Glenn leeft met haar daar en die vindt haar leuk en heeft fijne gesprekken met haar .....hij durft zelfs tegen Ashley in te gaan als het over haar gaat.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Trek je lange tenen eens in![]()
Ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat iemand haar als bewoner leuk vind (en dat is mijn mening g..)
nee want gekonkel kan later op de dag nogquote:Op maandag 19 februari 2024 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Doen die mannen echt heel leuk. Lachen ipv gekonkel is toch altijd leuker om te kijken
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:30 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
Hahaha
![]()
![]()
![]()
Ik zat in een hele serieuze call, maar moest toch echt vragen of ik later even terug kon bellen toen ik dit voorbij zag komen hahaha ... ik hield het niet meer
Dit was idd hilarisch 🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt heerlijke streams, dit is waar ik voor kijk![]()
Zijn hier beelden van?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:30 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
Hahaha
![]()
![]()
![]()
Ik zat in een hele serieuze call, maar moest toch echt vragen of ik later even terug kon bellen toen ik dit voorbij zag komen hahaha ... ik hield het niet meer
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:30 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
Hahaha
![]()
![]()
![]()
Het valse gekonkel komt grotendeels van de 2 Belgische dames aangevuld door Dilano Randy of Tyron een of meerdere van dat clubje eruit zou prettig zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee want gekonkel kan later op de dag nog
zullen ze vast en zeker wel weer Sabeau gaan afzeiken of zo, en Jimmy's hoofd vullen met leugensJimmy is dom en naief en dat weten Ashlie, Glenn, Tom, Danny ook wel
Nee, dan ga ik zelf wel kaartenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:31 schreef zodeju het volgende:
De kaartspelletjes zijn toch beter dan liggende mensen.....
nee? deze week moet Jimmy de RATTA exit, wat een dombo is datquote:Op maandag 19 februari 2024 15:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het valse gekonkel komt grotendeels van de 2 Belgische dames aangevuld door Dilano Randy ofn , een of meerdere van dat clubje eruit zou prettig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |