zijn of haar post zet
Soms heb je het idd niet door, omdat je melding idd niet krijgtquote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan ben ik al te laat, ik zie het van tevoren niet....nu ook sta verbaast dat ik de laatse was. Normaal zie ik dan open ....blablabla
Leuke stream om naar te kijken dat sowiesoquote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef Verida het volgende:
Al mislukt die pizza volledig en is niet te vreten.....dan nog hebben ze natuurlijk een geweldig uitje gehad, even weg van de rest, lol hebben samen, stemformulieren bekijken, wijntje erbij en je vol eten aan de worst en andere dingen die op die pizza gaan.
Ik vind het leuk
En de 4de is wie het meest tactisch speelt.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
Eerste vraag ging over wie de groep als de mogelijke winnaar ziet
De tweede vraag geen idee
De derde vraag, waar ze nu mee bezig zijn gaat over wie er het meeste doet in het huishouden.
Inderdaad. Jimmy zou het leuk kunnen vinden te weten dat ie hoger wordt ingeschat dan ie zelf denkt. Maar zou hem ook angst kunnen geven om er daarom op te komen zitten.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Maar de vraag is: wat gaan ze en kunnen ze doen met deze info?
Mario gaat helpen.quote:
Deze informatie is goud.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Maar de vraag is: wat gaan ze en kunnen ze doen met deze info?
Aha, nou dát helptquote:Op maandag 19 februari 2024 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario gaat helpen.
De pizzabakker.
ze zouden die oven is moeten opstokenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze informatie is goud.
Stoken.
IS dat zo...quote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze zouden die oven is moeten opstoken
Nou die oven is eerder bevroren denk ikquote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Ireth het volgende:
Waarom dubbele SL![]()
Staat de toko in de fik??
Stagiaires gaat even helpenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Ireth het volgende:
Waarom dubbele SL![]()
De Grote Febo Pizzawisselquote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Ireth het volgende:
Waarom dubbele SL![]()
2x op1 en 1x op 2 net zoals Alice zelfquote:Op maandag 19 februari 2024 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy is 3x genoemd als winnaar, zegt Alice. Ashley vind het wel goeie informatie want dat betekent dat mensen hem als gevaarlijk kunnen zien.
Ik denk dat BB even gaat helpen met de pizza.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Ireth het volgende:
Waarom dubbele SL![]()
Of de brandweer.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komt even een stagiair naar de pizzaoven kijken
ja en dummiequote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komt even een stagiair naar de pizzaoven kijken
Ok. hou altijd post 285 in de gaten en meestal post ik dan niet meer. maar heb nu helemaal niet gekeken. Maar iedereen mag de mijne openen.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms heb je het idd niet door, omdat je melding idd niet krijgt
* Lovely noteert hetquote:Op maandag 19 februari 2024 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. hou altijd post 285 in de gaten en meestal post ik dan niet meer. maar heb nu helemaal niet gekeken. Maar iedereen mag de mijne openen.
Dat had BB toch zelf moeten doen. Zelfde verhaar met de hot tube. Daar was waarschijnlijk ook niks aan gedaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze zouden die oven is moeten opstoken
Blonde vrouwenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar waarom zijn ze dan ook zo tering eigenwijs? Er staat een uur verwarmen...
PB had een leuke cap.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
Even checken hier
Hoe was de reactie van de echte nummer 1 dylano ?
hier is nog slquote:Op maandag 19 februari 2024 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg niks meer aan doen
Ze moesten in de draaideur gaan staan en wisten niet waarom. In de kamer kregen ze te horen dat ze uitgekozen zijn door de fans voor een diner. Ze mogen zelf pizza maken en ook de uitslag van de ranking die ze gisteren hebben moeten maken inzien. Pizza maken gaat niet helemaal goedquote:Op maandag 19 februari 2024 18:57 schreef Puzzie het volgende:
Ow Ash en Al zitten in een 'pizzeria hok? '
Ik zat net al te kijken : de secret roomquote:Op maandag 19 februari 2024 18:59 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze moesten in de draaideur gaan staan en wisten niet waarom. In de kamer kregen ze te horen dat ze uitgekozen zijn door de fans voor een diner. Ze mogen zelf pizza maken en ook de uitslag van de ranking die ze gisteren hebben moeten maken inzien. Pizza maken gaat niet helemaal goed
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:01 schreef Ireth het volgende:
Ze kunnen beter Domino's laten komen, zit volgens mij om de hoek
Die worden nu binnengebracht, achter de SL.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:01 schreef Ireth het volgende:
Ze kunnen beter Domino's laten komen, zit volgens mij om de hoek
Oeh okayquote:Op maandag 19 februari 2024 19:08 schreef Was-beer het volgende:
Nieuwe stemming voor het spel van morgen. Op instagram staat de uitleg van het spel en de kijker mag de volgorde bepalen
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Dat hebben ze toevallig net bedacht tijdens de streamlock.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:08 schreef engine het volgende:
Oh dat is snel veranderd.....ze gaan toch alles vertellen
Donequote:Op maandag 19 februari 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
We kunnen stemmen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al gedaanquote:Op maandag 19 februari 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
We kunnen stemmen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat zag ik dan weer nietquote:Op maandag 19 februari 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh daar kom ik nooitquote:Op maandag 19 februari 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat in de story boven in van insta
Dat kan Ashley nooit voor haar groepje geheim houden.....quote:Op maandag 19 februari 2024 19:08 schreef OmaJacky het volgende:
Niet slim van de dames dat ze iets vertellen over de lijsten.
Dan mag er dus in het huis over gepraat worden en kunnen ze aan elkaar laten weten wat ze gestemd hebben.
Ze kunnen beter niks laten weten dat ze die lijsten hebben kunnen bekijken.
Nog maar een flesje.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
O die Alice.. Klok er een wijntje in en ze wordt ook een klein slangetje.
Ik zit echt zelden op instaquote:Op maandag 19 februari 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stond ook in het chat bericht van BB
Wat heb je er anders aan als alleen jullie 2 het weten. Information wants to be free!quote:Op maandag 19 februari 2024 19:14 schreef Adixsh het volgende:
Verbaast me echt dat ze alle info gaan delen
die doet alsof en karen weet alles al voor 00.00 uurquote:Op maandag 19 februari 2024 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley luistert ook naar de argumenten van Alice. Die meiden liggen elkaar wel.
Goh, op zich wat ben je met de informatie?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:14 schreef Adixsh het volgende:
Verbaast me echt dat ze alle info gaan delen
Ja, Ashley is gewend haar personeel aan te sturen. Dit loopt iets anders. Beter zoquote:Op maandag 19 februari 2024 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley luistert ook naar de argumenten van Alice. Die meiden liggen elkaar wel.
Error .. ik heb geen idee wat een gunstige volgorde is...quote:Op maandag 19 februari 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jup, en zodra die "groep" er achter komt zitten beide Blondjes in no-time zelf op de bankquote:Op maandag 19 februari 2024 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben best wel waardevolle informatie vergaard. Ze weten nu precies hoe er in de groep wordt gedacht.
Ze zijn ook het meest populair, dus kom maar opquote:Op maandag 19 februari 2024 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en zodra die "groep" er achter komt zitten beide Blondjes in no-time zelf op de bank
Je zou denken dat je beter de bewoners die je mag als laatst zet in de volgorde.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Error .. ik heb geen idee wat een gunstige volgorde is...
Als ze van voorkennis verdacht worden, is de wraak meestal directquote:Op maandag 19 februari 2024 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn ook het meest populair, dus kom maar op
Moeten ze voor het gebruikte hout betalen ofzoquote:
maar ze weten toch ook dat deze twee de afgelopen zaterdag als eerste save warenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze van voorkennis verdacht worden, is de wraak meestal direct
Ik heb zelf deze volgordequote:Op maandag 19 februari 2024 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waar wij ze dan weer vanaf halen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en zodra die "groep" er achter komt zitten beide Blondjes in no-time zelf op de bank
Des te belanrijker om favorieten zo snel mogelijk uit de weg te ruimenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ze weten toch ook dat deze twee de afgelopen zaterdag als eerste save waren
hij is gesmolten of ben ik gekquote:
daarom EXIT met de so called kwienquote:Op maandag 19 februari 2024 19:29 schreef Adixsh het volgende:
Kijk, dit is dus het stuk van Ashley waar ik moeite mee heb. Alles is bedacht en gericht op de kijker. Daardoor weet ik dus niet wat echt is. Vind ik verwarrend.
De kijkers paaien, je medebewoners naaien: Het concept BB in a nutshell.quote:
Ik vind dat ze het nodeloos ingewikkeld maakt.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely is bang dat de info toch naar buiten komt
via bb
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Net een nieuwe jas van negen meier en ik sta nu al in de rook".
Ietsje nog!quote:
Werkelijk alles van Ashley is gericht op de buitenwereld.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:29 schreef Adixsh het volgende:
Kijk, dit is dus het stuk van Ashley waar ik moeite mee heb. Alles is bedacht en gericht op de kijker. Daardoor weet ik dus niet wat echt is. Vind ik verwarrend.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: net een nieuwe jas van 9 meier sta nu al in de rook
Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 19 februari 2024 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze volgorde
1: Alice & Ashley
2: Jimmy & Tom
3: Danny & Glenn
4: Rohani & Tyron
5: Doriana & Randy
9 of 8 meier betalen voor een jas is sowieso een beetje overdrijven 😂quote:Op maandag 19 februari 2024 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
[ afbeelding ]
quote:
Geen geduld inderdaad, vooral Ashley heeft geen geduld. Ze had al niet genoeg aandacht om naar de handleiding te luisteren die Alice 3 keer heeft voorgelezen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:30 schreef Willewa het volgende:
Hoe kan je zo’n pizza nou eigenlijk verneuken? 😅 Als je gewoon volgens de handleiding een uur dat ding verwarmt zodat ie warm genoeg is en dan 4/5 minuten dat ding erin, beetje draaien, klaar.
Maar als je een handleiding niet serieus neemt en geen geduld hebt om een uur te wachten, dan gaat het mis ja 😂
Nou dit dus..quote:Op maandag 19 februari 2024 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niets zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
9 of 8 meier betalen voor een jas is sowieso een beetje overdrijven 😂
Misschien gokken ze daar ook op 😉quote:Op maandag 19 februari 2024 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou de febo nooit eerder BB hebben gekeken? Er is nog nooit een pizza gelukt uit die oven.
Ahh kijkquote:Op maandag 19 februari 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Idd. Je zag Ashley gewoon niet luisteren toen Alice de handleiding voorlas en al erg snel elke keer ‘nou ik snap er niks van’ roepen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:32 schreef stervis het volgende:
[..]
[..]
Geen geduld inderdaad, voor Ashley heeft geen geduld. Toen de oven naar haar BBQ (van thuis) ruikte vond ze het al goed. Waarschijnlijk herkende ze gewoon de geur van de aanmaakblokken.
En ze zijn te afgeleid door de vragen. Ze hadden er het eerste half uur moeten blijven bij zitten om na te gaan dat hij egaal warm werd. Maar ze wilden persé terug naar binnen voor de vragen.
Inderdaad. Of de pizza's beginnen na 2 uur te bakken als de oven eindelijk is opgewarmd, maar het deeg op is.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou de febo nooit eerder BB hebben gekeken? Er is nog nooit een pizza gelukt uit die oven.
Donderdag al als ze weer genomineerd isquote:Op maandag 19 februari 2024 19:36 schreef zodeju het volgende:
Maar Ashley mag nooit meer zeggen Mij wordt ook niks gegund....want over een week is ze dit alweer vergeten....
Neeeequote:Op maandag 19 februari 2024 19:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh kijk
Dan doe ik eerst een duo wat ik de vrijstelling minder gun.
Dan een groepje die ik alles gun
Dan steeds een beetje minder populair.
Je kan aan de ander het gezicht zien hoe goed het is.
het ging er haar om dat er niets gegund werd door de medebewoners.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:36 schreef zodeju het volgende:
Maar Ashley mag nooit meer zeggen Mij wordt ook niks gegund....want over een week is ze dit alweer vergeten....
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
9 of 8 meier betalen voor een jas is sowieso een beetje overdrijven 😂
Ja, maar Big Brother heeft ze al geholpen met ze te verwijzen naar de handleiding. Ze waren al aan het stoken zonder de handleiding.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Idd. Je zag Ashley gewoon niet luisteren toen Alice de handleiding voorlas en al erg snel elke keer ‘nou ik snap er niks van’ roepen.
Misschien had BB gewoon even in moeten grijpen voor ze de schijven erin schoven‘beetje vroeg he dames? Het uur is nog niet om’.
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:37 schreef engine het volgende:
Nee hoor dat is geen roddelen hoor. Absoluut niet.
Ze hebben het dak van de Arena moeten sluiten van de luchtquote:Op maandag 19 februari 2024 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat heel Zuid-Oost die rook ruikt.
Ook weer zo.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeee
Je moet goed bedenken wie er geld zou inzetten om een vrijstelling vast te zetten
Ik weet bijna zeker doriana en twijfel aan ronahi
Moeilijk isquote:Op maandag 19 februari 2024 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ook weer zo.
Ik ga nog even puzzelen
Basooquote:Op maandag 19 februari 2024 19:40 schreef zodeju het volgende:
Alice denk niet dat Basoo een toneelspeelster is....Ashley denk van wel.
Heerlijk dat tegengas geven van Alice bij ashleyquote:Op maandag 19 februari 2024 19:41 schreef Adixsh het volgende:
Ashley: ik ben daar te nuchter voor.
Alice: meid jij bent niet nuchter, ík ben nuchter!
Alice maakt in haar leeftijdsgroep misschien meer van dit soort meiden mee ;p Ik denk ook niet dat het een act is, zo zijn sommige van die jonge meiden nu gewoon.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:40 schreef zodeju het volgende:
Alice denk niet dat Basoo een toneelspeelster is....Ashley denk van wel.
Nee, want dan heeft ze het tegen B.B. dan heeft ze wat gevraagd aan BB en die antwoord niet of het duurt te lang.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:37 schreef Verida het volgende:
[..]
het ging er haar om dat er niets gegund werd door de medebewoners.
dit etentje komt van de kijkers vandaan.
Heerlijk hè, hoe die twee volstrekt open en eerlijk naar elkaar zijn. Wederzijds respect.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:41 schreef Adixsh het volgende:
Ashley: ik ben daar te nuchter voor.
Alice: meid jij bent niet nuchter, ík ben nuchter!
Ze gaan echt heel leuk en eerlijk met elkaar omquote:Op maandag 19 februari 2024 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijk hè, hoe die twee volstrekt open en eerlijk naar elkaar zijn. Wederzijds respect.
De productie wacht met smart het moment af dat het Sabbel wordtquote:Op maandag 19 februari 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Basoo![]()
Ow Zode
Heerlijk mens ben je
Neuhh.. ga afquote:Op maandag 19 februari 2024 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De productie wacht met smart het moment af dat het Sabbel wordt
Ik ben ook zo 🤦🏼♀️quote:Op maandag 19 februari 2024 19:46 schreef kater1 het volgende:
Alice zegt nu voor de tigste keer dat ze het zo leuk vind met Ash in een duo te zitten. Beetje raar eigenlijk
🤭quote:Op maandag 19 februari 2024 19:46 schreef DGK-Eric het volgende:
Alice vindt het heel gezellig om met Ashley in een duo te zitten, zegt ze.
*Alice neemt nog maar eens een flinke teug wijn
Stom he.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Basoo![]()
Ow Zode
Heerlijk mens ben je
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:46 schreef DGK-Eric het volgende:
Alice vindt het heel gezellig om met Ashley in een duo te zitten, zegt ze.
*Alice neemt nog maar eens een flinke teug wijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |