Je moet vinden wat je wil, maar alleen omdat iemand uit je woonplaats komt, vind ik wel een flinterdunne reden om diegene dan leuk te _moeten_ vinden.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
en sowieso ben bevooroordeeld, ook uit eindhoven de gekstuh dus ja, ik heb weinig keus dan om voor Dilano en zijn kamp te zijn
overigens Dilano maakt geen domme keuzes vind ik, hij en Sabeau zijn een supergoed duo, ik denk niet dat Sabeau het met een andere duopartner beter zou doen bv, en ik raakte ook wel beetje uitgekeken op heel die Jimmy, op Heisa Jynx na, weinig aan en ik vind hem nogal een zeur
Volgens mij was er hilariteit alom, en waren er even geen kampen in het huis.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gezien maar vonden Dor en Rot van deze actie?
daar ging mijn koffiequote:Op maandag 19 februari 2024 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet vinden wat je wil, maar alleen omdat iemand uit je woonplaats komt, vind ik wel een flinterdunne reden om diegene dan leuk te _moeten_ vinden.
Had ik vorig jaar fan van Bern moeten zijn ....
Het besef komt nog welquote:Op maandag 19 februari 2024 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij was er hilariteit alom, en waren er even geen kampen in het huis.
Of ik las verkeerd of jij deed een ninja editquote:Op maandag 19 februari 2024 15:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er staat nergens "altijd", ik schreef "al een tijdje".
Ze zijn niet bij u thuis he.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waar ze zonder te douchen ingaan
Zo fucking smerig...
Als wij in de hottub gaan met vrienden vragen we iedereen eerst te douchen en schoon in de tubbte gaan
Die kerel weet het altijd op een zeer rustige toon zeer dramatisch te makenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:00 schreef Snensie het volgende:
Ik vond het trouwens ook wel grappig dat Jimmy een paar keer gezegd heeft over die extensions dat als het niet lukt ze gewoon voor kort en pittig gaan. Haha Ashley in de stress!
dat zijn de haren van Ashleyquote:
Ik krijg hier ook heel de tijd commentaar omdat ik me negatief uitlaat over Tom en Ashley. Gewoon negeren :-)quote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
oh ja omdat je niet meeloopt met de tokkiegang (Ashley, Tom, Danny, Glenn) wordt je trol genoemd
oké
Zij ook maar het andere groepje ookquote:
dus nepharenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat zijn de haren van Ashley
haar nep haren, extensions. Ze zijn er nu uit. Gaat haar haren wassen , drogen en dan gaan de nepharen er weer in.
quote:
Ik vind Ashley de laatste paar dagen wel beter te doen, ik vind haar minder heftig. Jij?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik krijg hier ook heel de tijd commentaar omdat ik me negatief uitlaat over Tom en Ashley. Gewoon negeren :-)
ja klopt en weiniger stinkequote:Op maandag 19 februari 2024 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ashley heeft hele lange en heel veel nepharen.
Ze ziet er veel leuker uit zonder die lange nepharen
Daar heb ik toch geen last van als dat nephaar stinkt, zit hier veilig achter een schermquote:
Klein mannetje met een groot ego? Bedoel je dan niet Dilano? Volgens mij vergis je je nuquote:Op maandag 19 februari 2024 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
BB gaat niet om gezelligheid
en overigens ik moet daar de nieuwe bewoner worden, mijn bijnaam doe ik eer aan, de RODDELKING, ik zou Ronahi 110% vertrouwen, want ja ik moet Tom ook niet het klein mannetje met een groot ego
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |