Meer tegengoals dan Almere (lol)quote:Op zondag 11 februari 2024 15:14 schreef Zorro het volgende:
38 tegengoals.
Alleen de onderste 5 doen dat slechter.
En Heerenveen
zelfs toornstra is beter ...dat zegt wel genoegquote:Op zondag 11 februari 2024 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Sosa echt een heel slechte speler.
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:25 schreef GGMM het volgende:
Heerenveen staat een keertje voor en opeens is Foppe de Haan er weer
Fijn dat jij er weer bentquote:Op zondag 11 februari 2024 15:25 schreef GGMM het volgende:
Heerenveen staat een keertje voor en opeens is Foppe de Haan er weer
Ben ik al genoemd in dat topic?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:26 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand foppe de haan in het wie gaat er naar God topic?
Die Sutalo blijft ook maar tegenvallen.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kroaten hebben gewoon even nodigquote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Sutalo blijft ook maar tegenvallen.
Zagreb 30 miljoen binnen voor Ivanusec en Sutaloquote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Sutalo blijft ook maar tegenvallen.
ik geloof het niet neequote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben ik al genoemd in dat topic?
Leuk dat je er bent, voel je van harte welkom.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef tong80 het volgende:
Reclame: Durf jij op deze Valentijnsdag teder te zijn? Laat XXXXXXXX pralines voor je spreken.
En dan nobody's die clichés lullen over voetbal.
Ik heb veel gemist.
Geniet u nog een beetje van de wedstrijd?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef tong80 het volgende:
'Backs hoog, die geduldig zijn in de opbouw.' Ha ha ha
Waarom zou ik me van harte welkom moeten voelen :quote:Op zondag 11 februari 2024 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent, voel je van harte welkom.
Mensen in balr. kledij behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.quote:
die lachen zich wel suf iddquote:Op zondag 11 februari 2024 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zagreb 30 miljoen binnen voor Ivanusec en Sutalo
We zijn er flink ingetuind.
In zoverre, dat ik alweer bijna ga hopen dat Ajax met dubbele cijfers verliest. Gezien wordt dat Schippie gen wonderdokter is en van Gaal en van der Praag weg blijven. Het roer om.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Geniet u nog een beetje van de wedstrijd?
Deze man heeft allerlei gifjes standby klaar staan.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:zipportal
Je weet wat te doenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik keek geen voetbal maar zag dat Ajax 2-0 achterstond. Ik dacht ik zet 'm even op.
Valt de 3-0
Het blijft 3-0. Ik vertel het even.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:36 schreef klaasweetalles het volgende:
shit
goalk gemist
gelukkig herhaling
Als ze er nog eentje scoren is er nog een ploeg met 40 tegengoalsquote:Op zondag 11 februari 2024 15:36 schreef KingRoland het volgende:
En Heerenveen heeft 40 tegendoelpunten in de Eredivisie. Op heracles en bottom 2 na de meeste lol
Goh.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:37 schreef Zipportal het volgende:
User @:GGMM is niet meer zo spraakzaam.
Hercules heeft nul tegendoelpunten in de eredivisie. Dus dat zegt niks.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:36 schreef KingRoland het volgende:
En Heerenveen heeft 40 tegendoelpunten in de Eredivisie. Op heracles en bottom 2 na de meeste lol
ik denk 3-1quote:Op zondag 11 februari 2024 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft 3-0. Ik vertel het even.
Die hebben best een aardig team.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van Heerenveen kun je verliezen. Blijkbaar.
Die heeft de ruggengraat van een kabeljauwquote:Op zondag 11 februari 2024 15:37 schreef Zipportal het volgende:
Wie?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:37 schreef Zipportal het volgende:
Sowquote:Op zondag 11 februari 2024 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heeft de ruggengraat van een kabeljauw
Tijdens carnaval is het dan mooi om het onder de elfstedentocht te houden.quote:
Gevaarlijk. Ik hoop dat het niet te veel pijn gaat doen. Dat denken.quote:
Super coach!quote:Op zondag 11 februari 2024 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar wat speelt ie goed
het zou ook zomaar 5-0 kunnen wordenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gevaarlijk. Ik hoop dat het niet te veel pijn gaat doen. Dat denken.
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft 3-0. Ik vertel het even.
Dit denk ik eerlijk gezegd niet klaas.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het zou ook zomaar 5-0 kunnen worden
Zijn meest legendarische clubwedstrijd speelde Abe Lenstra op 7 mei 1950 tegen Ajax. Een half uur voor tijd stonden de Amsterdammers (waaronder Rinus Michels) met 1-5 voor. Maar Heerenveen presteerde het dit in een 6-5-overwinning om te buigen. Lenstra scoorde de eerste twee goals en had een belangrijk aandeel in de overige doelpunten.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:38 schreef KingRoland het volgende:
tsja kun je van een 3-0 terugkomen? je zal zeggen van niet maar we hebben gekkere dingen gezien.
denk eerder dat de 4-0 valt lol
Precies, nog een onterechte penalty voor Ajax en het kan weer alle kanten op!quote:
We spelen niet in de kuipquote:Op zondag 11 februari 2024 15:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, nog een onterechte penalty voor Ajax en het kan weer alle kanten op!
En ik had al zo weinig hobby'squote:Op zondag 11 februari 2024 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ons gebbetje wordt woest verstoord maat.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Zorro het volgende:
Dat PSV veel spelers mist laten ze maar achterwege, alleen maar zeggen dat ajax het goed gedaan heeft. Wat zullen ze schrikken de komende wedstrijden
Ja maar Ajax mist ook spelers!@quote:Op zondag 11 februari 2024 15:41 schreef Zorro het volgende:
Ondertussen quote ik nog even achteloos een post van vorige week
[..]
Maar ik stond achter het doel.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong die er faliekant naast zit.
Gras is groen
Precies. Twee en een halve maand geleden hebben ze zelfs nog een wedstrijd gewonnen.quote:
Interessant rijtje.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
Naast klaasweetalles, Tong, PSVCL en Dombo is Elan er nu ook.
'leuk'
Wat een mooi rijtjequote:Op zondag 11 februari 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
'leuk'
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Twee en een halve maand geleden hebben ze zelfs nog een wedstrijd gewonnen.
Dombo en Elan horen niet in dát rijtje.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
'leuk'
van Wonderen is geen denderende trainer natuurlijk. Best een prima elftal daar hoor.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Twee en een halve maand geleden hebben ze zelfs nog een wedstrijd gewonnen.
top middagquote:Op zondag 11 februari 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
'leuk'
En ik vergat Zipportalquote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo en Elan horen niet in dát rijtje.
Dat is niet aardig, dat zou andersom nooit gebeuren.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef KingRoland het volgende:
Heerenveen begint nu al met tijdrekken
Ze hadden natuurlijk ook wel een verschrikkelijk slechte keeper.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
van Wonderen is geen denderende trainer natuurlijk. Best een prima elftal daar hoor.
Enorme mongool is dat.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat @:helpmefok niet meer post.
Graag zelfsquote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef tong80 het volgende:
Ik wil me distantiëren van een discutabel rijtje FOK!ers, net gepost door een discutabele FA.
Dat heeft niets met sport te maken.quote:
Kun jij een andere speler aanwijzen die daar meer voor in aanmerking komt dan?quote:
gvd.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
De Super Bowl heeft niks met sport te maken
Zegt de man die in zijn studeerkamer sport.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Al besproken.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met sport te maken.
Volgens het Ajax topic.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kun jij een andere speler aanwijzen die daar meer voor in aanmerking komt dan?
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk ook wel een verschrikkelijk slechte keeper.
Niet heel gek dat Heerenveen nu iets beter is.
Henderson. Dat schijnt een geweldenaar te zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kun jij een andere speler aanwijzen die daar meer voor in aanmerking komt dan?
Ik ben het alweer met je eens.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Dat is nou niet echt een betrouwbare bron.quote:
Zolang iedereen begrijpt wat er met Tong wordt bedoelt maak ik me niet te druk. Moet als tong80 de rest van FOK! nog onderhouden.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
Tong reageert op berichten van een kwartier geleden om te vragen waar het om ging.
Zou je zeggen dat ze daar enigszins subjectief zijn?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt een betrouwbare bron.
Klopt. Ik overweeg wel even een screenshotje door te sturen naar HMF in de hoop dat hij weer een kloon aanmaakt. Je weet wel, gewoon om even het vuurtje op te stokenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inhoudelijk valt er niks tegenin te brengen
Waarom is de beste Feijenoorder één van de slechtste Ajacieden ?quote:
bedoeltquote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang iedereen begrijpt wat er met Tong wordt bedoelt maak ik me niet te druk. Moet als tong80 de rest van FOK! nog onderhouden.
Ff pissen.
In Saudi-Arabië praten ze nog steeds over hoe Henderson de restverdediging opstelde.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Henderson. Dat schijnt een geweldenaar te zijn.
Ik overweeg die mogelijkheid wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat ze daar enigszins subjectief zijn?
bedoeltquote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang iedereen begrijpt wat er met Tong wordt bedoelt maak ik me niet te druk. Moet als tong80 de rest van FOK! nog onderhouden.
Ff pissen.
Hij zal ongetwijfeld niks beters te doen hebben dus dikke kans jaquote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik overweeg wel even een screenshotje door te sturen naar HMF in de hoop dat hij weer een kloon aanmaakt. Je weet wel, gewoon om even het vuurtje op te stoken
Je bedoelt HA HA HAquote:Op zondag 11 februari 2024 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
bedoelt![]()
![]()
HAHAHAHAHA
Nee, dit kan echt niet
Gelukkig kan DJ Tiësto niet optreden. Stel je voor dat Nederland vertegenwoordigd wordt door iemand die geen instrument kan bespelen en voorrang geeft aan het carnaval in Breda.quote:
Dat ga je toch niet doen, dat levert je veel te veel modwerk op.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik overweeg wel even een screenshotje door te sturen naar HMF in de hoop dat hij weer een kloon aanmaakt. Je weet wel, gewoon om even het vuurtje op te stoken
Behalve als de doelpunten dubbel tellen, dan moet je 3 doelpunten maken voor 6 doelpunten!quote:Op zondag 11 februari 2024 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet 3 doelpunten maken voor 3 doelpunten en anders gaan ze az niet voorbij
@Littlerabbitquote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet doen, dat levert je veel te veel modwerk op.
Uitgoals tellen dubbel.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Behalve als de doelpunten dubbel tellen, dan moet je 3 doelpunten maken voor 6 doelpunten!
Maar wie wilde je sturen dan? Nick en Simon?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig kan DJ Tiësto niet optreden. Stel je voor dat Nederland vertegenwoordigd wordt door iemand die geen instrument kan bespelen en voorrang geeft aan het carnaval in Breda.
En ajax speelt uit. Ik zie mogelijkheden.quote:
Feyenoord is dit jaar slechter thuis dan uit dus dit seizoen welquote:Op zondag 11 februari 2024 15:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan is Feyenoord doorgaans in het nadeel.
Kut, had ik nou maar een kwartier genomen om adrem te zijn. Vroeger nam ik FA's in een kwartier. Die slikte alles. Daarna nooit klachten.quote:
Heel vermoeiend dat we voortdurend genaaid worden met thuiswedstrijden in de beker.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord is dit jaar slechter thuis dan uit dus dit seizoen wel
Ik las daar nog een mooie theorie over.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel vermoeiend dat we voortdurend genaaid worden met thuiswedstrijden in de beker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las daar nog een mooie theorie over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
espenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is het balbezit percentage voor 020 deze wedstrijd
dat krijgen we nooit te zien als ze achter staan 020 espen
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las daar nog een mooie theorie over.Je boek Getal & Ruimte Wiskunde A van 4VWO erbij pakken om te bewijzen dat het een complot is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Hoeveel betaal je voor espen?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
63%quote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
espenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Een d-t fout wordt op FOK! tegenwoordig al als flinke uitglijder beschouwd.quote:
Maar ik krijg de schuld straks.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongezellig topic zo ineens.
Niet geheel toevallig sinds GGMM weer actief meepost.
En zijn internetverbinding erbij.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef GGMM het volgende:
Tong klaagt de hele boel bij elkaar.
Hopelijk gaat z'n mediabox snel stuk
Niet stoken.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over GGMM?
Ik bedoelde het cynisch. Trots op Thijsquote:Op zondag 11 februari 2024 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wie wilde je sturen dan? Nick en Simon?
TijsGod
Ik word een beetje moe van het geklaag over het geklaag van tong.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef GGMM het volgende:
Heb jij een Valentijn dit jaar?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
Het is bijna Valentijnsdag, laten we stoppen met klagen.
Akkoord.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
Wie ga jij verrassen met Valentijsdag?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is Tijs. Of Tiësto.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het cynisch. Trots op Thijs
Heb jij een Valentijn?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij een Valentijn dit jaar?
Bende gij homo, Edgar?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:58 schreef Coco het volgende:
@Novaquote:Op zondag 11 februari 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij een Valentijn dit jaar?
Oeh.quote:
Gelukkig hebben we de Feijeoorder Caland straks nog.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:53 schreef onlogisch het volgende:
In het Ajaxtopic leeft een wedstrijd nooit zo hé als Ajax achterstaat.
Hier ligt een woordgrap qua stadion op de loer.quote:
Goeijquote:
Ik geniet van deze Ajax nederlaag. Te lage cijfers. Wat wil je nog meer lezenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef GGMM het volgende:
Hup Volendam.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Het is niet de dag van moderator @:Coco
Pas 1 foutje.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Het is niet de dag van moderator @:Coco
Jouw laatste post op den FOKS.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet van deze Ajax nederlaag. Te lage cijfers. Wat wil je nog meer lezen
Nou ja zegquote:
Een schatje. Ik hou van hem. Maar niet doorvertellen. Voor je het weet gebruikt-ie het tegen me.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over GGMM?
Zodra de kaart geïntroduceerd wordt natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2024 16:03 schreef TLC het volgende:
Wanneer krijgen we ook een emoticon met de blauwe kaart ipv
en
Oh ga jij tegenwoordig over de smileys?quote:Op zondag 11 februari 2024 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodra de kaart geïntroduceerd wordt natuurlijk
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En zijn internetverbinding erbij.
Nee, maar mijn lijntjes met @Breuls zijn kortquote:Op zondag 11 februari 2024 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ga jij tegenwoordig over de smileys?
Ja maar zij hebben al veel meer jaren te maken met hem dan wij.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FA GGMM en moderator Onlogisch blijven user tong80 maar opzoeken.
Wat een sneue jongens zijn het toch ook.
Dus eigenlijk zeg je dat ze oerstom zijn en zijn act nog niet doorhebben?quote:Op zondag 11 februari 2024 16:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar zij hebben al veel meer jaren te maken met hem dan wij.
Valt tegen.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:06 schreef Zipportal het volgende:
Even sfeer proeven in het Ajax topic.
Ruikt naar mosterd daar. @Cocoquote:Op zondag 11 februari 2024 16:06 schreef Zipportal het volgende:
Even sfeer proeven in het Ajax topic.
Bel de krant!quote:Op zondag 11 februari 2024 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
berghuis werd gedold door een verdediger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
waaromquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 16:08 schreef KingRoland het volgende:
GOL AJAX met de volgende aansluitingstreffer
3-2
[ afbeelding ]Bij mij waren ze nog bezig met de aanvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Odido 'genot'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |