Tokkies vind ik beetje ver gaan hoor.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
oh ja omdat je niet meeloopt met de tokkiegang (Ashley, Tom, Danny, Glenn) wordt je trol genoemd
oké
Trek je lange tenen eens inquote:Op maandag 19 februari 2024 15:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, gewoon andere mening (of mag dat niet, leven we in rusland?)
Ken je wat langer dan vandaagquote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
oh ja omdat je niet meeloopt met de tokkiegang (Ashley, Tom, Danny, Glenn) wordt je trol genoemd
oké
Voor mij niet hoor.. ieder zijn mening. Ik vindt Ashley ook geen prettig persoon.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
oké
Wen er maar aan....quote:Op maandag 19 februari 2024 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik verlies steeds meer en meer interesse, zeker na die flutresultaten afgelopen zaterdag, Ashlie de populairste![]()
![]()
snap niet wat mensen slecht vinden aan Sabeau of zo, ik vind haar een leuke meid (Loiza Lamers vibe qua haar enthusiasme, karakter
Al zou ze wel liever iemand anders in de hoofdrol willenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Krijgt Doriana toch nog haar verjaardags catwalk,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |