Moeilijk isquote:Op maandag 19 februari 2024 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ook weer zo.
Ik ga nog even puzzelen
Basooquote:Op maandag 19 februari 2024 19:40 schreef zodeju het volgende:
Alice denk niet dat Basoo een toneelspeelster is....Ashley denk van wel.
Heerlijk dat tegengas geven van Alice bij ashleyquote:Op maandag 19 februari 2024 19:41 schreef Adixsh het volgende:
Ashley: ik ben daar te nuchter voor.
Alice: meid jij bent niet nuchter, ík ben nuchter!
Alice maakt in haar leeftijdsgroep misschien meer van dit soort meiden mee ;p Ik denk ook niet dat het een act is, zo zijn sommige van die jonge meiden nu gewoon.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:40 schreef zodeju het volgende:
Alice denk niet dat Basoo een toneelspeelster is....Ashley denk van wel.
Nee, want dan heeft ze het tegen B.B. dan heeft ze wat gevraagd aan BB en die antwoord niet of het duurt te lang.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:37 schreef Verida het volgende:
[..]
het ging er haar om dat er niets gegund werd door de medebewoners.
dit etentje komt van de kijkers vandaan.
Heerlijk hè, hoe die twee volstrekt open en eerlijk naar elkaar zijn. Wederzijds respect.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:41 schreef Adixsh het volgende:
Ashley: ik ben daar te nuchter voor.
Alice: meid jij bent niet nuchter, ík ben nuchter!
Ze gaan echt heel leuk en eerlijk met elkaar omquote:Op maandag 19 februari 2024 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijk hè, hoe die twee volstrekt open en eerlijk naar elkaar zijn. Wederzijds respect.
De productie wacht met smart het moment af dat het Sabbel wordtquote:Op maandag 19 februari 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Basoo![]()
Ow Zode
Heerlijk mens ben je
Neuhh.. ga afquote:Op maandag 19 februari 2024 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De productie wacht met smart het moment af dat het Sabbel wordt
Ik ben ook zo 🤦🏼♀️quote:Op maandag 19 februari 2024 19:46 schreef kater1 het volgende:
Alice zegt nu voor de tigste keer dat ze het zo leuk vind met Ash in een duo te zitten. Beetje raar eigenlijk
🤭quote:Op maandag 19 februari 2024 19:46 schreef DGK-Eric het volgende:
Alice vindt het heel gezellig om met Ashley in een duo te zitten, zegt ze.
*Alice neemt nog maar eens een flinke teug wijn
Stom he.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Basoo![]()
Ow Zode
Heerlijk mens ben je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |