Ja als de oven warm is.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:44 schreef engine het volgende:
In de handleiding stond ook dat de pizza in een paar minuten klaar was
Een knapperige randje en zachte middenstukquote:Op maandag 19 februari 2024 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ouhww.. het gaat goed, de pizza wordt hier en daar al een beetje harder... ( uitgedroogd)
Zodeju opent nooit.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:44 schreef Adixsh het volgende:
Ik durf niet meer te starten ben steeds op het randje van kapen
Kapen mag niet, alleen als iemand niet zelf kan of wil openen..quote:Op maandag 19 februari 2024 18:44 schreef Adixsh het volgende:
Ik durf niet meer te starten ben steeds op het randje van kapen
Ze heeft nu eenmaal een breed aura. Daar heeft de groep zich maar naar te schikken.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Voor mij is het andersom. Ashley heeft dingen in haar karakter die weerstand oproepen en het is logisch dat daar over gepraat wordt en mensen elkaar in hun ergernis naar haar vinden. Ashley’s polariserende it’s all about me karakter is de kern waar weerstand is ontstaan.
Ding heeft geen uur gebrand. Ik denk dat dat belangrijk is, want hij wordt nu wel gaar ja, maar te lang in de rook dus misschien een te overheersende rooksmaak.quote:
Maar de vraag is: wat gaan ze en kunnen ze doen met deze info?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy is 3x genoemd als winnaar, zegt Alice. Ashley vind het wel goeie informatie want dat betekent dat mensen hem als gevaarlijk kunnen zien.
Oefquote:Op maandag 19 februari 2024 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft nu eenmaal een breed aura. Daar heeft de groep zich maar naar te schikken.
Dan ben ik al te laat, ik zie het van tevoren niet....nu ook sta verbaast dat ik de laatse was. Normaal zie ik dan open ....blablablaquote:Op maandag 19 februari 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kapen mag niet, alleen als iemand niet zelf kan of wil openen..
Misschien idee dat degene dat in zijn of haar post zet
Soms heb je het idd niet door, omdat je melding idd niet krijgtquote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan ben ik al te laat, ik zie het van tevoren niet....nu ook sta verbaast dat ik de laatse was. Normaal zie ik dan open ....blablabla
Leuke stream om naar te kijken dat sowiesoquote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef Verida het volgende:
Al mislukt die pizza volledig en is niet te vreten.....dan nog hebben ze natuurlijk een geweldig uitje gehad, even weg van de rest, lol hebben samen, stemformulieren bekijken, wijntje erbij en je vol eten aan de worst en andere dingen die op die pizza gaan.
Ik vind het leuk
En de 4de is wie het meest tactisch speelt.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
Eerste vraag ging over wie de groep als de mogelijke winnaar ziet
De tweede vraag geen idee
De derde vraag, waar ze nu mee bezig zijn gaat over wie er het meeste doet in het huishouden.
Inderdaad. Jimmy zou het leuk kunnen vinden te weten dat ie hoger wordt ingeschat dan ie zelf denkt. Maar zou hem ook angst kunnen geven om er daarom op te komen zitten.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Maar de vraag is: wat gaan ze en kunnen ze doen met deze info?
Mario gaat helpen.quote:
Deze informatie is goud.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Maar de vraag is: wat gaan ze en kunnen ze doen met deze info?
Aha, nou dát helptquote:Op maandag 19 februari 2024 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario gaat helpen.
De pizzabakker.
ze zouden die oven is moeten opstokenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze informatie is goud.
Stoken.
IS dat zo...quote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze zouden die oven is moeten opstoken
Nou die oven is eerder bevroren denk ikquote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Ireth het volgende:
Waarom dubbele SL![]()
Staat de toko in de fik??
Stagiaires gaat even helpenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Ireth het volgende:
Waarom dubbele SL![]()
De Grote Febo Pizzawisselquote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Ireth het volgende:
Waarom dubbele SL![]()
2x op1 en 1x op 2 net zoals Alice zelfquote:Op maandag 19 februari 2024 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy is 3x genoemd als winnaar, zegt Alice. Ashley vind het wel goeie informatie want dat betekent dat mensen hem als gevaarlijk kunnen zien.
Ik denk dat BB even gaat helpen met de pizza.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Ireth het volgende:
Waarom dubbele SL![]()
Of de brandweer.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komt even een stagiair naar de pizzaoven kijken
ja en dummiequote:Op maandag 19 februari 2024 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komt even een stagiair naar de pizzaoven kijken
Ok. hou altijd post 285 in de gaten en meestal post ik dan niet meer. maar heb nu helemaal niet gekeken. Maar iedereen mag de mijne openen.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms heb je het idd niet door, omdat je melding idd niet krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |