Jup, en zodra die "groep" er achter komt zitten beide Blondjes in no-time zelf op de bankquote:Op maandag 19 februari 2024 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben best wel waardevolle informatie vergaard. Ze weten nu precies hoe er in de groep wordt gedacht.
Ze zijn ook het meest populair, dus kom maar opquote:Op maandag 19 februari 2024 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en zodra die "groep" er achter komt zitten beide Blondjes in no-time zelf op de bank
Je zou denken dat je beter de bewoners die je mag als laatst zet in de volgorde.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Error .. ik heb geen idee wat een gunstige volgorde is...
Als ze van voorkennis verdacht worden, is de wraak meestal directquote:Op maandag 19 februari 2024 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn ook het meest populair, dus kom maar op
Moeten ze voor het gebruikte hout betalen ofzoquote:
maar ze weten toch ook dat deze twee de afgelopen zaterdag als eerste save warenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze van voorkennis verdacht worden, is de wraak meestal direct
Ik heb zelf deze volgordequote:Op maandag 19 februari 2024 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Error .. ik heb geen idee wat een gunstige volgorde is...
Waar wij ze dan weer vanaf halen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en zodra die "groep" er achter komt zitten beide Blondjes in no-time zelf op de bank
Des te belanrijker om favorieten zo snel mogelijk uit de weg te ruimenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ze weten toch ook dat deze twee de afgelopen zaterdag als eerste save waren
hij is gesmolten of ben ik gekquote:
daarom EXIT met de so called kwienquote:Op maandag 19 februari 2024 19:29 schreef Adixsh het volgende:
Kijk, dit is dus het stuk van Ashley waar ik moeite mee heb. Alles is bedacht en gericht op de kijker. Daardoor weet ik dus niet wat echt is. Vind ik verwarrend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |