zoutwater is niet pijnlijk, hoogstens onprettigquote:Op zondag 18 februari 2024 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké heb je een punt.
Neusspray werkt op hetzelfde principe met een water gebaseerde oplossing die slijm losmaakt, maar minder 'pijnlijk' en minder effectief dan een zout/water oplossing.
Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt.quote:
Neusspray is een klein beetje,quote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt.
Daarom had ik pijnlijk ook tussen aanhalingstekens gezet.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zoutwater is niet pijnlijk, hoogstens onprettig
we will live
heftige reactie welquote:Op zondag 18 februari 2024 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom had ik pijnlijk ook tussen aanhalingstekens gezet.
Ik vind het ook niet prettig, maar ik zou het ook niet als pijnlijk omschrijven. Eerder als een irritant gevoel in je neus en eventueel een beetje kokhalzen. Thats it.
had dat eerder gezegd, heb al mijn hele neus vertyft met gootsteenontstopperquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
Dat over zout oplossing opsnuiven is trouwens serieus beste manier om je neus 'ontstopt' te krijgen. Was echt geen grapje.
Ah oké op die manier.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Neusspray is een klein beetje,
Mixje maken en opsnuiven is echt veel!!
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd, heb al mijn hele neus vertyft met gootsteenontstopper
Heb je nu weer coke gekocht vanaf het dark webquote:Op zondag 18 februari 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd, heb al mijn hele neus vertyft met gootsteenontstopper
nee joh gootsteentonstopper kan gewoon bij de grootgruttert om de hoekquote:Op zondag 18 februari 2024 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je nu weer coke gekocht vanaf het dark web
Ik DM je wel even het nummer van een goede handelaar die je voor een vriendenprijsje het betere spul kan leverenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee joh gootsteentonstopper kan gewoon bij de grootgruttert om de hoek
zoek nog goeie pillen maar Ferry belt al weken niet terugquote:Op zondag 18 februari 2024 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik DM je wel even het nummer van een goede handelaar die je voor een vriendenprijsje het betere spul kan leveren
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch maar even in de krochten van het internet blijven hangen?
they have cookiesquote:Op zondag 18 februari 2024 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch maar even in de krochten van het internet blijven hangen?
Dit is echt een Brabantse uitdrukking spekkiequote:
Ik heb er wat rootsquote:Op zondag 18 februari 2024 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is echt een Brabantse uitdrukking spekkie
In sommige buurten van Limbabwe word die uitdrukking ook veelvuldig gebruiktquote:Op zondag 18 februari 2024 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is echt een Brabantse uitdrukking spekkie
De blinde darm van het landquote:Op zondag 18 februari 2024 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
Brabant, daar wil je nog niet dood gevonden worden
Ik vind dit zeer beledigend voor de blinde darmquote:
akkoord, mijn excuses.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer beledigend voor de blinde darm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |