Die zijn nu echt zo vet als spek.. als die zijn gewassen is het een stuk mooier.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:51 schreef greysbones het volgende:
poeh haar eigen haar is echt heel dun
Haar wenkbrauwen zijn van nature ook veel mooier ipv die dikke strepenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van de week zei ze zelf dat ze minder make-up op had gedaan en ze had alleen een gloss op haar lippen en dat was echt heel mooi
Ze heeft al die troep helemaal niet nodig. Maar ja vaak slaat iemand door als je eenmaal aanpassingen laat doen. Nog dikkere lippen en nog een cup groter. Zo gaat dat ook met haar nagels wimpers en make-upquote:Op maandag 19 februari 2024 14:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar wenkbrauwen zijn van nature ook veel mooier ipv die dikke strepen
Wie niet dan?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
ze vinden allemaal dat ze zonder met doorgaan
Jimmy is wel een beetje een kiss assquote:Op maandag 19 februari 2024 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Jimmy zegt : Laat haar eruit zien, zoals ze er zelf wil uitzien.
Ik geloof dat hij dit echt meende.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy is wel een beetje een kiss ass
ik denk dat hij het vooral op zichzelf projecteertquote:Op maandag 19 februari 2024 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij dit echt meende.
Ik kan me het wel voorstellen dat een man dat mooier vindt. Als je haar hoofd in je handen neemt om haar te kussen heb je die vieze aanzet vast.. of als jechaar borsten vastpakt heb je van die harde ballonnen vast. Dat lijkt me allemaal niet erg opwindend.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
leuk dat vooral de mannen het haar van Ashley niet mooi vinden, mannen houden (meestal) van natuurlijke looks. Ik vind het haar van Ash ook vreselijk, veel te lang. Maar zij en haar partner zullen het wel mooi vinden
Dat is ook een uitdrukking die bij hem past, en denk dat hij ook er zo over haar denkt. Alles een beetje over de topquote:Op maandag 19 februari 2024 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Jimmy zegt : Laat haar eruit zien, zoals ze er zelf wil uitzien.
Die fillers in haar lippen lossen intussen vanzelf wel op, tenzij ze mag bijspuiten Achter bij Feboquote:Op maandag 19 februari 2024 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me het wel voorstellen dat een man dat mooier vindt. Als je haar hoofd in je handen neemt om haar te kussen heb je die vieze aanzet vast.. of als jechaar borsten vastpakt heb je van die harde ballonnen vast. Dat lijkt me allemaal niet erg opwindend.
Dat was al wel duidelijkquote:Op maandag 19 februari 2024 15:03 schreef greysbones het volgende:
Tom
ik ben heel koppig he
de rest beaamt het
En krijgen een naam ..quote:Op maandag 19 februari 2024 15:05 schreef greysbones het volgende:
Alle camera's hebben nu een pluk haar
Ze krijgen nu ook allemaal een naamquote:Op maandag 19 februari 2024 15:05 schreef greysbones het volgende:
En ze hebben allemaal een naam gekregenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:05 schreef greysbones het volgende:
Zo veel leuker als altijd maar gekonkel en achterklapquote:Op maandag 19 februari 2024 15:06 schreef kater1 het volgende:
Het is echt gezellig in de barbie kamer. Ze zijn een leuk stel zo bij elkaar
Gelukkigquote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
Karen gaat het haar van Tom niet weer opscheren
Zou het niet slecht voor je haar zijn die matten er in en dan ook nog blonderen, wordt je haar ook niet beter vanquote:Op maandag 19 februari 2024 15:12 schreef greysbones het volgende:
oei dat haar van ash is echt slecht
Helemaal kapot van die extensions. Moet echt goed worden geknipt en dan die dunne pieken aan de onderkant weg.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:12 schreef greysbones het volgende:
oei dat haar van ash is echt slecht
Gelukkig is Karen een top kapster en weet die altijd wat ze doetquote:Op maandag 19 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
Als ze dat gaan verven
blijft niks over
En ondanks dat ziet dit er veel beter uit als dat dooie lange stro...quote:
heerlijk, Ash kan er ook wel tegenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
Tom
mag ik nu ook in uw lip prikken
hij durft wel
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
Tom
mag ik nu ook in uw lip prikken
hij durft wel
is wel echt heel kapot hoorquote:Op maandag 19 februari 2024 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ondanks dat ziet dit er veel beter uit als dat dooie lange stro...
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ondanks dat ziet dit er veel beter uit als dat dooie lange stro...
Je ziet gewoon van een afstand al dat het vlas is en helemaal poreus is.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
Als ze dat gaan verven
blijft niks over
Eens, ik vind het ook echt veel beter zoquote:Op maandag 19 februari 2024 15:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zonder nep haar ziet ze veel mooier uit
Dat is heel slechtquote:Op maandag 19 februari 2024 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het niet slecht voor je haar zijn die matten er in en dan ook nog blonderen, wordt je haar ook niet beter van
lijkt ook allemaal afgebrokenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef Kissingbird het volgende:
Wat heeft ze kort haar van zichzelf![]()
Jammer dat ze zo'n lange nepharen erin hangt
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Mannenvraag... maar hoe zou je dit repareren? Kortknippen en weer aan laten groeien?
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Mannenvraag... maar hoe zou je dit repareren? Kortknippen en weer aan laten groeien?
Dat zou wel het beste zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
heb je gezien bovenop hoe kort het isquote:Op maandag 19 februari 2024 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou als ik haar was een soort BOB laten knippen en weer gezond laten worden, haarmasker en ff geen verf of matten erin.
dat had ze al voorspeld dus ookquote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Ook iedereen aan de eettafel vind zonder de extensions mooier.
Duurde wel ff voor ze het door hadden.
stukje eraf is ze kaalquote:Op maandag 19 februari 2024 15:17 schreef Snoozey het volgende:
is best te redden hoor.
stukje eraf en bijkleuren. evt low lights
tondeuse er overheenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Kort knippen en nooit meer vervenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
hier is echt niks aan te redden
Net als bij Amanda destijds.. helemaal kortquote:Op maandag 19 februari 2024 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je gezien bovenop hoe kort het is
daar is geen bob van te maken
maakt hem jongerquote:Op maandag 19 februari 2024 15:17 schreef kater1 het volgende:
Danny knapt erg op met het haar van Ashley
volgens mij zo dood als wahquote:Op maandag 19 februari 2024 15:17 schreef Snoozey het volgende:
is best te redden hoor.
stukje eraf en bijkleuren. evt low lights
quote:
Das een grapje hoop ik???quote:Op maandag 19 februari 2024 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik verlies steeds meer en meer interesse, zeker na die flutresultaten afgelopen zaterdag, Ashlie de populairste![]()
![]()
snap niet wat mensen slecht vinden aan Sabeau of zo, ik vind haar een leuke meid (Loiza Lamers vibe qua haar enthusiasme, karakter
nee, gewoon andere meningquote:
Sabeau is hardstikke lief, maar ook niet te volgen en praat heeeeeeel veeeeeel. Kan soms wat vermoeiend zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik verlies steeds meer en meer interesse, zeker na die flutresultaten afgelopen zaterdag, Ashlie de populairste![]()
![]()
snap niet wat mensen slecht vinden aan Sabeau of zo, ik vind haar een leuke meid (Loiza Lamers vibe qua haar enthusiasme, karakter
The usual trolquote:
Tokkies vind ik beetje ver gaan hoor.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
oh ja omdat je niet meeloopt met de tokkiegang (Ashley, Tom, Danny, Glenn) wordt je trol genoemd
oké
Trek je lange tenen eens inquote:Op maandag 19 februari 2024 15:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, gewoon andere mening (of mag dat niet, leven we in rusland?)
Ken je wat langer dan vandaagquote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
oh ja omdat je niet meeloopt met de tokkiegang (Ashley, Tom, Danny, Glenn) wordt je trol genoemd
oké
Voor mij niet hoor.. ieder zijn mening. Ik vindt Ashley ook geen prettig persoon.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
oké
Wen er maar aan....quote:Op maandag 19 februari 2024 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
![]()
Al zou ze wel liever iemand anders in de hoofdrol willenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Krijgt Doriana toch nog haar verjaardags catwalk,
Glenn leeft met haar daar en die vindt haar leuk en heeft fijne gesprekken met haar .....hij durft zelfs tegen Ashley in te gaan als het over haar gaat.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Trek je lange tenen eens in![]()
Ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat iemand haar als bewoner leuk vind (en dat is mijn mening g..)
nee want gekonkel kan later op de dag nogquote:Op maandag 19 februari 2024 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Doen die mannen echt heel leuk. Lachen ipv gekonkel is toch altijd leuker om te kijken
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:30 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
Hahaha
![]()
![]()
![]()
Ik zat in een hele serieuze call, maar moest toch echt vragen of ik later even terug kon bellen toen ik dit voorbij zag komen hahaha ... ik hield het niet meer
Dit was idd hilarisch 🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt heerlijke streams, dit is waar ik voor kijk![]()
Zijn hier beelden van?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:30 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
Hahaha
![]()
![]()
![]()
Ik zat in een hele serieuze call, maar moest toch echt vragen of ik later even terug kon bellen toen ik dit voorbij zag komen hahaha ... ik hield het niet meer
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:30 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
Hahaha
![]()
![]()
![]()
Het valse gekonkel komt grotendeels van de 2 Belgische dames aangevuld door Dilano Randy of Tyron een of meerdere van dat clubje eruit zou prettig zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee want gekonkel kan later op de dag nog
zullen ze vast en zeker wel weer Sabeau gaan afzeiken of zo, en Jimmy's hoofd vullen met leugensJimmy is dom en naief en dat weten Ashlie, Glenn, Tom, Danny ook wel
Nee, dan ga ik zelf wel kaartenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:31 schreef zodeju het volgende:
De kaartspelletjes zijn toch beter dan liggende mensen.....
nee? deze week moet Jimmy de RATTA exit, wat een dombo is datquote:Op maandag 19 februari 2024 15:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het valse gekonkel komt grotendeels van de 2 Belgische dames aangevuld door Dilano Randy ofn , een of meerdere van dat clubje eruit zou prettig zijn
Ja het gaat wel langzamer dan ik had verwacht maar wel lekker steadyquote:Op maandag 19 februari 2024 15:36 schreef lojanda het volgende:
Je begint nu ook echt te zien dat Jimmy aan het afvallen is.. vooral in dat shirt wat ze aanhebben met een challenge.
Van het kaarten?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef lojanda het volgende:
Nu ze uitgespeeld zijn zal het niet lang duren voordat ze zeggen.. ik ben moe
Tja we kijken beide dus heel anders tegen het spel aan, ik vind Randy niet eerlijk met zijn at random, zeg gewoon dat je gekozen hebt, Doriana had beter rechtstreeks tegen Ashley kunnen zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee? deze week moet Jimmy de RATTA exit, wat een dombo is dat
Randy vind ik leuker en leuker, begint het spel ook beter te spelen vind ik, Doriana ook wel leuker begin te vinden, goed dat ze niks zei tegen Ashley over haar reden qua nominatie
Sjesus........................quote:Op maandag 19 februari 2024 15:41 schreef Ireth het volgende:
Op twitter wordt gesuggereerd dat Jimmy deze act niet leuk vond, hij vond het vast hartstikke kwetsend
Dat staat hij zonder pruik ook al, die meeloperquote:Op maandag 19 februari 2024 15:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
respect voor Tyron dat ie niet voor Jan Lul wil staan met die achterlijke pruikjes
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:41 schreef Ireth het volgende:
Op twitter wordt gesuggereerd dat Jimmy deze act niet leuk vond, hij vond het vast hartstikke kwetsend
Want Twitter weet wat Jimmy vindt of denkt?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:41 schreef Ireth het volgende:
Fijn dat mensen dat voor hem invullen ook....quote:Op maandag 19 februari 2024 15:41 schreef Ireth het volgende:
tja zulke dingen zie je ook met carnaval. Waarom mag een ander zich niet ff verkleden en hij wel? Dat vind ik aanstellerij, als het zo is dat Jimmy zich gekwetst zou voelenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:41 schreef Ireth het volgende:
Jammer idd boring as fuckquote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ty is ook wel een beetje saai voor zo'n jonge knul. Vind hem best aardig, maar ook saai
Ga dit nou niet als waarheid denkenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja zulke dingen zie je ook met carnaval. Waarom mag een ander zich niet ff verkleden en hij wel? Dat vind ik aanstellerij, als het zo is dat Jimmy zich gekwetst zou voelen
Dit is op zich een leugenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mijn beelden zijn al een tijdje privé
ik zei toch ook ALS... de waarheid weet alleen Jimmy en de rest vult het in voor hem.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga dit nou niet als waarheid denken
Waar ze zonder te douchen ingaanquote:
Echt gezellig vind ik je niet hoor. Jammer.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
respect voor Tyron dat ie niet voor Jan Lul wil staan met die achterlijke pruikjes
Twitter is niet de cosquote:Op maandag 19 februari 2024 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik zei toch ook ALS... de waarheid weet alleen Jimmy en de rest vult het in voor hem.
Er staat nergens "altijd", ik schreef "al een tijdje".quote:Op maandag 19 februari 2024 15:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is op zich een leugen
"Altijd" is jaren geleden al gefaald
Dit is toch ook helemaal niks voor hem....ouders doen dat met een slok op tijdens bruiloften ...quote:Op maandag 19 februari 2024 15:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat staat hij zonder pruik ook al, die meeloper
Eensquote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ty is ook wel een beetje saai voor zo'n jonge knul. Vind hem best aardig, maar ook saai
BB gaat niet om gezelligheidquote:Op maandag 19 februari 2024 15:46 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Echt gezellig vind ik je niet hoor. Jammer.
Ouders? met en slok op op bruiloften? Naar wat voor bruiloften ga jij?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch ook helemaal niks voor hem....ouders doen dat met een slok op tijdens bruiloften ...
Ieder zn ding.. leef en laten leven en zo.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
BB gaat niet om gezelligheid
en overigens ik moet daar de nieuwe bewoner worden, mijn bijnaam doe ik eer aan, de RODDELKING, ik zou Ronahi 110% vertrouwen, want ja ik moet Tom ook niet het klein mannetje met een groot ego
Dit soort grapjes begrijp ik ook niet.....quote:Op maandag 19 februari 2024 15:37 schreef greysbones het volgende:
Karen verstopt iets in de bank in de Barbieroom
zal vast iets van Tom zijn
Beetje onderbroeken lolquote:Op maandag 19 februari 2024 15:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit soort grapjes begrijp ik ook niet.....
Sabeau is bloedmooi als ze hier op "mute" staat.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:52 schreef mario390 het volgende:
ik kregte mentoning
meer blondies in huis
Oke, genoteerd dan maar.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
en overigens ik moet daar de nieuwe bewoner worden, mijn bijnaam doe ik eer aan, de RODDELKING, ik zou Ronahi 110% vertrouwen, want ja ik moet Tom ook niet het klein mannetje met een groot ego
Ik kom ook uit Eindhoven maar vind die Dilano een arrogante kwal maar er lopen vast meer mensen rond in Eindhoven die niet leuk zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
en sowieso ben bevooroordeeld, ook uit eindhoven de gekstuh dus ja, ik heb weinig keus dan om voor Dilano en zijn kamp te zijn
overigens Dilano maakt geen domme keuzes vind ik, hij en Sabeau zijn een supergoed duo, ik denk niet dat Sabeau het met een andere duopartner beter zou doen bv, en ik raakte ook wel beetje uitgekeken op heel die Jimmy, op Heisa Jynx na, weinig aan en ik vind hem nogal een zeur
Er moet inderdaad gewoon een hele lange spel waarbij wij mogen kijken komen.... .quote:Op maandag 19 februari 2024 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje onderbroeken lol
ze vervelen zich daar meer dan de helft van de dag
ik snap wel dat je dan stomme grapjes uithaalt
Heb het niet helemaal gezien maar vonden Dor en Rot van deze actie?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
[x]https://twitter.com/MJK_88/status/1759590349335413060?s=20[/x]
kanquote:Op maandag 19 februari 2024 15:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er moet inderdaad gewoon een hele lange spel waarbij wij mogen kijken komen.... .
Je moet vinden wat je wil, maar alleen omdat iemand uit je woonplaats komt, vind ik wel een flinterdunne reden om diegene dan leuk te _moeten_ vinden.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
en sowieso ben bevooroordeeld, ook uit eindhoven de gekstuh dus ja, ik heb weinig keus dan om voor Dilano en zijn kamp te zijn
overigens Dilano maakt geen domme keuzes vind ik, hij en Sabeau zijn een supergoed duo, ik denk niet dat Sabeau het met een andere duopartner beter zou doen bv, en ik raakte ook wel beetje uitgekeken op heel die Jimmy, op Heisa Jynx na, weinig aan en ik vind hem nogal een zeur
Volgens mij was er hilariteit alom, en waren er even geen kampen in het huis.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gezien maar vonden Dor en Rot van deze actie?
daar ging mijn koffiequote:Op maandag 19 februari 2024 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet vinden wat je wil, maar alleen omdat iemand uit je woonplaats komt, vind ik wel een flinterdunne reden om diegene dan leuk te _moeten_ vinden.
Had ik vorig jaar fan van Bern moeten zijn ....
Het besef komt nog welquote:Op maandag 19 februari 2024 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij was er hilariteit alom, en waren er even geen kampen in het huis.
Of ik las verkeerd of jij deed een ninja editquote:Op maandag 19 februari 2024 15:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er staat nergens "altijd", ik schreef "al een tijdje".
Ze zijn niet bij u thuis he.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waar ze zonder te douchen ingaan
Zo fucking smerig...
Als wij in de hottub gaan met vrienden vragen we iedereen eerst te douchen en schoon in de tubbte gaan
Die kerel weet het altijd op een zeer rustige toon zeer dramatisch te makenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:00 schreef Snensie het volgende:
Ik vond het trouwens ook wel grappig dat Jimmy een paar keer gezegd heeft over die extensions dat als het niet lukt ze gewoon voor kort en pittig gaan. Haha Ashley in de stress!
dat zijn de haren van Ashleyquote:
Ik krijg hier ook heel de tijd commentaar omdat ik me negatief uitlaat over Tom en Ashley. Gewoon negeren :-)quote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
oké
Zij ook maar het andere groepje ookquote:
dus nepharenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat zijn de haren van Ashley
haar nep haren, extensions. Ze zijn er nu uit. Gaat haar haren wassen , drogen en dan gaan de nepharen er weer in.
quote:
Ik vind Ashley de laatste paar dagen wel beter te doen, ik vind haar minder heftig. Jij?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik krijg hier ook heel de tijd commentaar omdat ik me negatief uitlaat over Tom en Ashley. Gewoon negeren :-)
ja klopt en weiniger stinkequote:Op maandag 19 februari 2024 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ashley heeft hele lange en heel veel nepharen.
Ze ziet er veel leuker uit zonder die lange nepharen
Daar heb ik toch geen last van als dat nephaar stinkt, zit hier veilig achter een schermquote:
Klein mannetje met een groot ego? Bedoel je dan niet Dilano? Volgens mij vergis je je nuquote:Op maandag 19 februari 2024 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Maar ze willen wel meerdere dagen met het water doenquote:
Yep...gillen die meid omdat ze eigenlijk rattenkoppie moest. Ze kreeg toch haar extensies of wat het ook in die tijd was.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi vraagt bij de wall om Cote d'Or met nootjes. Ronahi is al weer weggelopen, maar de camera geeft antwoord.
[ afbeelding ]
Ze mogen wel douchen maar ze zijn te smeer om er voor te betalenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het ook smerig dat ze zonder te douchen die hottub in gaan. Ze zouden er gewoon een regel van kunnen maken van bovenaf dat er eerst gedoucht moet worden. Maar ja mogen niet eens douchen dus het is vrij voorspelbaar dat het zo gebeurt.
nee ik bedoelde sminkequote:Op maandag 19 februari 2024 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen last van als dat nephaar stinkt, zit hier veilig achter een scherm
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
oké
Idd en past goed bij haar karakterquote:
Zij had zoveel extensions en was zoveel met de stijltang in de weer, dat haar eigen haar was overleden, waardoor de extensions eruit moesten, haar eigen haar eraf en een tijdje een pruik droeg zodat haar eigen haar kon herstellen. Dramaaaa was dat (voor haar)...quote:Op maandag 19 februari 2024 16:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep...gillen die meid omdat ze eigenlijk rattenkoppie moest. Ze kreeg toch haar extensies of wat het ook in die tijd was.
Ik hou het expres subtiel jaquote:Op maandag 19 februari 2024 16:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en past goed bij haar karakter
Maar ze willen graag munten bewaren voor andere dingen, vrij logisch als je het mij vraagt. Ze doen het volgens mij allemaal.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze mogen wel douchen maar ze zijn te smeer om er voor te betalen
Als ze er niet voor hoeven te betalen, dan staan ze drie keer per dag te douchen en die streams zijn niet om aan te gluren
Wat een drama was dat toenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep...gillen die meid omdat ze eigenlijk rattenkoppie moest. Ze kreeg toch haar extensies of wat het ook in die tijd was.
Ik heb nog niemand echt zien douchenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:14 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar ze willen graag munten bewaren voor andere dingen, vrij logisch als je het mij vraagt. Ze doen het volgens mij allemaal.
Maakt niet uit want het zijn eigenlijk allemaal viezerikken.. hoe ze eten en hoe ze constant hun mes en lepel aflikken en daar dan er zo weer mee in een pot gaan. Ze roepen ook constant dat de hottub stinkt maar gaan er vrolijk weer in en dan heb je er ook nog bij die daarna dan niet eens douchenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het ook smerig dat ze zonder te douchen die hottub in gaan. Ze zouden er gewoon een regel van kunnen maken van bovenaf dat er eerst gedoucht moet worden. Maar ja mogen niet eens douchen dus het is vrij voorspelbaar dat het zo gebeurt.
Vandaar waarschijnlijk ook dat hij zo gedaald is in de peiling.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Warm douchen wordt bijna niet gedaan. Laatst hadden Basiri en Karen een muntje gebruikt en mochten ze elk 2.5 minuten maar dat lukte niet goed en zeiden het ook nooit meer te gaan doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand echt zien douchen
Zij heeft natuurlijk al weer hongerquote:Op maandag 19 februari 2024 16:19 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi en Tyron moeten koken en krijgen commentaar van Doriana dat ze nog niet begonnen zijn.
Ik vind haar veel zachter zo... effe lekker een modelletje erin en klaar...quote:Op maandag 19 februari 2024 16:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en past goed bij haar karakter
de mensen die in het aparte kamertje zaten hebben lekker warm kunnen douchenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maakt niet uit want het zijn eigenlijk allemaal viezerikken.. hoe ze eten en hoe ze constant hun mes en lepel aflikken en daar dan er zo weer mee in een pot gaan. Ze roepen ook constant dat de hottub stinkt maar gaan er vrolijk weer in en dan heb je er ook nog bij die daarna dan niet eens douchen
Ik vond als je in Duos bent dat er best 1 muntje voor 5 minuten met zijn 2 mag zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Warm douchen wordt bijna niet gedaan. Laatst hadden Basiri en Karen een muntje gebruikt en mochten ze elk 2.5 minuten maar dat lukte niet goed en zeiden het ook nooit meer te gaan doen.
Ja veel leuker dan die enorme lange slierten.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind haar veel zachter zo... effe lekker een modelletje erin en klaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |