Maar ze willen wel meerdere dagen met het water doenquote:
Yep...gillen die meid omdat ze eigenlijk rattenkoppie moest. Ze kreeg toch haar extensies of wat het ook in die tijd was.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi vraagt bij de wall om Cote d'Or met nootjes. Ronahi is al weer weggelopen, maar de camera geeft antwoord.
[ afbeelding ]
Ze mogen wel douchen maar ze zijn te smeer om er voor te betalenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het ook smerig dat ze zonder te douchen die hottub in gaan. Ze zouden er gewoon een regel van kunnen maken van bovenaf dat er eerst gedoucht moet worden. Maar ja mogen niet eens douchen dus het is vrij voorspelbaar dat het zo gebeurt.
nee ik bedoelde sminkequote:Op maandag 19 februari 2024 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen last van als dat nephaar stinkt, zit hier veilig achter een scherm
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
oh ja omdat je niet meeloopt met de tokkiegang (Ashley, Tom, Danny, Glenn) wordt je trol genoemd
oké
Idd en past goed bij haar karakterquote:
Zij had zoveel extensions en was zoveel met de stijltang in de weer, dat haar eigen haar was overleden, waardoor de extensions eruit moesten, haar eigen haar eraf en een tijdje een pruik droeg zodat haar eigen haar kon herstellen. Dramaaaa was dat (voor haar)...quote:Op maandag 19 februari 2024 16:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep...gillen die meid omdat ze eigenlijk rattenkoppie moest. Ze kreeg toch haar extensies of wat het ook in die tijd was.
Ik hou het expres subtiel jaquote:Op maandag 19 februari 2024 16:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en past goed bij haar karakter
Maar ze willen graag munten bewaren voor andere dingen, vrij logisch als je het mij vraagt. Ze doen het volgens mij allemaal.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze mogen wel douchen maar ze zijn te smeer om er voor te betalen
Als ze er niet voor hoeven te betalen, dan staan ze drie keer per dag te douchen en die streams zijn niet om aan te gluren
Wat een drama was dat toenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep...gillen die meid omdat ze eigenlijk rattenkoppie moest. Ze kreeg toch haar extensies of wat het ook in die tijd was.
Ik heb nog niemand echt zien douchenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:14 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar ze willen graag munten bewaren voor andere dingen, vrij logisch als je het mij vraagt. Ze doen het volgens mij allemaal.
Maakt niet uit want het zijn eigenlijk allemaal viezerikken.. hoe ze eten en hoe ze constant hun mes en lepel aflikken en daar dan er zo weer mee in een pot gaan. Ze roepen ook constant dat de hottub stinkt maar gaan er vrolijk weer in en dan heb je er ook nog bij die daarna dan niet eens douchenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het ook smerig dat ze zonder te douchen die hottub in gaan. Ze zouden er gewoon een regel van kunnen maken van bovenaf dat er eerst gedoucht moet worden. Maar ja mogen niet eens douchen dus het is vrij voorspelbaar dat het zo gebeurt.
Vandaar waarschijnlijk ook dat hij zo gedaald is in de peiling.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ty is ook wel een beetje saai voor zo'n jonge knul. Vind hem best aardig, maar ook saai
Warm douchen wordt bijna niet gedaan. Laatst hadden Basiri en Karen een muntje gebruikt en mochten ze elk 2.5 minuten maar dat lukte niet goed en zeiden het ook nooit meer te gaan doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand echt zien douchen
Zij heeft natuurlijk al weer hongerquote:Op maandag 19 februari 2024 16:19 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi en Tyron moeten koken en krijgen commentaar van Doriana dat ze nog niet begonnen zijn.
Ik vind haar veel zachter zo... effe lekker een modelletje erin en klaar...quote:Op maandag 19 februari 2024 16:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en past goed bij haar karakter
de mensen die in het aparte kamertje zaten hebben lekker warm kunnen douchenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maakt niet uit want het zijn eigenlijk allemaal viezerikken.. hoe ze eten en hoe ze constant hun mes en lepel aflikken en daar dan er zo weer mee in een pot gaan. Ze roepen ook constant dat de hottub stinkt maar gaan er vrolijk weer in en dan heb je er ook nog bij die daarna dan niet eens douchen
Ik vond als je in Duos bent dat er best 1 muntje voor 5 minuten met zijn 2 mag zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Warm douchen wordt bijna niet gedaan. Laatst hadden Basiri en Karen een muntje gebruikt en mochten ze elk 2.5 minuten maar dat lukte niet goed en zeiden het ook nooit meer te gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |