Dat moet je mij niet vragenquote:Op zondag 18 februari 2024 01:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom is dann ashley altiijd in
groene kamer te zien ?
Pyamapartyquote:Op zondag 18 februari 2024 01:40 schreef Willewa het volgende:
Loop wat achter, maar wat achterlijk van de febo dat het allemaal dan zo lang heeft moeten duren dat er pas om kwart voor 1 drank en een feestje komt wanneer iedereen allang hun hoofd op een nacht slaap had gericht omdat zoiets niet leek te komen![]()
Niet gezien alleen verbazing.quote:Op zondag 18 februari 2024 03:40 schreef superniger het volgende:
HEERLIJK die zure kop van Doriane toen Ashley mocht blijven.🤣
Ro, Do, Randy en Ty zaten helemaal niet zo op 1 lijn. Ty zei Karen (meest recente info) De dames wilde Tom. Toen hebben ze het gelaten. Daarnaast waren ze niet verbaast of verrast van de uitslag.quote:Op zondag 18 februari 2024 06:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Speculatie van mijn kant na teruglezen. De bewoners hebben echt moeten nomineren, de axis of evil had de rijen beter gesloten en Karen had de meeste stemmen. Maar in het kader van Winner's Week heeft ook deze 'winnaar' een vrijstelling, waarmee de axis of evil zichzelf dus onbedoeld in de voet heeft geschoten. En de andere kant een onverwacht voordeel heeft omdat niet iedereen op Ronahi is gegaan.
serieus zo laat nog? nee dat is inderdaad bespottelijkquote:Op zondag 18 februari 2024 01:40 schreef Willewa het volgende:
Loop wat achter, maar wat achterlijk van de febo dat het allemaal dan zo lang heeft moeten duren dat er pas om kwart voor 1 drank en een feestje komt wanneer iedereen allang hun hoofd op een nacht slaap had gericht omdat zoiets niet leek te komen![]()
Volgens mij Karin maakte As wakker, allemaal nu als een idioot naar de muurquote:Op zondag 18 februari 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
Wie maakte wie nu wakker en stapte uit bed?
Thnx, kon het net niet zienquote:Op zondag 18 februari 2024 07:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
Volgens mij Karin maakte As wakker, allemaal nu als een idioot naar de muur
Geen idee, iedereen liep als een kip zonder kop snel muntjes pakken om die muur leeg te trekken.quote:Op zondag 18 februari 2024 07:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Microfoons om graag versta er niets van, wie grijpt mis en wie krijgt wat?
Raar he? Wat was er zo bijzonder in de muur?quote:
Indd raar ja, geen idee wat erin stond dat lieten ze niet zien, iig wel dingen die iedereen wil hebbenquote:Op zondag 18 februari 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he? Wat was er zo bijzonder in de muur?
Maar om elkaar daar nu voor wakker te makenquote:Op zondag 18 februari 2024 07:59 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd raar ja, geen idee wat erin stond dat lieten ze niet zien, iig wel dingen die iedereen wil hebben
Twin?quote:Op zondag 18 februari 2024 07:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge Cossers trouwens![]()
![]()
van die twin stream word je ook kriegel
Morgen, ik zie alleen Tom met spellingfout boven zijn bedquote:Op zondag 18 februari 2024 07:59 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd raar ja, geen idee wat erin stond dat lieten ze niet zien, iig wel dingen die iedereen wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |