en dan nog die zooi er tussenin die geen keuze durven makenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
plus veel vrouwen zijn lief
en sommigen pure trutten
hahah wat?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
en dan nog die zooi er tussenin die geen keuze durven maken
nee niks laat maar, ik zat ff ergens aan te denken maar daar gaan we het niet verder over hebben vandaagquote:
okequote:Op zondag 18 februari 2024 21:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee niks laat maar, ik zat ff ergens aan te denken maar daar gaan we het niet verder over hebben vandaagDaarmee bedoelde ik niemand die iets met fok te maken heeft
Ja, laten we er een DTS meet van maken. @hemarookworst en @mazerberum willen ook vast wel mee. Organiseer jij het?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:59 schreef kree het volgende:
ik wil eigenlijk keertje city tripje naar Praag nog, ben wel in het land geweest maar niet naar die stad. wie wil mee?
Ik schijt al in mijn broek bij een kinderattractiequote:Op zondag 18 februari 2024 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank je. Universal is gelukkig niet zo erg als Disneyland
[ afbeelding ]
euhm jawel als mensen het leuk vinden, zie een groepje ff voor me zo?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, laten we er een DTS meet van maken. @:hemarookworst en @:mazerberum willen ook vast wel mee. Organiseer jij het?
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, laten we er een DTS meet van maken. @:hemarookworst en @:mazerberum willen ook vast wel mee. Organiseer jij het?
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het kijken om 1/2 weken iets te doen voor de zomer.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij in juni tien dagen en in augustus nog eens twee weken.
De laatste keer dat we naar de kermis waren geweest, voelde ik bij de 3de attractie mijn maag al (het was ook veel te warm). Dus daarna maar rustig aan gedaan 😅quote:Op zondag 18 februari 2024 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik schijt al in mijn broek bij een kinderattractie
open voor discussie ditquote:Op zondag 18 februari 2024 21:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Je gaat het toch plannen wanneer ik niet kan.
Ik ben in week 26 jarig. En dat wil ik perse in het buitenland vieren. Dus tien dan België / Luxemburg. In augustus zijn al m'n kinderen op vakantie in week 32 en 33, dus dan wil ik ook weg.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het kijken om 1/2 weken iets te doen voor de zomer.
En dan heel november
jawel hoor? het lijkt mij wel leuk en of dit gaat via mensen van fok of anders via Facebook ofzo. heb alleen nog ff geen details nu want zit nog in de bedenk fase.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
dit meen je toch niet
toch
eeeeeeeh
Ik ga alleen als @Dr.Mikey en @Mazikeen ook mee gaanquote:Op zondag 18 februari 2024 21:22 schreef kree het volgende:
laat ik het anders zeggen, als ik een plan kan verzinnen en we gaan een lang weekendje daarheen. beetje soort van georganiseerd wie gaat mee?
Gaat voor mijn planning deze zomer waarschijnlijk toch niet lukken om te mee te komen. Grootste kans dat ik zou kunnen komen is midden juni, maar dan ben ik maandag pas vrij en moet ik donderdag alweer in Italië zittenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:22 schreef kree het volgende:
laat ik het anders zeggen, als ik een plan kan verzinnen en we gaan een lang weekendje daarheen. beetje soort van georganiseerd wie gaat mee?
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:27 schreef JustinK het volgende:
Vorig jaar met Speklap in Praag paters wezen klappen
ah die is terug van vakantiequote:Op zondag 18 februari 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga alleen als @:dr.mikey en @:mazikeen ook mee gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |