SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Speklap3000 op 18-02-2024 20:04:22 ]met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Liefde voor BerlijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dat heet een biertapquote:Op zondag 18 februari 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las pinten automaat. Dat zou wel een uitvinding zijn voor @:harrie
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat een kansloze en inspriratieloze drammerige kut TT is dit
maar daar kan ik weinig aan doen, speelt een spelMijn theorie voor auto 2de keer pasquote:Op zondag 18 februari 2024 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik had dat zelfde met voor auto rijbewijs. tis niets zo zeer het niet weten, maar door stress fouten maken enzo. Ik haalde mijn theorie voor auto en praktijk ook wel in 1 keer. dus tja. mss nu ook maar moet het nog zien.
voor de motor opnieuw ook 2de keer
heb nog een paar vak gerichte opleidingen gedaan helft ook pas 2de keer
praktijk ging eigenlijk altijd wel goedalleen dat fistfucken dat lukte niet meteen
![]()
![]()
Ik heb theorie in 1 keer en auto aps na 5 keerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik maak me iets meer zorgen over de praktijk, vooral ook omdat ik denk dat is juist de essentie ervan. Tis toch linke zooi die elektra. en goed foutjes worden afgerekend in erge ongelukken meestal.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:56 schreef Harrie het volgende:
Wat een kansloze en inspriratieloze drammerige kut TT is dit
maar daar kan ik weinig aan doen, speelt een spel
[..]
Mijn theorie voor auto 2de keer pas
voor de motor opnieuw ook 2de keer
heb nog een paar vak gerichte opleidingen gedaan helft ook pas 2de keer
praktijk ging eigenlijk altijd wel goedalleen dat fistfucken dat lukte niet meteen
Die theorie met over hoe de arbo in elkaar zit of alle wettelijke regelgeving boeien me minder.Do what you love, love what you do!![]()
lijkt me de juiste insteekquote:Op zondag 18 februari 2024 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik maak me iets meer zorgen over de praktijk, vooral ook omdat ik denk dat is juist de essentie ervan. Tis toch linke zooi die elektra. en goed foutjes worden afgerekend in erge ongelukken meestal.
Die theorie met over hoe de arbo in elkaar zit of alle wettelijke regelgeving boeien me minder.♡♡♡♡![]()
gelukkig heeft MrMickeytjuh liefde voor alles met 4 wielen dat compenseerdquote:Op zondag 18 februari 2024 19:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb theorie in 1 keer en auto aps na 5 keer![]()
![]()
is het ook, er is altijd wel wat dat iedereen met Elektro altijd zelf eerst checken enzo. dus extra stap. Ook met fouten dus. Maargoed die wil je niet maken he natuurlijk.quote:
als ik een wetgeving artikel keertje fout heb in de theorie dan boeit me dat veel minder.Do what you love, love what you do!![]()
Ja en hij vind het altijd zeer prettig als ik rij.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
gelukkig heeft MrMickeytjuh liefde voor alles met 4 wielen dat compenseerd
Ik mocht las de 5de keer faalangst examen doen. Super flauw![]()
Maar dat was wel slim want ik voelde direct dat het goed zat omdat de sfeer heel anders was.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
het hielp niet btw dat ze je dan filmpjes laten zien van wat er gebeurt als je een foutje maakt enzo. ....
Do what you love, love what you do!![]()
Wat is er dan eigenlijk precies anders als je een faalangst examen doet?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en hij vind het altijd zeer prettig als ik rij.
Maar dat was wel slim want ik voelde direct dat het goed zat omdat de sfeer heel anders was.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ze startte de wagen en voelde dat het goed zat. Ik zou er een geloof mee oprichtenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dat was wel slim want ik voelde direct dat het goed zat omdat de sfeer heel anders was.![]()
![]()
dat voel je pas als je er in zitquote:Op zondag 18 februari 2024 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er dan eigenlijk precies anders als je een faalangst examen doet?![]()
![]()
De startlocatie is anders.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er dan eigenlijk precies anders als je een faalangst examen doet?
Je gaat eerst koffie drinken met je examinator in een restaurant.
Daarnaast heb je extra tijd en mag je aangeven dat je even pauze wil.
En ze liegen, als je wegrijdt op de parkeerplaats zeggen ze al "Ahh ik zie het al, jij kan wel rijden. Welke kant wil je op? Plaats A of plaats B?"
En dan voel je je al helemaal op je gemak.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan zou ik binnen 5 seconden al gezakt zijn omdat ik die examinator helemaal de tering heb gemept door zijn nutteloze gebrabbelquote:Op zondag 18 februari 2024 20:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De startlocatie is anders.
En ze liegen, als je wegrijdt op de parkeerplaats zeggen ze al "Ahh ik zie het al, jij kan wel rijden. Welke kant wil je op? Plaats A of plaats B?"
En dan voel je je al helemaal op je gemak.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 20:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dat was wel slim want ik voelde direct dat het goed zat omdat de sfeer heel anders was.![]()
feeling better?♡♡♡♡![]()
Het is 14 februari geweest hoor, tis wel klaar met de liefdeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ik herinner mijn examen nog wel daarmee, was reguliere en nog voor met navigatie dingen enzo en A B vragen met theorie.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kweet niet had al vrij snel praatje met examinator over zeilen enzo op zee met catamaran. en dat was min of meer gezellig wat me wat op mijn gemak stelde.
Verder wat ik me herinner hoor, was vooral niet onzeker over komen wat te doen. Dus btw invoeg strook op snelweg vol gas geven enzo, zie dit nog steeds mensen niet goed doen bijna dagelijks. en kan me er mateloos aan irriteren want zit er nl achter. Geef gas mensen pas je snelheid aan aan de snelweg en je komt er zo makkelijker tussen en de rest achter je.Do what you love, love what you do!![]()
hahaha ze liegenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
♡♡♡♡![]()
14 feb is commerciële liefde, hier is echte liefdequote:Op zondag 18 februari 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is 14 februari geweest hoor, tis wel klaar met de liefde![]()
![]()
Haha achquote:Op zondag 18 februari 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik binnen 5 seconden al gezakt zijn omdat ik die examinator helemaal de tering heb gemept door zijn nutteloze gebrabbel
De examinator die ik daarvoor 2 keer had gehad had ik al ruzie mee voor ik instapte.Ja wel een beetje beter.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Geloof er niets vanquote:Op zondag 18 februari 2024 20:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
14 feb is commerciële liefde, hier is echte liefdeTrotste mama van Ambar
Geyle Neuckseks?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is 14 februari geweest hoor, tis wel klaar met de liefde
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zijn ook andere examinatoren, examinatoren die alleen faalangstexamens doen. Ik startte wel bij CBR trouwens maar niet in een drukke groep maar apart en op andere tijdstip. Maar dat was omdat het nog corona wasquote:Op zondag 18 februari 2024 20:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En dan voel je je al helemaal op je gemak.Uw ADH vitamine Worst
had iemand hier nog wat met valentijn trouwens? Ik niet natuurlijk zoals gewoonlijk
slechte actieyrhiller, lekker wegkijkenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Welk filmpje?
Eet smakelijk en veel plezier
thank you♡♡♡♡![]()
Ja ik had een gratis patatje gehaald bij Bram Ladagequote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef kree het volgende:
had iemand hier nog wat met valentijn trouwens? Ik niet natuurlijk zoals gewoonlijkUw ADH vitamine Worst
Een bericht van een anonieme aanbidderquote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef kree het volgende:
had iemand hier nog wat met valentijn trouwens? Ik niet natuurlijk zoals gewoonlijkTrotste mama van Ambar
Heb een extra liefdesbolkje gezetquote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef kree het volgende:
had iemand hier nog wat met valentijn trouwens? Ik niet natuurlijk zoals gewoonlijk![]()
![]()
En jij denk dat ieniminimuis aan geile neukseks doet?quote:Trotste mama van Ambar
Hier staat er boven de Bram gewoon "Friet"quote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik had een gratis patatje gehaald bij Bram LadageOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
gehehe vertel? vermoed je wie het is?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een bericht van een anonieme aanbidderDo what you love, love what you do!![]()
Geen idee, dat was meer mijn wens richting @JustinKquote:Op zondag 18 februari 2024 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij denk dat ieniminimuis aan geile neukseks doet?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
oehh romantischquote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een bericht van een anonieme aanbidder
tell us more♡♡♡♡![]()
Ja maar jouw G is ook niet zo hard als de mijnequote:Op zondag 18 februari 2024 20:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hier staat er boven de Bram gewoon "Friet"Uw ADH vitamine Worst
Ik heb wel een idee ja.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe vertel? vermoed je wie het is?Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 18 februari 2024 20:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd als stille genieten ingeschat
♡♡♡♡![]()
ontkennen heeft geen zin meerquote:Op zondag 18 februari 2024 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij denk dat ieniminimuis aan geile neukseks doet?![]()
![]()
Geheime aanbidder wilde zijn identiteit niet onthullen dus verder geen ideequote:Trotste mama van Ambar
maar hoe kreeg je een erichtje... brief app dm?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geheime aanbidder wilde zijn identiteit niet onthullen dus verder geen idee♡♡♡♡![]()
nou vraag me af hoe dat dan verder gingquote:Op zondag 18 februari 2024 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geheime aanbidder wilde zijn identiteit niet onthullen dus verder geen idee
hoe schattigquote:
Ik heb dit 1 keertje gehad he, en goed speelde toen in bandje met wat meiden van zelfde leeftijd.
LOL ineens stapel kaartjes, mijn broertje speelde toen ik in die band. \
Dus naja de link was al heel snel gelegd natuurlijk
maargoed hahaha blijft de meest grappige valentijn tot nu toe die ik had iig
haha echt dat toen met parfum erop enzo.... LOL.
het was wel grappig iig. goeie grap wel
Ik heb er een prive detective op gezetquote:Trotste mama van Ambar
gezien in de bus, schat ik het niet zo in fokker ofzo.quote:
Weet niet heb je nog wat verleden liefden die je je nog kunt herinneren?
noicequote:Op zondag 18 februari 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er een prive detective op gezet♡♡♡♡![]()
Ah, je zit weer in je eigen ruk bunkerquote:
We zijn niet naar de bios gegaan
We gingen lekker FC Utrecht kijken en @Monopoly spelenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zekers, ik wil wel op date met deze. Was een vet leuk kaartje. Kan het niet delen hierquote:Trotste mama van Ambar
Ze hebben hem bij geboorte hier aangemeldquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik denk de DPD bezorgenquote:zie bovenquote:Denk dat Willem de rest van de week nog wel open blijft staanquote:![]()
![]()
Al lang daarvoorquote:Op zondag 18 februari 2024 20:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze hebben hem bij geboorte hier aangemeld
Het voelt of ik weet flink koorts hebOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Foutquote:Op zondag 18 februari 2024 20:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk de DPD bezorgen
[..]
zie boven
[..]
Denk dat Willem de rest van de week nog wel open blijft staanTrotste mama van Ambar
Stom wicht ben ikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daar kunnen we het enkel volledig mee eens zijn
heeft ie toch zijn nummer oid achtergelaten?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers, ik wil wel op date met deze. Was een vet leuk kaartje. Kan het niet delen hier
en ik maar denken dat je mannen haat♡♡♡♡![]()
transgendertje denk ikquote:Op zondag 18 februari 2024 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heeft ie toch zijn nummer oid achtergelaten?
en ik maar denken dat je mannen haat![]()
![]()
Temperatuur update
37.7
En weer twee paracetamol achter in mijn keel geduwdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
je kunt maar een excuus zoeken om wat achter in je keel te duwenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Temperatuur update
37.7
En weer twee paracetamol achter in mijn keel geduwd![]()
![]()
Je weet hoe ik benquote:Op zondag 18 februari 2024 20:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
je kunt maar een excuus zoeken om wat achter in je keel te duwen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
hc schrijft meequote:Op zondag 18 februari 2024 20:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Temperatuur update
37.7
En weer twee paracetamol achter in mijn keel geduwd♡♡♡♡![]()
Heb ik ook wel nodig want ik ben te eigenwijsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nou ik kan heel goed lollys etenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
en zuurstokkenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou ik kan heel goed lollys eten♡♡♡♡![]()
Dit is echt een leuk gesprek!
Alice is met de Queen in gesprek over de coins, en Tom en Jimmy komen Alice even steunenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik haat ze nog steeds, maar soms zit er wel eens een leuk individu tussenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heeft ie toch zijn nummer oid achtergelaten?
en ik maar denken dat je mannen haatTrotste mama van Ambar
okquote:Op zondag 18 februari 2024 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik haat ze nog steeds, maar soms zit er wel eens een leuk individu tussen
maar heeft ie iets achtergelaen?
hoe ga je anders daten♡♡♡♡![]()
Haha ja klopt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Als jij het zegtquote:Op zondag 18 februari 2024 20:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Dit is echt een leuk gesprek!
Alice is met de Queen in gesprek over de coins, en Tom en Jimmy komen Alice even steunen
* Harrie kijkt "Mama is Boos"![]()
Dat is next level crinchequote:Op zondag 18 februari 2024 20:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als jij het zegt
* Harrie kijkt "Mama is Boos"Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb zijn nummer allang johquote:Op zondag 18 februari 2024 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ok
maar heeft ie iets achtergelaen?
hoe ga je anders daten
Trotste mama van Ambar
jij bent echt next levelquote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef HappyCharly het volgende:
ik probeer een film, yoiutube,serie en fok tegelijk te kijken
en te eten![]()
![]()
Gelukkig ben je geen man danquote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef HappyCharly het volgende:
ik probeer een film, yoiutube,serie en fok tegelijk te kijken
en te eten![]()
![]()
nu komen we ergensquote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
om meer redenen is dat een geluk![]()
![]()
Vrouwen zijn vervelend, want ze onthouden alles wat je belooft hebJa, ik was vergeten dat we in maart naar Harry Potterworld zouden gaan
![]()
![]()
Gewoon erop gooien dat je J.K Rowling niet wil steunenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:50 schreef devzero het volgende:
Vrouwen zijn vervelend, want ze onthouden alles wat je belooft hebJa, ik was vergeten dat we in maart naar Harry Potterworld zouden gaan
Uhh jaquote:Op zondag 18 februari 2024 20:50 schreef devzero het volgende:
Dat is natuurlijk wel een dingetjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is het al juni? Ik wil op vakantie!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb nog geen plannenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik keek een fipmpje van een alligator die een deathroll deed terwijl ie een verzorger in haar hand beet
![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
En nu durft ze ook in de grotere rollercoasters in Universal, dus dat wordt afzienquote:Op zondag 18 februari 2024 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ja
Dat is natuurlijk wel een dingetje![]()
![]()
Ik ben nu wel een klein beetje jaloers..quote:Op zondag 18 februari 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu durft ze ook in de grotere rollercoasters in Universal, dus dat wordt afzienOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Auwquote:Op zondag 18 februari 2024 20:53 schreef HappyCharly het volgende:
ik keek een fipmpje van een alligator die een deathroll deed terwijl ie een verzorger in haar hand beet
![]()
![]()
![]()
Wij in juni tien dagen en in augustus nog eens twee weken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben nu wel een klein beetje jaloers..![]()
![]()
Sterktequote:Op zondag 18 februari 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu durft ze ook in de grotere rollercoasters in Universal, dus dat wordt afzienTrotste mama van Ambar
tourist trap kun je wel vanuit gaan dan natuurlijkquote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
ik wil ook naar harry potterworld nu ik weet dat het bestaat
En sommige zijn het allebeiquote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
plus veel vrouwen zijn lief
en sommigen pure trutten
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De vorige keer waren we tijdens de voorjaarsvakantie gegaan, dus was het enorm drukquote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben nu wel een klein beetje jaloers..![]()
Nu gaan we een paar dagen voor de vakantie, dus hopelijk is het wat rustiger.![]()
Naar mijn weten is het daar altijd veel te drukquote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
De vorige keer waren we tijdens de voorjaarsvakantie gegaan, dus was het enorm druk![]()
Nu gaan we een paar dagen voor de vakantie, dus hopelijk is het wat rustiger.
Net als in dollywood.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee nee ik ben 80 lief en 20 trut.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
en dan nog die zooi er tussenin die geen keuze durven makenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
plus veel vrouwen zijn lief
en sommigen pure trutten![]()
![]()
hahah wat?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
en dan nog die zooi er tussenin die geen keuze durven maken♡♡♡♡![]()
ik wil eigenlijk keertje city tripje naar Praag nog, ben wel in het land geweest maar niet naar die stad. wie wil mee?Do what you love, love what you do!![]()
nee niks laat maar, ik zat ff ergens aan te denken maar daar gaan we het niet verder over hebben vandaagquote:Daarmee bedoelde ik niemand die iets met fok te maken heeft
![]()
![]()
okequote:Op zondag 18 februari 2024 21:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee niks laat maar, ik zat ff ergens aan te denken maar daar gaan we het niet verder over hebben vandaagDaarmee bedoelde ik niemand die iets met fok te maken heeft
♡♡♡♡![]()
Ja, laten we er een DTS meet van maken. @hemarookworst en @mazerberum willen ook vast wel mee. Organiseer jij het?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:59 schreef kree het volgende:
ik wil eigenlijk keertje city tripje naar Praag nog, ben wel in het land geweest maar niet naar die stad. wie wil mee?![]()
Ik schijt al in mijn broek bij een kinderattractiequote:Op zondag 18 februari 2024 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank je. Universal is gelukkig niet zo erg als Disneyland
[ afbeelding ]
Trotste mama van Ambar
euhm jawel als mensen het leuk vinden, zie een groepje ff voor me zo?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, laten we er een DTS meet van maken. @:hemarookworst en @:mazerberum willen ook vast wel mee. Organiseer jij het?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, laten we er een DTS meet van maken. @:hemarookworst en @:mazerberum willen ook vast wel mee. Organiseer jij het?![]()
* Harrie gaat ook wel mee pater klappen![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, laten we er een DTS meet van maken. @:hemarookworst en @:mazerberum willen ook vast wel mee. Organiseer jij het?![]()
ja jullie kunnen er grappen over maken in de zin van gebeurt niet?? maar neem dit serieus hoor, ik ga zoiets doen sowieso wel. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Je gaat het toch plannen wanneer ik niet kan.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben ook nog aan het kijken om 1/2 weken iets te doen voor de zomer.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij in juni tien dagen en in augustus nog eens twee weken.
En dan heel november
De laatste keer dat we naar de kermis waren geweest, voelde ik bij de 3de attractie mijn maag al (het was ook veel te warm). Dus daarna maar rustig aan gedaan 😅quote:Op zondag 18 februari 2024 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik schijt al in mijn broek bij een kinderattractie![]()
open voor discussie ditquote:Op zondag 18 februari 2024 21:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Je gaat het toch plannen wanneer ik niet kan.
Ik ben in week 26 jarig. En dat wil ik perse in het buitenland vieren. Dus tien dan België / Luxemburg. In augustus zijn al m'n kinderen op vakantie in week 32 en 33, dus dan wil ik ook weg.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het kijken om 1/2 weken iets te doen voor de zomer.
En dan heel novemberIk heb er één en ik ben er trots op
jawel hoor? het lijkt mij wel leuk en of dit gaat via mensen van fok of anders via Facebook ofzo. heb alleen nog ff geen details nu want zit nog in de bedenk fase.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
dit meen je toch niet
toch
eeeeeeehDo what you love, love what you do!![]()
laat ik het anders zeggen, als ik een plan kan verzinnen en we gaan een lang weekendje daarheen. beetje soort van georganiseerd wie gaat mee?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga alleen als @Dr.Mikey en @Mazikeen ook mee gaanquote:Op zondag 18 februari 2024 21:22 schreef kree het volgende:
laat ik het anders zeggen, als ik een plan kan verzinnen en we gaan een lang weekendje daarheen. beetje soort van georganiseerd wie gaat mee?![]()
Vorig jaar nog in Praag geweest. Was prima klappen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Gaat voor mijn planning deze zomer waarschijnlijk toch niet lukken om te mee te komen. Grootste kans dat ik zou kunnen komen is midden juni, maar dan ben ik maandag pas vrij en moet ik donderdag alweer in Italië zittenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:22 schreef kree het volgende:
laat ik het anders zeggen, als ik een plan kan verzinnen en we gaan een lang weekendje daarheen. beetje soort van georganiseerd wie gaat mee?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:27 schreef JustinK het volgende:
Vorig jaar met Speklap in Praag paters wezen klappenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ah die is terug van vakantiequote:Op zondag 18 februari 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga alleen als @:dr.mikey en @:mazikeen ook mee gaan♡♡♡♡![]()
Klinkt een beetje als naar New Zeland reizen omdat pinguin eten daar zo goedkoop isquote:Op zondag 18 februari 2024 21:25 schreef kree het volgende:
daarom gaan we naar tsechie. en is wss stuk goedkoper.![]()
![]()
Praagse Paters met Pracht Kerelsquote:
niet echt zozeer, want vliegtickets zijn wss iets goedkoper daarheenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als naar New Zeland reizen omdat pinguin eten daar zo goedkoop is
Gewoon voetreis pakken, nog goedkoper. Zeker als je het op bloten voeten doet! Scheelt je toch al snel 10 paar versleten wandelschoenenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt zozeer, want vliegtickets zijn wss iets goedkoper daarheen
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-02-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3936 / +133 / +122 / 5712 / 6773
2. devzero / 1676 / +3 / +96 / 683 / 1063
3. JustinK / 1591 / +100 / +89 / 2764 / 3553
4. KoningWouter / 645 / +55 / +46 / 706 / 917
5. mario390 / 644 / +23 / +0 / 202 / 418
6. Mickytjuh / 642 / +14 / +52 / 927 / 1222
7. HappyCharly / 595 / +53 / +42 / 1906 / 2259
8. Harrie / 575 / +2 / +34 / 865 / 1176
9. KillemWieft / 516 / +14 / +55 / 166 / 305
10. DerRabbit / 350 / +1 / +9 / 610 / 744
11. Paul / 308 / +4 / +0 / 1116 / 1387
12. hemarookworst / 305 / +1 / +15 / 566 / 766
13. kree / 250 / +40 / +9 / 431 / 551
14. Rob / 242 / +15 / +0 / 194 / 278
15. Mazikeen / 220 / +6 / +0 / 538 / 649
16. DJMO / 202 / +0 / +0 / 184 / 276
17. ieniminimuis / 196 / +2 / +2 / 366 / 477
18. Shii / 171 / +9 / +6 / 248 / 341
19. Grrrrrrrr / 162 / +7 / +0 / 162 / 224
20. gebrokenglas / 153 / +9 / +6 / 204 / 278SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Patertje klappen en naar het lokale schoon kijkenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Praagse Paters met Pracht Kerelsmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nice. Viel spassquote:Op zondag 18 februari 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Terug krabbelen kan niet meerTrotste mama van Ambar
heb op mijn vorige paar schoenen ik schat toch wel een 12-15 duizend kilometers gelopen dus geen idee waar jij heen wil lopenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon voetreis pakken, nog goedkoper. Zeker als je het op bloten voeten doet! Scheelt je toch al snel 10 paar versleten wandelschoenen![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga alleen als @:dr.mikey en @:mazikeen ook mee gaansorry ik ga nergens heen
![]()
![]()
Een neusgat zit dichtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Als we naar Nieuw Zeeland gaan met FOK!ker berekende ik dat we toch kleine 20 duizend kilometer doen en we toch zeker 8 tot 30 keer die afstand moeten lopen vanwege alle omwegen die verschillende hier willen nemenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb op mijn vorige paar schoenen ik schat toch wel een 12-15 duizend kilometers gelopen dus geen idee waar jij heen wil lopen
Zoveel zout als je kunt oplossen in een glas lauw water en dat opsnuiven.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tijdens het eten van chips blijkt het toch storend te zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt er toch 2, dus dat is niet zo ergDat lijkt me zo onprettig.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoveel zout als je kunt oplossen in een glas lauw water en dat opsnuiven.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat over zout oplossing opsnuiven is trouwens serieus beste manier om je neus 'ontstopt' te krijgen. Was echt geen grapje.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je moet de chips ook niet in je neus stoppenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tijdens het eten van chips blijkt het toch storend te zijn.
[..]![]()
Waarom zou je chips in je neusgat stoppen? Ik begrijp vrouwen echt nietquote:Op zondag 18 februari 2024 21:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tijdens het eten van chips blijkt het toch storend te zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet de chips ook niet in je neus stoppen![]()
![]()
Ja, het gaat vies smaken en je gaat er waarschijnlijk bij kokhalzen als je het nog nooit eerder gedaan hebt.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tijdens het eten van chips blijkt het toch storend te zijn.
[..]
Dat lijkt me zo onprettig.
Maar het is serieus de meest effectieve manier om slijm en snot uit je neus en bovenste luchtwegen te krijgen. Is een trucje dat mij vroeger met wielrennen is aangeleerd als je verkouden was om tijdens wedstrijden beter te kunnen ademen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
GMTAquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je chips in je neusgat stoppen? Ik begrijp vrouwen echt niet![]()
![]()
speed werkt beterquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
Dat over zout oplossing opsnuiven is trouwens serieus beste manier om je neus 'ontstopt' te krijgen. Was echt geen grapje.![]()
![]()
Vrouwen begrijpen vrouwen en die hebben constant ruzie met elkaarquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je chips in je neusgat stoppen? Ik begrijp vrouwen echt niet
Je gehele luchtwegen amputeren, dan kun je er ook nooit meer last van hebbenquote:
ik fiets nooit dat verklaardquote:Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gehele luchtwegen amputeren, dan kun je er ook nooit meer last van hebben![]()
![]()
zoutwater is denk ik wel de meest bekende manier voor een verstopte neus... echt een omaweetraad-dingquote:Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, het gaat vies smaken en je gaat er waarschijnlijk bij kokhalzen als je het nog nooit eerder gedaan hebt.
Maar het is serieus de meest effectieve manier om slijm en snot uit je neus en bovenste luchtwegen te krijgen. Is een trucje dat mij vroeger met wielrennen is aangeleerd als je verkouden was om tijdens wedstrijden beter te kunnen ademen.♡♡♡♡![]()
neehoorquote:Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen vrouwen en die hebben constant ruzie met elkaar♡♡♡♡![]()
If it works it aint stupidquote:Op zondag 18 februari 2024 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zoutwater is denk ik wel de meest bekende manier voor een verstopte neus... echt een omaweetraad-ding
Weet ik. Maar het lijkt me echt pijnlijkquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
Dat over zout oplossing opsnuiven is trouwens serieus beste manier om je neus 'ontstopt' te krijgen. Was echt geen grapje.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb je 'n grammetje voor me? Mijn neus zit ook dicht.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
kloptquote:
maar je bracht het alsof niemand het kende
mag toch hopen dat dit algemene kennis is♡♡♡♡![]()
Ik ben erachter gekomen dat algemene kennis vaak niet zo algemeen is.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
mag toch hopen dat dit algemene kennis ismet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Pijnlijk zou ik het niet willen noemen. Het is heel onplezierig ja, maar om even een 20 tal seconden een onaangenaam gevoel te hebben maar wel de rest van de avond een ontstopte neus vind ik het waard.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het lijkt me echt pijnlijk
Maar goed, ieder zijn eigen ding.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik doe wel aan ruzie.
Meestal met het dekentje waar ik onder lig, daar lig ik dan zo in verstrengeld dat ik er amper meer onderuit komOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja oké heb je een punt.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
klopt
maar je bracht het alsof niemand het kende
mag toch hopen dat dit algemene kennis is
Neusspray werkt op hetzelfde principe met een water gebaseerde oplossing die slijm losmaakt, maar minder 'pijnlijk' en minder effectief dan een zout/water oplossing.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hoop dat iedereen dit van zijn moeder heeft geleerdquote:Op zondag 18 februari 2024 21:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat algemene kennis vaak niet zo algemeen is.
♡♡♡♡![]()
Ja maar dat is geen hele slootquote:Op zondag 18 februari 2024 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké heb je een punt.
Neusspray werkt op hetzelfde principe met een water gebaseerde oplossing die slijm losmaakt, maar minder 'pijnlijk' en minder effectief dan een zout/water oplossing.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zoutwater is niet pijnlijk, hoogstens onprettigquote:Op zondag 18 februari 2024 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké heb je een punt.
Neusspray werkt op hetzelfde principe met een water gebaseerde oplossing die slijm losmaakt, maar minder 'pijnlijk' en minder effectief dan een zout/water oplossing.
we will live♡♡♡♡![]()
Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Neusspray is een klein beetje,quote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt.
Mixje maken en opsnuiven is echt veel!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daarom had ik pijnlijk ook tussen aanhalingstekens gezet.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zoutwater is niet pijnlijk, hoogstens onprettig
we will live
Ik vind het ook niet prettig, maar ik zou het ook niet als pijnlijk omschrijven. Eerder als een irritant gevoel in je neus en eventueel een beetje kokhalzen. Thats it.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
heftige reactie welquote:Op zondag 18 februari 2024 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom had ik pijnlijk ook tussen aanhalingstekens gezet.
Ik vind het ook niet prettig, maar ik zou het ook niet als pijnlijk omschrijven. Eerder als een irritant gevoel in je neus en eventueel een beetje kokhalzen. Thats it.
gelukkig niet pijnlijk♡♡♡♡![]()
had dat eerder gezegd, heb al mijn hele neus vertyft met gootsteenontstopperquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
Dat over zout oplossing opsnuiven is trouwens serieus beste manier om je neus 'ontstopt' te krijgen. Was echt geen grapje.
Uw ADH vitamine Worst
Ah oké op die manier.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Neusspray is een klein beetje,
Mixje maken en opsnuiven is echt veel!!
In mijn ervaring helpt een beetje neusspray een beetje en helpt een thee lepel zout oplossing een hoop.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd, heb al mijn hele neus vertyft met gootsteenontstopper
♡♡♡♡![]()
Heb je nu weer coke gekocht vanaf het dark webquote:Op zondag 18 februari 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd, heb al mijn hele neus vertyft met gootsteenontstopper
nee joh gootsteentonstopper kan gewoon bij de grootgruttert om de hoekquote:Op zondag 18 februari 2024 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je nu weer coke gekocht vanaf het dark webUw ADH vitamine Worst
Ik DM je wel even het nummer van een goede handelaar die je voor een vriendenprijsje het betere spul kan leverenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee joh gootsteentonstopper kan gewoon bij de grootgruttert om de hoekOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
zoek nog goeie pillen maar Ferry belt al weken niet terugquote:Op zondag 18 februari 2024 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik DM je wel even het nummer van een goede handelaar die je voor een vriendenprijsje het betere spul kan leveren![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch maar even in de krochten van het internet blijven hangen?
♡♡♡♡![]()
they have cookiesquote:Op zondag 18 februari 2024 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch maar even in de krochten van het internet blijven hangen?♡♡♡♡![]()
EchnieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dit is echt een Brabantse uitdrukking spekkiequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Super mega deluxe hendig sjieke wellus
Ik heb er wat rootsquote:Op zondag 18 februari 2024 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is echt een Brabantse uitdrukking spekkie
In sommige buurten van Limbabwe word die uitdrukking ook veelvuldig gebruiktquote:Op zondag 18 februari 2024 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is echt een Brabantse uitdrukking spekkie
Brabant, daar wil je nog niet dood gevonden worden
De blinde darm van het landquote:Op zondag 18 februari 2024 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
Brabant, daar wil je nog niet dood gevonden worden
Ik vind dit zeer beledigend voor de blinde darmquote:![]()
akkoord, mijn excuses.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer beledigend voor de blinde darm
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: