Ja het gaat wel langzamer dan ik had verwacht maar wel lekker steadyquote:Op maandag 19 februari 2024 15:36 schreef lojanda het volgende:
Je begint nu ook echt te zien dat Jimmy aan het afvallen is.. vooral in dat shirt wat ze aanhebben met een challenge.
Van het kaarten?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef lojanda het volgende:
Nu ze uitgespeeld zijn zal het niet lang duren voordat ze zeggen.. ik ben moe
Tja we kijken beide dus heel anders tegen het spel aan, ik vind Randy niet eerlijk met zijn at random, zeg gewoon dat je gekozen hebt, Doriana had beter rechtstreeks tegen Ashley kunnen zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee? deze week moet Jimmy de RATTA exit, wat een dombo is dat
Randy vind ik leuker en leuker, begint het spel ook beter te spelen vind ik, Doriana ook wel leuker begin te vinden, goed dat ze niks zei tegen Ashley over haar reden qua nominatie
Sjesus........................quote:Op maandag 19 februari 2024 15:41 schreef Ireth het volgende:
Op twitter wordt gesuggereerd dat Jimmy deze act niet leuk vond, hij vond het vast hartstikke kwetsend
Dat staat hij zonder pruik ook al, die meeloperquote:Op maandag 19 februari 2024 15:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
respect voor Tyron dat ie niet voor Jan Lul wil staan met die achterlijke pruikjes
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:41 schreef Ireth het volgende:
Op twitter wordt gesuggereerd dat Jimmy deze act niet leuk vond, hij vond het vast hartstikke kwetsend
Want Twitter weet wat Jimmy vindt of denkt?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:41 schreef Ireth het volgende:
Fijn dat mensen dat voor hem invullen ook....quote:Op maandag 19 februari 2024 15:41 schreef Ireth het volgende:
tja zulke dingen zie je ook met carnaval. Waarom mag een ander zich niet ff verkleden en hij wel? Dat vind ik aanstellerij, als het zo is dat Jimmy zich gekwetst zou voelenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:41 schreef Ireth het volgende:
Jammer idd boring as fuckquote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ty is ook wel een beetje saai voor zo'n jonge knul. Vind hem best aardig, maar ook saai
Ga dit nou niet als waarheid denkenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja zulke dingen zie je ook met carnaval. Waarom mag een ander zich niet ff verkleden en hij wel? Dat vind ik aanstellerij, als het zo is dat Jimmy zich gekwetst zou voelen
Dit is op zich een leugenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mijn beelden zijn al een tijdje privé
ik zei toch ook ALS... de waarheid weet alleen Jimmy en de rest vult het in voor hem.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga dit nou niet als waarheid denken
Waar ze zonder te douchen ingaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |