De kijkers paaien, je medebewoners naaien: Het concept BB in a nutshell.quote:
Ik vind dat ze het nodeloos ingewikkeld maakt.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely is bang dat de info toch naar buiten komt
via bb
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Net een nieuwe jas van negen meier en ik sta nu al in de rook".
Ietsje nog!quote:
Werkelijk alles van Ashley is gericht op de buitenwereld.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:29 schreef Adixsh het volgende:
Kijk, dit is dus het stuk van Ashley waar ik moeite mee heb. Alles is bedacht en gericht op de kijker. Daardoor weet ik dus niet wat echt is. Vind ik verwarrend.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: net een nieuwe jas van 9 meier sta nu al in de rook
Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 19 februari 2024 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze volgorde
1: Alice & Ashley
2: Jimmy & Tom
3: Danny & Glenn
4: Rohani & Tyron
5: Doriana & Randy
9 of 8 meier betalen voor een jas is sowieso een beetje overdrijven 😂quote:Op maandag 19 februari 2024 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
[ afbeelding ]
quote:
Geen geduld inderdaad, vooral Ashley heeft geen geduld. Ze had al niet genoeg aandacht om naar de handleiding te luisteren die Alice 3 keer heeft voorgelezen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:30 schreef Willewa het volgende:
Hoe kan je zo’n pizza nou eigenlijk verneuken? 😅 Als je gewoon volgens de handleiding een uur dat ding verwarmt zodat ie warm genoeg is en dan 4/5 minuten dat ding erin, beetje draaien, klaar.
Maar als je een handleiding niet serieus neemt en geen geduld hebt om een uur te wachten, dan gaat het mis ja 😂
Nou dit dus..quote:Op maandag 19 februari 2024 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Error .. ik heb geen idee wat een gunstige volgorde is...
Dan zal ik maar niets zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
9 of 8 meier betalen voor een jas is sowieso een beetje overdrijven 😂
Misschien gokken ze daar ook op 😉quote:Op maandag 19 februari 2024 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou de febo nooit eerder BB hebben gekeken? Er is nog nooit een pizza gelukt uit die oven.
Ahh kijkquote:Op maandag 19 februari 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |