zeiden ze dat ?quote:Op zondag 18 februari 2024 01:03 schreef Hoempah het volgende:
Sabeau en Dilano liggen blijkbaar hand in hand te slapen
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 18 februari 2024 01:08 schreef Xilia het volgende:
Ja hallo mogen wij meeluisteren misschien?
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 februari 2024 01:09 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Ik zie het nietSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
heb jij ook geenquote:Op zondag 18 februari 2024 01:14 schreef Hoempah het volgende:
[..]
We moesten het doen met Jimmy en Tom helaas.
Hoempa's filmpjes staan toch in het filmpjes topic?quote:Op zondag 18 februari 2024 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb jij ook geen
urenvideos? wie heeft helemal wat van dag?
Op deze manier ik ook nietquote:Op zondag 18 februari 2024 01:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja was mij nog niet eerder opgevallen
quote:Op zondag 18 februari 2024 01:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja was mij nog niet eerder opgevallen
Het bidden van Tom?quote:
niet van 17te en geen full hourquote:Op zondag 18 februari 2024 01:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hoempa's filmpjes staan toch in het filmpjes topic?
Is er een reden waarom ze die nie opdrinken nu?quote:Op zondag 18 februari 2024 01:17 schreef woxxel het volgende:
S2 nog klaarwakker. Pak die bubbels gewoon
Wel al vaak gelezen dat hij het doet, nooit zo op gelet verder.quote:
Ik heb het weleens gezien maar niet voor het slapenquote:Op zondag 18 februari 2024 01:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wel al vaak gelezen dat hij het doet, nooit zo op gelet verder.
Er waren een paar moequote:Op zondag 18 februari 2024 01:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Is er een reden waarom ze die nie opdrinken nu?
Dat moet je mij niet vragenquote:Op zondag 18 februari 2024 01:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom is dann ashley altiijd in
groene kamer te zien ?
Pyamapartyquote:Op zondag 18 februari 2024 01:40 schreef Willewa het volgende:
Loop wat achter, maar wat achterlijk van de febo dat het allemaal dan zo lang heeft moeten duren dat er pas om kwart voor 1 drank en een feestje komt wanneer iedereen allang hun hoofd op een nacht slaap had gericht omdat zoiets niet leek te komen![]()
Niet gezien alleen verbazing.quote:Op zondag 18 februari 2024 03:40 schreef superniger het volgende:
HEERLIJK die zure kop van Doriane toen Ashley mocht blijven.🤣
Ro, Do, Randy en Ty zaten helemaal niet zo op 1 lijn. Ty zei Karen (meest recente info) De dames wilde Tom. Toen hebben ze het gelaten. Daarnaast waren ze niet verbaast of verrast van de uitslag.quote:Op zondag 18 februari 2024 06:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Speculatie van mijn kant na teruglezen. De bewoners hebben echt moeten nomineren, de axis of evil had de rijen beter gesloten en Karen had de meeste stemmen. Maar in het kader van Winner's Week heeft ook deze 'winnaar' een vrijstelling, waarmee de axis of evil zichzelf dus onbedoeld in de voet heeft geschoten. En de andere kant een onverwacht voordeel heeft omdat niet iedereen op Ronahi is gegaan.
serieus zo laat nog? nee dat is inderdaad bespottelijkquote:Op zondag 18 februari 2024 01:40 schreef Willewa het volgende:
Loop wat achter, maar wat achterlijk van de febo dat het allemaal dan zo lang heeft moeten duren dat er pas om kwart voor 1 drank en een feestje komt wanneer iedereen allang hun hoofd op een nacht slaap had gericht omdat zoiets niet leek te komen![]()
Volgens mij Karin maakte As wakker, allemaal nu als een idioot naar de muurquote:Op zondag 18 februari 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
Wie maakte wie nu wakker en stapte uit bed?
Thnx, kon het net niet zienquote:Op zondag 18 februari 2024 07:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
Volgens mij Karin maakte As wakker, allemaal nu als een idioot naar de muur
Geen idee, iedereen liep als een kip zonder kop snel muntjes pakken om die muur leeg te trekken.quote:Op zondag 18 februari 2024 07:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Microfoons om graag versta er niets van, wie grijpt mis en wie krijgt wat?
Raar he? Wat was er zo bijzonder in de muur?quote:
Indd raar ja, geen idee wat erin stond dat lieten ze niet zien, iig wel dingen die iedereen wil hebbenquote:Op zondag 18 februari 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he? Wat was er zo bijzonder in de muur?
Maar om elkaar daar nu voor wakker te makenquote:Op zondag 18 februari 2024 07:59 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd raar ja, geen idee wat erin stond dat lieten ze niet zien, iig wel dingen die iedereen wil hebben
Twin?quote:Op zondag 18 februari 2024 07:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge Cossers trouwens![]()
![]()
van die twin stream word je ook kriegel
Morgen, ik zie alleen Tom met spellingfout boven zijn bedquote:Op zondag 18 februari 2024 07:59 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd raar ja, geen idee wat erin stond dat lieten ze niet zien, iig wel dingen die iedereen wil hebben
Geweldige twist van bbquote:Op zondag 18 februari 2024 08:03 schreef Joyce-43 het volgende:
lees net streamverslagen
Karen is dus vrijgesteld? mooi zo![]()
iedereen wilde haar erop gooien van die ene groep
![]()
Ik denk dat ze gewoon iemand vrij konden stellen.quote:Op zondag 18 februari 2024 07:43 schreef NineMilka het volgende:
Zoiets denk ik ook. Ik denk dat de groep Randy, Doriana, Tyron, Ronahi, Dylano en Sabeau op Karin zijn gegaan omdat ze vandaag als minst favoriet uit de bus kwam. Met de bedoeling haar tegenover een sterke speler te zetten en zo alsnog weg te stemmen. Ashley durven ze op dit moment even niet aan omdat die als favoriet (of een van) uit de bus kwam. En de andere groep heeft stemmen verdeeld over Rohani en Doriana (en misschien Randy?). En nu heeft Karin de meeste stemmen ‘gewonnen’ en wint ze daarmee een vrijstelling. Denk ik..
thnx, Heb jij dat goed gehoord ik was al verbaasd dat ze elkaar wakker maakte voor wat in de muur lagquote:Op zondag 18 februari 2024 08:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Goeiemorgen!![]()
In The Wall lagen kennelijk tickets waarmee je je kon inkopen voor een game in het kader van Winner's Week. Er lagen er vier à 4 coins per stuk.
Ben benieuwd wie gaat kopen en wat er gebeurd als niemand ze kooptquote:Op zondag 18 februari 2024 08:18 schreef Hunter het volgende:
Ze kunnen alleen een vrijstelling krijgen als ze een spel winnen, dus het is toch wel handig om tickets te kopen
Das voor jouw een vraag ..en voor mij ook.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie gaat kopen en wat er gebeurd als niemand ze koopt
Zondag is speeldag oftewel SL dagquote:Op zondag 18 februari 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Er is al volop bedrijvigheid in de keuken, de ontbijttafel is al gedekt
Ze zijn er vroeg bij voor de zondag
Owww bbquote:Op zondag 18 februari 2024 08:27 schreef humpty het volgende:
Ronahi weet niet wat ze denkt maar als ze naast Tyron op de bank moet
gaat ze naar huis zegt ze...weet je niet zegt Dylano we weten niet hoe
we er buiten voor staan
O dan weten we al dat er niet veel te zien valtquote:Op zondag 18 februari 2024 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zondag is speeldag oftewel SL dag
ja vooral wie niet koopt of kan kopen omdat andere steeds haantje de voorste zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn ze allemaal genomineerdquote:Op zondag 18 februari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
en wij zien de hele tijd slaapkamer streams, geef dan de keuken en woonkamer als iemand al wakker isquote:Op zondag 18 februari 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Er is al volop bedrijvigheid in de keuken, de ontbijttafel is al gedekt
Ze zijn er vroeg bij voor de zondag
Alleen zo jammer dat hij zo'n blinde vlek voor Dilano heeft.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan weten we al dat er niet veel te zien valt
Tom en Jimmy lopen al een rondje buiten
Ik moet zeggen dat ik Jiimmy best een geschikte gast vind
Ja daar zit ook wel wat in. Begrijp dan alleen niet waarom ze het in de liveshow nomineren noemden en het nominatie alarm ging.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon iemand vrij konden stellen.
serieus Jim op Karen kan dit niet echt gelovenquote:Op zondag 18 februari 2024 08:30 schreef greysbones het volgende:
Tom
Iedereen heeft Karen genomen bij ons
Jim
Ik ook
Alice heeft mij genomen
Zegt Tom
Nee geloof ik ook nietquote:Op zondag 18 februari 2024 08:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
serieus Jim op Karen kan dit niet echt geloven
Luxepaardjequote:Op zondag 18 februari 2024 08:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus randy klaagt dat hij niet aan zijn 8 uur slapen komt
Vrijstelling!quote:Op zondag 18 februari 2024 08:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Oké dank je.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:38 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik tot nu toe begrijp hebben jimmy en tom, dilano en sabeau.en Glenn en Danny een ticket gekocht
Why?quote:Op zondag 18 februari 2024 08:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:13 schreef humpty het volgende:
Wij zijn hier om een spel te spelen ..lets do it zegt Dylano
Voor Ashley is het te vroeg om nu al een ticket te kopen
Oprecht? Dat woord kan ze niet eens spellen.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:28 schreef humpty het volgende:
Bij Ronahi is het altijd uit de grond van mijn hart en oprecht in bijna elke zin
Ik mag toch hopen dat-ie daarbij niet in z'n broek keek...quote:Op zondag 18 februari 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
De paddestoel die ze gisteren zagen is flink gegroeid zegt Jimmy als ze hem onder het wandelen zien
Och wat een humor...pffffquote:Op zondag 18 februari 2024 08:15 schreef Hunter het volgende:
[x]https://twitter.com/bigbrothernlbe/status/1759000045938954642[/x]
Die is al oud geboren.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:45 schreef humpty het volgende:
Ronahi over grijze haren ik lijk wel een oude vrouw(leeftijd hoorde ik niet goed)
grijze haren of niet ik vind haar echt op een oude opoe lijken
heb al streamverslag gemaaktquote:Op zondag 18 februari 2024 08:40 schreef Hunter het volgende:
Dilano/Sabeau en Randy/Doriana hebben tickets gekocht
Volgens Twitter:
Dilano & Sabeau
Tom & Jimmy
Doriana & Randy
Hebben een spelticket... er waren er 4 dus Danny & Glenn vermoedelijk ook
Bijzonder tochquote:Op zondag 18 februari 2024 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Strategisch overleg tijdens het wandelen. Stel dat je weer 'ietsen' bij een duo moet leggen, wie dan eerst. Jimmy en Tom besluiten Randy en Doriana eerst. Jimmy heeft ook geen moeite met Sabeau en Dilano zegt hij.
Maar ze denken eigenlijk dat het een ander soort spel gaat zijn.
Oprecht bijzonderquote:Op zondag 18 februari 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijzonder toch
Dat er met Tom prima te overleggen is
In tegenstelling tot wat ronahi zegt
ja ik ook, want dan zou betekenen dat de coins ook nog iets van belangrijk zijn, vorig jaar zeiden ze aan begin, de coins zijn heel belangrijk, en uiteindelijk hebben ze ze niet voor belangrijke dingen nodig gehad. IMOquote:Op zondag 18 februari 2024 09:04 schreef greysbones het volgende:
Ben wel benieuwd of alleen degene met een spelticket mogen spelen
Of elk duo en degene met een spelticket heeft een voordeel
Sabeauquote:Op zondag 18 februari 2024 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi en Doriana lijken wel wat op de boze stiefzusters. Als ik ze zie moet ik lachen.
En Ashley is de boze stiefmoeder en Karin haar slaafse, krolse vriendin.
Maar wie is dan sneeuwwitje?
Saboo?
Je bedoelt waarschijnlijk Assepoester i.p.v. Sneeuwwitjequote:Op zondag 18 februari 2024 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi en Doriana lijken wel wat op de boze stiefzusters. Als ik ze zie moet ik lachen.
En Ashley is de boze stiefmoeder en Karin haar slaafse, krolse vriendin.
Maar wie is dan sneeuwwitje?
Saboo?
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:19 schreef engine het volgende:
Ze voelt zich ook wel een beetje geviseerd nu.
Is dat een nieuw woord ofzo?
Ik zit na te denken wat het eigenlijk betekentquote:
Iemand in het vizier hebbenquote:Op zondag 18 februari 2024 09:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit na te denken wat het eigenlijk betekent
Oepsquote:Op zondag 18 februari 2024 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Assepoester i.p.v. Sneeuwwitje
Ashley is dan Assepoester, die moet lijden onder het juk van haar boze stiefzusters. Karen is zo'n lief muisje dat er altijd omheen huppelt.
Ja was ashley Alice in willekeurige volgordequote:Op zondag 18 februari 2024 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
'willekeurige volgorde' is het woord van de dag in de huiskamer.
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja was ashley Alice in willekeurige volgorde
Of was het de willekeurige volgorde zoals Randy dat doet
Viseren is Vlaams (komt van het Franse werkwoord viser, wat zoveel betekent als 'het op iemand gemunt hebben'.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:19 schreef engine het volgende:
Ze voelt zich ook wel een beetje geviseerd nu.
Is dat een nieuw woord ofzo?
Al Bundy met Kelly en Bud??quote:
Ashley is Rapunzel toch.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Assepoester i.p.v. Sneeuwwitje
Ashley is dan Assepoester, die moet lijden onder het juk van haar boze stiefzusters. Karen is zo'n lief muisje dat er altijd omheen huppelt.
Ah oké, ze gaan dus pesten.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:26 schreef engine het volgende:
Na een week is het kaartspel eindelijk af en dan komen ze niet verder als pesten.
![]()
Ik denk dat fans van Ashley zich herkennen in haar en daarom hetzelfde gedrag en manier van communiceren hebben.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vreemd sfeertje.
Ik begin een grotere hekel aan Karin te krijgen dan aan Ashley![]()
Vooral de fans van Ashley zijn irritant. ( ik heb ff geloerd op FB en Instagram)
Ik vergelijk het met de 1e nieuwe BB. Waar MIchel/Michael whatever in zat. Zijn fans waren ook zo fanatiek.
Whoeptiedoequote:Op zondag 18 februari 2024 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Jokeren met zelfgemaakte speelkaarten. Weer eens wat anders dan weerwolven.
[ afbeelding ]
Het moest even uitgelegd worden aan de qeeun dat ze niet de populairste was.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
'willekeurige volgorde' is het woord van de dag in de huiskamer.
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:28 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik denk dat fans van Ashley zich herkennen in haar en daarom hetzelfde gedrag en manier van communiceren hebben.
Gaap.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Dat wilde ik niet meteen benoemen.
50% kans dat ze de populairste is.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:29 schreef marky het volgende:
[..]
Het moest even uitgelegd worden aan de qeeun dat ze niet de populairste was.
Ze dacht dat ze het was omdat ze als eerste benoemd werd maar ze had niet begrepen in Willekeurige volgorde.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
50% kans dat ze de populairste is.
Ze zal waarschijnlijk alleen maar populairder worden naarmate ze vaker op de bank terechtkomt.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
50% kans dat ze de populairste is.
Ze was niet de enige, de verbijstering op de gezichten op dat moment was goud.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:32 schreef marky het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze het was omdat ze als eerste benoemd werd maar ze had niet begrepen in Willekeurige volgorde.
Het zijn twee hele vervelende vrouwen die na gisteravond nog verder naast de schoenen zijn gaan lopen.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Zitten Ashley, Karin, Sabeau en Danny nu te Pesten? ( Belgen zullen het wel anders noemen)
Ashley en Karin hebben vooral commentaar op hoe de kaarten er uit zien. Ze snappen de tekens niet. De toon hoe ze praten hoor je al dat ze zowel de kaarten of het spelletje niet serieus nemen. Doen er lacherig over.
En een aantal van haar fans (waaronder ik) zullen Karen hebben gestemd dit keer. Dus het is ook eigenlijk niet echt een populariteitspollquote:Op zondag 18 februari 2024 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zal waarschijnlijk alleen maar populairder worden naarmate ze vaker op de bank terechtkomt.
Het publiek neigt altijd naar de underdog.
Heel denigrerend ook. Onaangename eigenschap vind ik het.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Zitten Ashley, Karin, Sabeau en Danny nu te Pesten? ( Belgen zullen het wel anders noemen)
Ashley en Karin hebben vooral commentaar op hoe de kaarten er uit zien. Ze snappen de tekens niet. De toon hoe ze praten hoor je al dat ze zowel de kaarten of het spelletje niet serieus nemen. Doen er lacherig over.
Ik vind ze ook bijzonder vervelend. Er hangt iets naars om hun heen. Ze doen het ook expres. Die houding. Wat ze zeggen.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:34 schreef marky het volgende:
[..]
Het zijn twee hele vervelende vrouwen die na gisteravond nog verder naast de schoenen zijn gaan lopen.
Dan was hij wel verder gekomen.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vreemd sfeertje.
Ik begin een grotere hekel aan Karin te krijgen dan aan Ashley![]()
Vooral de fans van Ashley zijn irritant. ( ik heb ff geloerd op FB en Instagram)
Ik vergelijk het met de 1e nieuwe BB. Waar MIchel/Michael whatever in zat. Zijn fans waren ook zo fanatiek.
Ik had even error.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Ik moet weer F5en.Ik zie Doriana zowel in de badkamer als in de keuken het brood uit de vorm halen.
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had even error.
Waarom zou je in de badkamer brood uit de bakvorm halen??
Ja daar hadden Jimmy en Tom het ook overquote:Op zondag 18 februari 2024 09:35 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ze kregen ws de vraag van bb wie geef je een vrijstelling
Niks mis met de sfeer. De gezellige mensen zitten gezellig te kaarten.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Randy en Ronahi zijn erg moe. Ze voelen zich kapot.
Lijkt me niet vreemd. De sfeer is om te snijden in dat huis.
Ze missen Basiri.
Lijkt erop. Alice heeft ook al aangegeven dat ze niet zo goed gaat in groepen.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi en Randy snappen er niks van.
Ze zeggen dat ze helemaal niks weten van de buitenwereld.
Alice komt er bij. Zij is ook moe.
Zouden Alice en Randy overwegend introvert zijn?
Dat krijg je van dat gekonkelquote:Op zondag 18 februari 2024 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Randy en Ronahi zijn erg moe. Ze voelen zich kapot.
Lijkt me niet vreemd. De sfeer is om te snijden in dat huis.
Ze missen Basiri.
Wat dacht je kostte van kost iemand weg willlen spelenquote:
deed hij laatst al , zo bidden op de badkamer toen hij op een bankje zat.quote:
Zin inquote:Op zondag 18 februari 2024 10:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Bewoners, het is tijd voor een streamlock
is gewoon een feitjequote:Op zondag 18 februari 2024 09:31 schreef engine het volgende:
Ashley moet even benoemen dat mensen die net gepoept hebben die kaarten al in de handen hebben gehad.
Nare streek
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op zondag 18 februari 2024 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
Welke 4 duo's hebben een spelkaart gekocht.
Randy en Doriana dus.
En verder?
Ik was er al heenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Ze mogen niet zitten waar ze willen?quote:Op zondag 18 februari 2024 10:08 schreef greysbones het volgende:
De tafel verdeling is ook weer bijzonder
Ik mag het niet bijzonder vinden ?quote:Op zondag 18 februari 2024 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze mogen niet zitten waar ze willen?
Een vraag beantwoorden met een tegen vraag. Waarom in hemelsnaam?quote:Op zondag 18 februari 2024 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mag het niet bijzonder vinden ?
Als dat ding uitvalt is er meer misquote:Op zondag 18 februari 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
Waarom geeft BB ze niet zo'n reinigingsflesje voor de wasmachine. Spoelt alle vetluis weg en dan stinkt het niet meer![]()
Verbijstering is een groot woord.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze was niet de enige, de verbijstering op de gezichten op dat moment was goud.
Klopt ook al gehoord.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als dat ding uitvalt is er meer mis
Ze hebben het er ook vaak over dat de was niet eens nat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 18 februari 2024 10:21 schreef Ireth het volgende:
Zijn Randy en Dori nu in de gameroom of zijn die inmiddels al klaar??🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 februari 2024 10:21 schreef Ireth het volgende:
Zijn Randy en Dori nu in de gameroom of zijn die inmiddels al klaar??WhahahahhahahsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gameroomThinking is difficult, that’s why most people judge
Hebben ze net afgesproken eind van de dagquote:Op zondag 18 februari 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
Als Ashley zou blijven dan zou Karan haar extensions opnieuw zetten. Gaan we dat ook nog zienAshely zonder extensions.. benieuwd hoe het dan uitziet.
Ash ziet er wel uit of er een bus over is gegaanquote:Op zondag 18 februari 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
Vanuit deze hoek lijkt het net of Ashley geen extensions in haar haar heeft en dit vind ik haar veel leuker staan...
[ afbeelding ]
Och,daar ga ik niet over oordelen, ik zie er voor 12en ook altijd uit als een doorleefd leer bankstel van 20 jaar oud.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash ziet er wel uit of er een bus over is gegaan
zat net ook te kijken of ze er nog wel inzitten maar zie nu ik haar van achter zie dat ze er nog in hangen.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
Vanuit deze hoek lijkt het net of Ashley geen extensions in haar haar heeft en dit vind ik haar veel leuker staan...
[ afbeelding ]
Zal wel een sponsordeal zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
Wasmachine werkt nog steeds niet goed
Dat de FEBO ook niet dat ding vervangt
Is vanaf dag 1 al gezeur ermee
Hoezo is Ashley de underdog ? Heeft daar de helft van het huis in haar greep. Kijkers riskeren haar gedrag juist beu te worden.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zal waarschijnlijk alleen maar populairder worden naarmate ze vaker op de bank terechtkomt.
Het publiek neigt altijd naar de underdog.
Is ze niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoezo is Ashley de underdog ? Heeft daar de helft van het huis in haar greep. Kijkers riskeren haar gedrag juist beu te worden.
Leuke gedachte van hem maar een win is een win. Hij moet nog maar zien of dat hem nog een keer luktquote:Op zondag 18 februari 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: misschien wil ik deze wel niet winnen want dan kan ik meer spellen spelen
Ashley en underdog in één zin klopt niet hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 10:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoezo is Ashley de underdog ? Heeft daar de helft van het huis in haar greep. Kijkers riskeren haar gedrag juist beu te worden.
En dan nog kan hij gewoon genomineerd worden.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Leuke gedachte van hem maar een win is een win. Hij moet nog maar zien of dat hem nog een keer lukt
Maarja zij mogen dat.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
Een switch naar de woonkamer met vrolijk gebabbel en meteen weer terug naar het gesmoes en gekonkel in de slaapkamer.
Dat zal wel niet gebeuren. Dan valt er teveel hun kant op.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:34 schreef greysbones het volgende:
Ton wil als ze van duo moeten wisselen graag met Alice
Jimmy wil naar Karen
Ash wil naar glenn
Véél erger, ik zie weinig lollige momenten.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo jammer dat ze steeds maar tactisch bezig denken te moeten zijn in plaats van er een leuke tijd van te maken. Voor mijn gevoel is het nu veel erger dan andere jaren.
Tyron?quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef b_engeltje het volgende:
Ze hebben het over een man met veel volgers op tic toc ...wie is dat dan?
Nou wat dacht je van het jaar met michel en juliequote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo jammer dat ze steeds maar tactisch bezig denken te moeten zijn in plaats van er een leuke tijd van te maken. Voor mijn gevoel is het nu veel erger dan andere jaren.
quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, zo achterdochtig als de pest.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Ze horen deuren slaan en vallen meteen stil
Dat hadden ze vorig jaar redelijk getackeld met de pon.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet ik niet. Ik ken tiktok alleen van de reels op FB.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die heeft er toch helemaal niet zoveel????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |