Dit denk ik eerlijk gezegd niet klaas.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het zou ook zomaar 5-0 kunnen worden
Zijn meest legendarische clubwedstrijd speelde Abe Lenstra op 7 mei 1950 tegen Ajax. Een half uur voor tijd stonden de Amsterdammers (waaronder Rinus Michels) met 1-5 voor. Maar Heerenveen presteerde het dit in een 6-5-overwinning om te buigen. Lenstra scoorde de eerste twee goals en had een belangrijk aandeel in de overige doelpunten.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:38 schreef KingRoland het volgende:
tsja kun je van een 3-0 terugkomen? je zal zeggen van niet maar we hebben gekkere dingen gezien.
denk eerder dat de 4-0 valt lol
Precies, nog een onterechte penalty voor Ajax en het kan weer alle kanten op!quote:
We spelen niet in de kuipquote:Op zondag 11 februari 2024 15:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, nog een onterechte penalty voor Ajax en het kan weer alle kanten op!
En ik had al zo weinig hobby'squote:Op zondag 11 februari 2024 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ons gebbetje wordt woest verstoord maat.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Zorro het volgende:
Dat PSV veel spelers mist laten ze maar achterwege, alleen maar zeggen dat ajax het goed gedaan heeft. Wat zullen ze schrikken de komende wedstrijden
Ja maar Ajax mist ook spelers!@quote:Op zondag 11 februari 2024 15:41 schreef Zorro het volgende:
Ondertussen quote ik nog even achteloos een post van vorige week
[..]
Maar ik stond achter het doel.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong die er faliekant naast zit.
Gras is groen
Precies. Twee en een halve maand geleden hebben ze zelfs nog een wedstrijd gewonnen.quote:
Interessant rijtje.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
Naast klaasweetalles, Tong, PSVCL en Dombo is Elan er nu ook.
'leuk'
Wat een mooi rijtjequote:Op zondag 11 februari 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
'leuk'
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Twee en een halve maand geleden hebben ze zelfs nog een wedstrijd gewonnen.
Dombo en Elan horen niet in dát rijtje.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
'leuk'
van Wonderen is geen denderende trainer natuurlijk. Best een prima elftal daar hoor.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Twee en een halve maand geleden hebben ze zelfs nog een wedstrijd gewonnen.
top middagquote:Op zondag 11 februari 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
'leuk'
En ik vergat Zipportalquote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo en Elan horen niet in dát rijtje.
Dat is niet aardig, dat zou andersom nooit gebeuren.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef KingRoland het volgende:
Heerenveen begint nu al met tijdrekken
Ze hadden natuurlijk ook wel een verschrikkelijk slechte keeper.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
van Wonderen is geen denderende trainer natuurlijk. Best een prima elftal daar hoor.
Enorme mongool is dat.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat @:helpmefok niet meer post.
Graag zelfsquote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef tong80 het volgende:
Ik wil me distantiëren van een discutabel rijtje FOK!ers, net gepost door een discutabele FA.
Dat heeft niets met sport te maken.quote:
Kun jij een andere speler aanwijzen die daar meer voor in aanmerking komt dan?quote:
gvd.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
De Super Bowl heeft niks met sport te maken
Zegt de man die in zijn studeerkamer sport.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
De Super Bowl heeft niks met sport te maken
Al besproken.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met sport te maken.
Wist je dat hij een seizoenskaart voor @onlogisch heeft gekocht???quote:
Volgens het Ajax topic.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kun jij een andere speler aanwijzen die daar meer voor in aanmerking komt dan?
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk ook wel een verschrikkelijk slechte keeper.
Niet heel gek dat Heerenveen nu iets beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |