Gaat voor mijn planning deze zomer waarschijnlijk toch niet lukken om te mee te komen. Grootste kans dat ik zou kunnen komen is midden juni, maar dan ben ik maandag pas vrij en moet ik donderdag alweer in Italië zittenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:22 schreef kree het volgende:
laat ik het anders zeggen, als ik een plan kan verzinnen en we gaan een lang weekendje daarheen. beetje soort van georganiseerd wie gaat mee?
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:27 schreef JustinK het volgende:
Vorig jaar met Speklap in Praag paters wezen klappen
ah die is terug van vakantiequote:Op zondag 18 februari 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga alleen als @:dr.mikey en @:mazikeen ook mee gaan
Klinkt een beetje als naar New Zeland reizen omdat pinguin eten daar zo goedkoop isquote:Op zondag 18 februari 2024 21:25 schreef kree het volgende:
daarom gaan we naar tsechie. en is wss stuk goedkoper.
Praagse Paters met Pracht Kerelsquote:
niet echt zozeer, want vliegtickets zijn wss iets goedkoper daarheenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als naar New Zeland reizen omdat pinguin eten daar zo goedkoop is
Gewoon voetreis pakken, nog goedkoper. Zeker als je het op bloten voeten doet! Scheelt je toch al snel 10 paar versleten wandelschoenenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt zozeer, want vliegtickets zijn wss iets goedkoper daarheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Patertje klappen en naar het lokale schoon kijkenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Praagse Paters met Pracht Kerels
Nice. Viel spassquote:Op zondag 18 februari 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Terug krabbelen kan niet meer
heb op mijn vorige paar schoenen ik schat toch wel een 12-15 duizend kilometers gelopen dus geen idee waar jij heen wil lopenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon voetreis pakken, nog goedkoper. Zeker als je het op bloten voeten doet! Scheelt je toch al snel 10 paar versleten wandelschoenen
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga alleen als @:dr.mikey en @:mazikeen ook mee gaan
Als we naar Nieuw Zeeland gaan met FOK!ker berekende ik dat we toch kleine 20 duizend kilometer doen en we toch zeker 8 tot 30 keer die afstand moeten lopen vanwege alle omwegen die verschillende hier willen nemenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb op mijn vorige paar schoenen ik schat toch wel een 12-15 duizend kilometers gelopen dus geen idee waar jij heen wil lopen
Zoveel zout als je kunt oplossen in een glas lauw water en dat opsnuiven.quote:
Tijdens het eten van chips blijkt het toch storend te zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt er toch 2, dus dat is niet zo erg
Dat lijkt me zo onprettig.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoveel zout als je kunt oplossen in een glas lauw water en dat opsnuiven.
Je moet de chips ook niet in je neus stoppenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tijdens het eten van chips blijkt het toch storend te zijn.
[..]
Waarom zou je chips in je neusgat stoppen? Ik begrijp vrouwen echt nietquote:Op zondag 18 februari 2024 21:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet de chips ook niet in je neus stoppen
Ja, het gaat vies smaken en je gaat er waarschijnlijk bij kokhalzen als je het nog nooit eerder gedaan hebt.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me zo onprettig.
GMTAquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je chips in je neusgat stoppen? Ik begrijp vrouwen echt niet
speed werkt beterquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
Dat over zout oplossing opsnuiven is trouwens serieus beste manier om je neus 'ontstopt' te krijgen. Was echt geen grapje.
Vrouwen begrijpen vrouwen en die hebben constant ruzie met elkaarquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je chips in je neusgat stoppen? Ik begrijp vrouwen echt niet
Je gehele luchtwegen amputeren, dan kun je er ook nooit meer last van hebbenquote:
ik fiets nooit dat verklaardquote:Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gehele luchtwegen amputeren, dan kun je er ook nooit meer last van hebben
zoutwater is denk ik wel de meest bekende manier voor een verstopte neus... echt een omaweetraad-dingquote:Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, het gaat vies smaken en je gaat er waarschijnlijk bij kokhalzen als je het nog nooit eerder gedaan hebt.
Maar het is serieus de meest effectieve manier om slijm en snot uit je neus en bovenste luchtwegen te krijgen. Is een trucje dat mij vroeger met wielrennen is aangeleerd als je verkouden was om tijdens wedstrijden beter te kunnen ademen.
neehoorquote:Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen vrouwen en die hebben constant ruzie met elkaar
If it works it aint stupidquote:Op zondag 18 februari 2024 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zoutwater is denk ik wel de meest bekende manier voor een verstopte neus... echt een omaweetraad-ding
Weet ik. Maar het lijkt me echt pijnlijkquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
Dat over zout oplossing opsnuiven is trouwens serieus beste manier om je neus 'ontstopt' te krijgen. Was echt geen grapje.
Heb je 'n grammetje voor me? Mijn neus zit ook dicht.quote:
kloptquote:
Ik ben erachter gekomen dat algemene kennis vaak niet zo algemeen is.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
mag toch hopen dat dit algemene kennis is
Pijnlijk zou ik het niet willen noemen. Het is heel onplezierig ja, maar om even een 20 tal seconden een onaangenaam gevoel te hebben maar wel de rest van de avond een ontstopte neus vind ik het waard.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het lijkt me echt pijnlijk
Ja oké heb je een punt.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
klopt
maar je bracht het alsof niemand het kende
mag toch hopen dat dit algemene kennis is
hoop dat iedereen dit van zijn moeder heeft geleerdquote:Op zondag 18 februari 2024 21:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat algemene kennis vaak niet zo algemeen is.
Ja maar dat is geen hele slootquote:Op zondag 18 februari 2024 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké heb je een punt.
Neusspray werkt op hetzelfde principe met een water gebaseerde oplossing die slijm losmaakt, maar minder 'pijnlijk' en minder effectief dan een zout/water oplossing.
zoutwater is niet pijnlijk, hoogstens onprettigquote:Op zondag 18 februari 2024 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké heb je een punt.
Neusspray werkt op hetzelfde principe met een water gebaseerde oplossing die slijm losmaakt, maar minder 'pijnlijk' en minder effectief dan een zout/water oplossing.
Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt.quote:
Neusspray is een klein beetje,quote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt.
Daarom had ik pijnlijk ook tussen aanhalingstekens gezet.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zoutwater is niet pijnlijk, hoogstens onprettig
we will live
heftige reactie welquote:Op zondag 18 februari 2024 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom had ik pijnlijk ook tussen aanhalingstekens gezet.
Ik vind het ook niet prettig, maar ik zou het ook niet als pijnlijk omschrijven. Eerder als een irritant gevoel in je neus en eventueel een beetje kokhalzen. Thats it.
had dat eerder gezegd, heb al mijn hele neus vertyft met gootsteenontstopperquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
Ah oké op die manier.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Neusspray is een klein beetje,
Mixje maken en opsnuiven is echt veel!!
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd, heb al mijn hele neus vertyft met gootsteenontstopper
Heb je nu weer coke gekocht vanaf het dark webquote:Op zondag 18 februari 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd, heb al mijn hele neus vertyft met gootsteenontstopper
nee joh gootsteentonstopper kan gewoon bij de grootgruttert om de hoekquote:Op zondag 18 februari 2024 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je nu weer coke gekocht vanaf het dark web
Ik DM je wel even het nummer van een goede handelaar die je voor een vriendenprijsje het betere spul kan leverenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee joh gootsteentonstopper kan gewoon bij de grootgruttert om de hoek
zoek nog goeie pillen maar Ferry belt al weken niet terugquote:Op zondag 18 februari 2024 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik DM je wel even het nummer van een goede handelaar die je voor een vriendenprijsje het betere spul kan leveren
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch maar even in de krochten van het internet blijven hangen?
they have cookiesquote:Op zondag 18 februari 2024 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch maar even in de krochten van het internet blijven hangen?
Dit is echt een Brabantse uitdrukking spekkiequote:
Ik heb er wat rootsquote:Op zondag 18 februari 2024 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is echt een Brabantse uitdrukking spekkie
In sommige buurten van Limbabwe word die uitdrukking ook veelvuldig gebruiktquote:Op zondag 18 februari 2024 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is echt een Brabantse uitdrukking spekkie
De blinde darm van het landquote:Op zondag 18 februari 2024 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
Brabant, daar wil je nog niet dood gevonden worden
Ik vind dit zeer beledigend voor de blinde darmquote:
akkoord, mijn excuses.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer beledigend voor de blinde darm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |