Haha achquote:Op zondag 18 februari 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik binnen 5 seconden al gezakt zijn omdat ik die examinator helemaal de tering heb gemept door zijn nutteloze gebrabbel
Ja wel een beetje beter.quote:
Geloof er niets vanquote:Op zondag 18 februari 2024 20:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
14 feb is commerciële liefde, hier is echte liefde
Geyle Neuckseks?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is 14 februari geweest hoor, tis wel klaar met de liefde
Zijn ook andere examinatoren, examinatoren die alleen faalangstexamens doen. Ik startte wel bij CBR trouwens maar niet in een drukke groep maar apart en op andere tijdstip. Maar dat was omdat het nog corona wasquote:Op zondag 18 februari 2024 20:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De startlocatie is anders.
Je gaat eerst koffie drinken met je examinator in een restaurant.
Daarnaast heb je extra tijd en mag je aangeven dat je even pauze wil.
En ze liegen, als je wegrijdt op de parkeerplaats zeggen ze al "Ahh ik zie het al, jij kan wel rijden. Welke kant wil je op? Plaats A of plaats B?"
En dan voel je je al helemaal op je gemak.
slechte actieyrhiller, lekker wegkijkenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Welk filmpje?
Eet smakelijk en veel plezier
Ja ik had een gratis patatje gehaald bij Bram Ladagequote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef kree het volgende:
had iemand hier nog wat met valentijn trouwens? Ik niet natuurlijk zoals gewoonlijk
Een bericht van een anonieme aanbidderquote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef kree het volgende:
had iemand hier nog wat met valentijn trouwens? Ik niet natuurlijk zoals gewoonlijk
Heb een extra liefdesbolkje gezetquote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef kree het volgende:
En jij denk dat ieniminimuis aan geile neukseks doet?quote:
Hier staat er boven de Bram gewoon "Friet"quote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik had een gratis patatje gehaald bij Bram Ladage
gehehe vertel? vermoed je wie het is?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een bericht van een anonieme aanbidder
Geen idee, dat was meer mijn wens richting @JustinKquote:Op zondag 18 februari 2024 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij denk dat ieniminimuis aan geile neukseks doet?
oehh romantischquote:Op zondag 18 februari 2024 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een bericht van een anonieme aanbidder
Ja maar jouw G is ook niet zo hard als de mijnequote:Op zondag 18 februari 2024 20:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hier staat er boven de Bram gewoon "Friet"
Ik heb wel een idee ja.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe vertel? vermoed je wie het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |