Je weet hoe ik benquote:Op zondag 18 februari 2024 20:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
je kunt maar een excuus zoeken om wat achter in je keel te duwen
hc schrijft meequote:Op zondag 18 februari 2024 20:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Temperatuur update
37.7
En weer twee paracetamol achter in mijn keel geduwd
Nou ik kan heel goed lollys etenquote:
en zuurstokkenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou ik kan heel goed lollys eten
Ik haat ze nog steeds, maar soms zit er wel eens een leuk individu tussenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heeft ie toch zijn nummer oid achtergelaten?
en ik maar denken dat je mannen haat
okquote:Op zondag 18 februari 2024 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik haat ze nog steeds, maar soms zit er wel eens een leuk individu tussen
Haha ja klopt.quote:
Als jij het zegtquote:Op zondag 18 februari 2024 20:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Dit is echt een leuk gesprek!
Alice is met de Queen in gesprek over de coins, en Tom en Jimmy komen Alice even steunen
Dat is next level crinchequote:Op zondag 18 februari 2024 20:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als jij het zegt
* Harrie kijkt "Mama is Boos"
Heb zijn nummer allang johquote:Op zondag 18 februari 2024 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ok
maar heeft ie iets achtergelaen?
hoe ga je anders daten
jij bent echt next levelquote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef HappyCharly het volgende:
ik probeer een film, yoiutube,serie en fok tegelijk te kijken
en te eten
Gelukkig ben je geen man danquote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef HappyCharly het volgende:
ik probeer een film, yoiutube,serie en fok tegelijk te kijken
en te eten
nu komen we ergensquote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
om meer redenen is dat een geluk
Gewoon erop gooien dat je J.K Rowling niet wil steunenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:50 schreef devzero het volgende:
Vrouwen zijn vervelend, want ze onthouden alles wat je belooft hebJa, ik was vergeten dat we in maart naar Harry Potterworld zouden gaan
Uhh jaquote:Op zondag 18 februari 2024 20:50 schreef devzero het volgende:
Vrouwen zijn vervelend, want ze onthouden alles wat je belooft hebJa, ik was vergeten dat we in maart naar Harry Potterworld zouden gaan
En nu durft ze ook in de grotere rollercoasters in Universal, dus dat wordt afzienquote:Op zondag 18 februari 2024 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ja
Dat is natuurlijk wel een dingetje
Ik ben nu wel een klein beetje jaloers..quote:Op zondag 18 februari 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu durft ze ook in de grotere rollercoasters in Universal, dus dat wordt afzien
Auwquote:Op zondag 18 februari 2024 20:53 schreef HappyCharly het volgende:
ik keek een fipmpje van een alligator die een deathroll deed terwijl ie een verzorger in haar hand beet
![]()
![]()
Wij in juni tien dagen en in augustus nog eens twee weken.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben nu wel een klein beetje jaloers..
Sterktequote:Op zondag 18 februari 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu durft ze ook in de grotere rollercoasters in Universal, dus dat wordt afzien
tourist trap kun je wel vanuit gaan dan natuurlijkquote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
ik wil ook naar harry potterworld nu ik weet dat het bestaat
En sommige zijn het allebeiquote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
plus veel vrouwen zijn lief
en sommigen pure trutten
De vorige keer waren we tijdens de voorjaarsvakantie gegaan, dus was het enorm drukquote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben nu wel een klein beetje jaloers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |