Misschien komt het omdat ik niet-standaard kleuren heb ingesteld. Maar als ik een andere template kies, dan blijft het gewoon op New Decade staan. Dus ik kies een ander template, dan gebeurd er niets. Als ik reload dan staat het weer op New Decade.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:20 schreef Shii het volgende:
Wel heel raar dit. Begint nu weer een beetje te lijken op wat het was.
ik kreeg de melding bij bagger dat deze binnenkort ging verdwijnenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik niet-standaard kleuren heb ingesteld. Maar als ik een andere template kies, dan blijft het gewoon op New Decade staan. Dus ik kies een ander template, dan gebeurd er niets. Als ik reload dan staat het weer op New Decade.
Heb ik ook dat die weer terugspringt.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik niet-standaard kleuren heb ingesteld. Maar als ik een andere template kies, dan blijft het gewoon op New Decade staan. Dus ik kies een ander template, dan gebeurd er niets. Als ik reload dan staat het weer op New Decade.
Zelfs dat krijg ik niet te zienquote:Op zondag 18 februari 2024 19:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik kreeg de melding bij bagger dat deze binnenkort ging verdwijnen
en jij bent een newbie en ik nie dus daar ligt het ook niet aanquote:Op zondag 18 februari 2024 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs dat krijg ik niet te zien![]()
Het ligt ook niet aan de browser, ik heb met zowel chrome en firefox getest
Voor wat?quote:
Voor de Daytona 500 natuurlijk!quote:
Het spel is net als Lucien Werner, het kan soms raar lopenquote:
ik heb een examen morgen, met heel stuk praktijk erbij ook. En hoewel het ging wel ok met de lessen. Maar ik ben gevoelig voor dit soort stress dingen weet ik.quote:
Het jaar waarin Schumacher God alle records aan diggelen hielpquote:
Gewoon morgenvroeg voor je naar het examen gaat eerst even langs een pin automaat en wat flappen in een envelop doen en die aan de examinator geven. Dan hoef je je nergens zorgen over te makenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb een examen morgen, met heel stuk praktijk erbij ook. En hoewel het ging wel ok met de lessen. Maar ik ben gevoelig voor dit soort stress dingen weet ik.
Weet niet waar ik banger voor moet zijn de theorie of de praktijk
en je koffie morgen vroeg zetten met dat bronwater van Bacardiquote:Op zondag 18 februari 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon morgenvroeg voor je naar het examen gaat eerst even langs een pin automaat en wat flappen in een envelop doen en die aan de examinator geven. Dan hoef je je nergens zorgen over te maken![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het jaar waarin Schumacher God alle records aan diggelen hielp
Volgens mij is het wel de bedoeling dat kree slaagt voor dat examen en niet dat hij het hele pand afbreektquote:Op zondag 18 februari 2024 19:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
en je koffie morgen vroeg zetten met dat bronwater van Bacardi
lol hahaha ja dat gaat niet werken.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon morgenvroeg voor je naar het examen gaat eerst even langs een pin automaat en wat flappen in een envelop doen en die aan de examinator geven. Dan hoef je je nergens zorgen over te maken![]()
Ik las pinten automaat. Dat zou wel een uitvinding zijn voor @Harriequote:Op zondag 18 februari 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
zet jij je lasbril maar gewoon op als je online bent scheelt een hoopquote:Op zondag 18 februari 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las pinten automaat. Dat zou wel een uitvinding zijn voor @:harrie
Vooraf een paar paters erin en het komt goedquote:Op zondag 18 februari 2024 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb een examen morgen, met heel stuk praktijk erbij ook. En hoewel het ging wel ok met de lessen. Maar ik ben gevoelig voor dit soort stress dingen weet ik.
Ik ken wel 3 kroegen die tegen een brouwerij aan liggen en directe leidingen naar die brouwerij hebben. Dat zou ook een mooi oplossing zijn voor @Harriequote:Op zondag 18 februari 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las pinten automaat. Dat zou wel een uitvinding zijn voor @:harrie
O jee. Sterkte dan maar morgenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
voor die paar patertjes die ik op een dag drink is dat allemaal zwaar overkillquote:Op zondag 18 februari 2024 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken wel 3 kroegen die tegen een brouwerij aan liggen en directe leidingen naar die brouwerij hebben. Dat zou ook een mooi oplossing zijn voor @:harrie![]()
Sterkte morgen!quote:Op zondag 18 februari 2024 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
lol hahaha ja dat gaat niet werken.
Maar dit is een beetje zoals je rijbewijs halen met theorie en praktijk, althans het voelt hetzelfde alsof iemand nu al me strot half dicht knijpt LOL
thanks op goed geluk maar weer, ik durf echt niet te zeggen of ik het haal in 1 keer, het is vrij lastig namelijk en meesten slagen er niet voor eerste keer.....quote:
Voordeel is wel dat je dan altijd relatief vers bier hebt dat iig minder in flessen of blikken heeft gelegen dan het bier dat je in de supermarkt kooptquote:Op zondag 18 februari 2024 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor die paar patertjes die ik op een dag drink is dat allemaal zwaar overkillom met een paar gezellige mensen een keer te gaan proeven klinkt het wel leuk
Ik over het algemeen ook niet zo, maar tis toch stress vol wel dit....quote:Op zondag 18 februari 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte morgen!
Ik heb dat nooit echt zo erg gehad voor examen of iets. Wel dat ik beetje nerveus was, maar ik was nerveuzer voor mijn eerste rijles dan ik ooit voor een examen geweest ben.
thanks dotteke. ik hoor geloof de uitslag van praktijk gelijk morgen, theorie aantal weken later,quote:
Ik kan je nu wel allemaal clichés gaan vertellen, maar die heb je vast allemaal wel al eens voorbij horen komenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook niet zo, maar tis toch stress vol wel dit....
Als ik aan mezelf ga twijfelen dan gaat het meestal fout en maak ik juist fouten... maar thanks man, we gaan het zien morgen
ik ook nietquote:Op zondag 18 februari 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte morgen!
Ik heb dat nooit echt zo erg gehad voor examen of iets. Wel dat ik beetje nerveus was, maar ik was nerveuzer voor mijn eerste rijles dan ik ooit voor een examen geweest ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |