Naar mijn weten is het daar altijd veel te drukquote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
De vorige keer waren we tijdens de voorjaarsvakantie gegaan, dus was het enorm druk![]()
Nu gaan we een paar dagen voor de vakantie, dus hopelijk is het wat rustiger.
en dan nog die zooi er tussenin die geen keuze durven makenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
plus veel vrouwen zijn lief
en sommigen pure trutten
hahah wat?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
en dan nog die zooi er tussenin die geen keuze durven maken
nee niks laat maar, ik zat ff ergens aan te denken maar daar gaan we het niet verder over hebben vandaagquote:
okequote:Op zondag 18 februari 2024 21:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee niks laat maar, ik zat ff ergens aan te denken maar daar gaan we het niet verder over hebben vandaagDaarmee bedoelde ik niemand die iets met fok te maken heeft
Ja, laten we er een DTS meet van maken. @hemarookworst en @mazerberum willen ook vast wel mee. Organiseer jij het?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:59 schreef kree het volgende:
ik wil eigenlijk keertje city tripje naar Praag nog, ben wel in het land geweest maar niet naar die stad. wie wil mee?
Ik schijt al in mijn broek bij een kinderattractiequote:Op zondag 18 februari 2024 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank je. Universal is gelukkig niet zo erg als Disneyland
[ afbeelding ]
euhm jawel als mensen het leuk vinden, zie een groepje ff voor me zo?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, laten we er een DTS meet van maken. @:hemarookworst en @:mazerberum willen ook vast wel mee. Organiseer jij het?
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, laten we er een DTS meet van maken. @:hemarookworst en @:mazerberum willen ook vast wel mee. Organiseer jij het?
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |