Geweldige twist van bbquote:Op zondag 18 februari 2024 08:03 schreef Joyce-43 het volgende:
lees net streamverslagen
Karen is dus vrijgesteld? mooi zo![]()
iedereen wilde haar erop gooien van die ene groep
![]()
Ik denk dat ze gewoon iemand vrij konden stellen.quote:Op zondag 18 februari 2024 07:43 schreef NineMilka het volgende:
Zoiets denk ik ook. Ik denk dat de groep Randy, Doriana, Tyron, Ronahi, Dylano en Sabeau op Karin zijn gegaan omdat ze vandaag als minst favoriet uit de bus kwam. Met de bedoeling haar tegenover een sterke speler te zetten en zo alsnog weg te stemmen. Ashley durven ze op dit moment even niet aan omdat die als favoriet (of een van) uit de bus kwam. En de andere groep heeft stemmen verdeeld over Rohani en Doriana (en misschien Randy?). En nu heeft Karin de meeste stemmen ‘gewonnen’ en wint ze daarmee een vrijstelling. Denk ik..
thnx, Heb jij dat goed gehoord ik was al verbaasd dat ze elkaar wakker maakte voor wat in de muur lagquote:Op zondag 18 februari 2024 08:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Goeiemorgen!![]()
In The Wall lagen kennelijk tickets waarmee je je kon inkopen voor een game in het kader van Winner's Week. Er lagen er vier à 4 coins per stuk.
Ben benieuwd wie gaat kopen en wat er gebeurd als niemand ze kooptquote:Op zondag 18 februari 2024 08:18 schreef Hunter het volgende:
Ze kunnen alleen een vrijstelling krijgen als ze een spel winnen, dus het is toch wel handig om tickets te kopen
Das voor jouw een vraag ..en voor mij ook.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie gaat kopen en wat er gebeurd als niemand ze koopt
Zondag is speeldag oftewel SL dagquote:Op zondag 18 februari 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Er is al volop bedrijvigheid in de keuken, de ontbijttafel is al gedekt
Ze zijn er vroeg bij voor de zondag
Owww bbquote:Op zondag 18 februari 2024 08:27 schreef humpty het volgende:
Ronahi weet niet wat ze denkt maar als ze naast Tyron op de bank moet
gaat ze naar huis zegt ze...weet je niet zegt Dylano we weten niet hoe
we er buiten voor staan
O dan weten we al dat er niet veel te zien valtquote:Op zondag 18 februari 2024 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zondag is speeldag oftewel SL dag
ja vooral wie niet koopt of kan kopen omdat andere steeds haantje de voorste zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie gaat kopen en wat er gebeurd als niemand ze koopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |