Blonde vrouwenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar waarom zijn ze dan ook zo tering eigenwijs? Er staat een uur verwarmen...
PB had een leuke cap.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
Even checken hier
Hoe was de reactie van de echte nummer 1 dylano ?
hier is nog slquote:Op maandag 19 februari 2024 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg niks meer aan doen
Ze moesten in de draaideur gaan staan en wisten niet waarom. In de kamer kregen ze te horen dat ze uitgekozen zijn door de fans voor een diner. Ze mogen zelf pizza maken en ook de uitslag van de ranking die ze gisteren hebben moeten maken inzien. Pizza maken gaat niet helemaal goedquote:Op maandag 19 februari 2024 18:57 schreef Puzzie het volgende:
Ow Ash en Al zitten in een 'pizzeria hok? '
Ik zat net al te kijken : de secret roomquote:Op maandag 19 februari 2024 18:59 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze moesten in de draaideur gaan staan en wisten niet waarom. In de kamer kregen ze te horen dat ze uitgekozen zijn door de fans voor een diner. Ze mogen zelf pizza maken en ook de uitslag van de ranking die ze gisteren hebben moeten maken inzien. Pizza maken gaat niet helemaal goed
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:01 schreef Ireth het volgende:
Ze kunnen beter Domino's laten komen, zit volgens mij om de hoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |