Helemaal kapot van die extensions. Moet echt goed worden geknipt en dan die dunne pieken aan de onderkant weg.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:12 schreef greysbones het volgende:
oei dat haar van ash is echt slecht
Gelukkig is Karen een top kapster en weet die altijd wat ze doetquote:Op maandag 19 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
Als ze dat gaan verven
blijft niks over
En ondanks dat ziet dit er veel beter uit als dat dooie lange stro...quote:
heerlijk, Ash kan er ook wel tegenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
Tom
mag ik nu ook in uw lip prikken
hij durft wel
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
Tom
mag ik nu ook in uw lip prikken
hij durft wel
is wel echt heel kapot hoorquote:Op maandag 19 februari 2024 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ondanks dat ziet dit er veel beter uit als dat dooie lange stro...
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ondanks dat ziet dit er veel beter uit als dat dooie lange stro...
Je ziet gewoon van een afstand al dat het vlas is en helemaal poreus is.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
Als ze dat gaan verven
blijft niks over
Eens, ik vind het ook echt veel beter zoquote:Op maandag 19 februari 2024 15:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zonder nep haar ziet ze veel mooier uit
Dat is heel slechtquote:Op maandag 19 februari 2024 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het niet slecht voor je haar zijn die matten er in en dan ook nog blonderen, wordt je haar ook niet beter van
lijkt ook allemaal afgebrokenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef Kissingbird het volgende:
Wat heeft ze kort haar van zichzelf![]()
Jammer dat ze zo'n lange nepharen erin hangt
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Mannenvraag... maar hoe zou je dit repareren? Kortknippen en weer aan laten groeien?
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Mannenvraag... maar hoe zou je dit repareren? Kortknippen en weer aan laten groeien?
Dat zou wel het beste zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
heb je gezien bovenop hoe kort het isquote:Op maandag 19 februari 2024 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou als ik haar was een soort BOB laten knippen en weer gezond laten worden, haarmasker en ff geen verf of matten erin.
dat had ze al voorspeld dus ookquote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Ook iedereen aan de eettafel vind zonder de extensions mooier.
Duurde wel ff voor ze het door hadden.
stukje eraf is ze kaalquote:Op maandag 19 februari 2024 15:17 schreef Snoozey het volgende:
is best te redden hoor.
stukje eraf en bijkleuren. evt low lights
tondeuse er overheenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Kort knippen en nooit meer vervenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
hier is echt niks aan te redden
Net als bij Amanda destijds.. helemaal kortquote:Op maandag 19 februari 2024 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je gezien bovenop hoe kort het is
daar is geen bob van te maken
maakt hem jongerquote:Op maandag 19 februari 2024 15:17 schreef kater1 het volgende:
Danny knapt erg op met het haar van Ashley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |