Vennegoor natuurlijk.quote:
Geboren aanvoerder.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een sprint van Bergwijn in 95e minuut. Het is een godswonder.
Feyenoord staat tweede.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord won hier met 0-4.
Bijna goed, maar daar zoek ik wel een huis dus laat de notitie maar staanquote:
Hij is een beetje kribbig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijzonder dat FA GGMM wegloopt voor zijn mislukking.
Ik had verwacht dat hij hier beter mee zou omgaan.
Zou je hem doen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat Henderson ook na afloop dat aaitje over de rug doen?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijzonder dat FA GGMM wegloopt voor zijn mislukking.
Ik had verwacht dat hij hier beter mee zou omgaan.
Was toch ook best aardig van Ajax of heb ik een andere wedstrijd gekekenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Zorro het volgende:
Dat PSV veel spelers mist laten ze maar achterwege, alleen maar zeggen dat ajax het goed gedaan heeft. Wat zullen ze schrikken de komende wedstrijden
Ik kan het woord Kaapverdie niet meer horen!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:58 schreef Zorro het volgende:
Nu iedereen naar de 2e helft van Kaapverdie - Zuid Afrika!
Oh.quote:
Nou vooruit, NEC - Heracles dan als je dat leuker vindtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan het woord Kaapverdie niet meer horen!
Je mag eigenlijk blij zijn met een gelijkspel grote vriend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:03 schreef PSVCL het volgende:
Saaie wedstrijd
2e helft amper gevoetbald
Geen idee.quote:
Altijd zo “. Ze bekijken het vanuit Ajax perspectiefquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Zorro het volgende:
Dat PSV veel spelers mist laten ze maar achterwege, alleen maar zeggen dat ajax het goed gedaan heeft. Wat zullen ze schrikken de komende wedstrijden
Zijn al kampioen joh , lekker boeiendquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk blij zijn met een gelijkspel grote vriend.
Heel bijzonder inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Gevaarlijk domme interactie tussen interviewer en speler.
Heeft iemand hem wel eens betrapt op een grap?quote:
Als zo spelen als de laatste weken is Vitesse kansloos, maar de derby’s zijn wel andere wedstrijdenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgende week fietsenstalling er op leggen aub.
Maar NEC speelt nog lang niet tegen Vitesse hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als zo spelen als de laatste weken is Vitesse kansloos, maar de derby’s zijn wel andere wedstrijden
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als zo spelen als de laatste weken is Vitesse kansloos, maar de derby’s zijn wel andere wedstrijden
Ja daar had ik het niet over.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het andere wedstrijden zijn los van de vorm van beide clubs
Ik denk dat er een misverstand is, ik nam aan dat je Vitesse bedoelde maar daar speelt NEC blijkbaar niet tegen volgende weekquote:Op zondag 4 februari 2024 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja daar had ik het niet over.
Dit berust allemaal op een misverstand inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat er een misverstand is, ik nam aan dat je Vitesse bedoelde maar daar speelt NEC blijkbaar niet tegen volgende week
Lag al voor de avond in bed.quote:
Nog steeds niet grappig. @GGMMquote:Op zondag 4 februari 2024 11:56 schreef Zipportal het volgende:
Sanne van Dongen laat uwen pener zien. @:halcon
quote:Op zondag 4 februari 2024 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mootje Meerdink, uit de sloppenwijken van Winterswijk
Als ze vandaag weer verliezen komt het wel dichtbij. Komende twee wedstrijden tegen Heracles en Volendam. Dat wordt erop of eronder.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:44 schreef leolinedance het volgende:
Vitesse is toch wel de grootste kutclub van NL. Missen we niets aan als ze degraderen.
Zijn pa was ook vrij simpel. De appel valt niet ver van de boom. Sowieso, je kind Mexx noemen.quote:
Wat een knollenveld inderdaad, sodejuquote:Op zondag 4 februari 2024 12:17 schreef hhh38 het volgende:
Dat veld van Vitesse is al genoeg reden voor degradatie
Altijd nog beter dan Moustache-Emanuelle, gelukkig voor Mexx was Mexx al Mexx.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn pa was ook vrij simpel. De appel valt niet ver van de boom. Sowieso, je kind Mexx noemen.
Dat beleid van Vites om altijd maar uitgerangeerde spelers van naam te halen is ook om te janken natuurlijk. Zie ze Ihattaren nog wel aantrekkenquote:Op zondag 4 februari 2024 13:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ze vandaag weer verliezen komt het wel dichtbij. Komende twee wedstrijden tegen Heracles en Volendam. Dat wordt erop of eronder.
Ik zou het ook wel grappig vinden.
Met dat beleid halen Twente, AZ en Utrecht makkelijk linkerrijtje en ook bij RKC deden ze het vorig jaar prima met een paar 'uitgerangeerde' namen.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat beleid van Vites om altijd maar uitgerangeerde spelers van naam te halen is ook om te janken natuurlijk. Zie ze Ihattaren nog wel aantrekken
Die gaan in grote problemen komen.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:12 schreef TheVulture het volgende:
We gaan Vitesse wel echt uitzwaaien dit jaar denk ik
Eens, dat is gewoon protserig Amerikaans entertainment.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:19 schreef GGMM het volgende:
De Super Bowl heeft niks met sport te maken.
Doe ze de groetjes!quote:Op zondag 4 februari 2024 14:31 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Ik ben er. Veilig in het Feyenoordtopic tot een voorsprong natuurlijk
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug maat
Heb ik nog de groetjes terug gehad van personen die er toe doen?
Jullie gaan niet voor de tweede plaats?quote:
Alleen goed tegen PSV!1!!1quote:
Ja hoor, prima.quote:
AnnounceNoppertquote:Op zondag 4 februari 2024 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Lullig voor die jongen, maar goed nieuws voor Oranje in de zomer.
Flekken en Verbruggen als eerste twee keepers, tsja.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Daar mis je heel weinig aan inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Bijlow is los van zijn blessures absoluut niet beter dan die 2 en ik zou ook niet weten op basis waarvan dan wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flekken en Verbruggen als eerste twee keepers, tsja.
Laten we hopen dat Bijlow dan gewoon fit is.
Maar die 2 spelen toch niet eens wekelijks?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bijlow is los van zijn blessures absoluut niet beter dan die 2 en ik zou ook niet weten op basis waarvan dan wel.
Flekken wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die 2 spelen toch niet eens wekelijks?
Bijlow maakt geen goed seizoen door. Dan kunnen we beter Unnerstall nationaliseren.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die 2 spelen toch niet eens wekelijks?
De keeperpositie is erg matig bezet sowieso. Flekken zal wel eerste keeper wordenquote:Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bijlow maakt geen goed seizoen door. Dan kunnen we beter Unnerstall nationaliseren.
Ik vraag me altijd af hoe een blessure goed nieuws kan zijn. Meer opties is letterlijk altijd beter.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Is ook geen top inderdaad, maar denk niet dat ze het slechter doen dan Bijlow eerlijk gezegd.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flekken en Verbruggen als eerste twee keepers, tsja.
Laten we hopen dat Bijlow dan gewoon fit is.
Als een totaal bezopen trainer de minst goede keeper blijft opstellen bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe een blessure goed nieuws kan zijn. Meer opties is letterlijk altijd beter.
Ik geloof wel in Mark. En daarnaast zie ik liever geen tokkie op doel.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keeperpositie is erg matig bezet sowieso. Flekken zal wel eerste keeper worden
Het voorkomt dat de coach domme dingen doet.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe een blessure goed nieuws kan zijn. Meer opties is letterlijk altijd beter.
Op wie doel je? Bijlow?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als een totaal bezopen trainer de minst goede keeper blijft opstellen bijvoorbeeld
Bij Oranje wordt die dan ook niet voor niets nooit opgesteld.quote:
Nee dat is wel zo'n beetje gelijk op basis van wat ik er van gezien hebquote:Op zondag 4 februari 2024 15:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij Oranje wordt die dan ook niet voor niets nooit opgesteld.
Bij Feyenoord is het redelijk om het even met die Duitser, of vind je die ook beter?
Blessure is natuurlijk geen goed nieuws op zichzelf, maar het is wel de enige manier waarop we van een hele matige keeper af lijken te komen in Oranje. Dus in dat opzicht zou ik het als goed nieuws bestempelen inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is niet zoveel maar we zitten al sinds Jasper (eigenlijk zelfs sinds Stekelenburg) met matige kutkeepers.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is wel zo'n beetje gelijk op basis van wat ik er van gezien heb
Een hele matige keeper is schromelijk overdreven, maar dit seizoen presteert hij gewoon niet. Bij keepers vind ik dat wel een gevalletje 'shit happens'.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blessure is natuurlijk geen goed nieuws op zichzelf, maar het is wel de enige manier waarop we van een hele matige keeper af lijken te komen in Oranje. Dus in dat opzicht zou ik het als goed nieuws bestempelen inderdaad.
Was hij onze basiskeeper? Nee toch?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blessure is natuurlijk geen goed nieuws op zichzelf, maar het is wel de enige manier waarop we van een hele matige keeper af lijken te komen in Oranje. Dus in dat opzicht zou ik het als goed nieuws bestempelen inderdaad.
Lood om oud ijzer.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijlow is toch beter dan de eerste keeper op het afgelopen WK.
Tja, had het dat toernooi niet beter gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijlow is toch beter dan de eerste keeper op het afgelopen WK.
Man man man wat een kneus. Wat bezielt je om dat soort woorden te gebruiken. Wat een tokkie is het toch ookquote:
Waarom doet God niks tegen kanker?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Man man man wat een kneus. Wat bezielt je om dat soort woorden te gebruiken. Wat een tokkie is het toch ook
Inderdaad. Geluk bij een ongeluk dat we hem in Oranje niet terugzien.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Man man man wat een kneus. Wat bezielt je om dat soort woorden te gebruiken. Wat een tokkie is het toch ook
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Geluk bij een ongeluk dat we hem in Oranje niet terugzien.
Tr gezet.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijzonder dat Pietje daar zoveel moeite mee heeft.
Die wordt toch uitgekotst door de aanhang?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:26 schreef TheVulture het volgende:
De altijd verrmoeiende Mario Been komt ook wel mijn neus uit, moet die nou elke pot van Feyenoord becommentariëren?
Iemand roept een scheldwoord nadat ie weer geblesseerd is geraakt en huilend het veld af gaat. Geluk bij een ongeluk dat ie nu niet meer in Oranje komt!!!quote:
Ja, Mario is een Feyenoordsupporter. Altijd neutraal.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:26 schreef TheVulture het volgende:
De altijd verrmoeiende Mario Been komt ook wel mijn neus uit, moet die nou elke pot van Feyenoord becommentariëren?
Precies.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iemand roept een scheldwoord nadat ie weer geblesseerd is geraakt en huilend het veld af gaat. Geluk bij een ongeluk dat ie nu niet meer in Oranje komt!!!
Nee, jij?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn jullie wel eens op Curaįao geweest?
Nee, ik heb vliegangst.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arie, denk aan je hart.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iemand roept een scheldwoord nadat ie weer geblesseerd is geraakt en huilend het veld af gaat. Geluk bij een ongeluk dat ie nu niet meer in Oranje komt!!!
Nee, ik niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik zou er wel eens graag heen willen.
Jij?
Nee. Ook al 20 jaar niet meer in een vliegtuig gezeten.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs ik word er moe van.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Kun je dan nog zo door?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Daar lijkt iets gebroken, zit een hele bobbel op die zijkant
Dat mag, dat kan.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die je moeder grapjes.
Ja ik zou zeggen van niet, maar gelukkig ben ik geen dokterquote:
Ik heb toch liever Vincent.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leo Oldenburger heeft een vergelijkbare commentatorsstijl met Vincent Schildkamp, maar laatstgenoemde is een vervelende jankbaby.
Neemt mij iets meer mee in de wedstrijd voor mijn gevoel, Leo vind ik maar statisch.quote:
Ik vind dat Vincent Schildkamp op een nare manier zijn mening opdringt.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Neemt mij iets meer mee in de wedstrijd voor mijn gevoel, Leo vind ik maar statisch.
Heeft hij wel een handje van ja, maar ik ervaar dat niet echt als storend.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind dat Vincent Schildkamp op een nare manier zijn mening opdringt.
Kijk je naar FC Utrecht?quote:
Wanneer is een goal 'verdiend'? Mijn inziens als je daadwerkelijk de bal over de doellijn krijgt.quote:
Ik vind het heel storend.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heeft hij wel een handje van ja, maar ik ervaar dat niet echt als storend.
Inzet, strijd, passie, lust!quote:Op zondag 4 februari 2024 15:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wanneer is een goal 'verdiend'? Mijn inziens als je daadwerkelijk de bal over de doellijn krijgt.
OH ARNEquote:Op zondag 4 februari 2024 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord gaat weer met 7 verdedigers spelen
La Liga is voor het mindere volk.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:54 schreef Coco het volgende:
Real Madrid - Atlético Madrid
Niks mis mee.
Ja die wordt altijd opgehypt als ie toevallig een pot goed speelt, maar vaak volgen daarna weer een paar kutwedstrijden. Totaal geen stabiele meerwaarde.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat is Stengs toch eigenlijk een gruwelijke kutspeler.
Die kan altijd terecht in het rechterrijtje in Spanjequote:Op zondag 4 februari 2024 16:02 schreef RipCity het volgende:
Die gimenez raak je straks alleen nog kwijt aan Burnley
Ik wist niet eens dat de gebroeders Booth uberhaupt bestonden.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niemand behalve ESPN is ermee bezig dat de broertjes Booth een wedstrijd tegen elkaar voetballen.
Statistieken stellen ook weinig voor hoor, het is allemaal niet zoveel. Traag, niet wendbaar, niet beslissend tegen topteams. Kutaankoop.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die wordt altijd opgehypt als ie toevallig een pot goed speelt, maar vaak volgen daarna weer een paar kutwedstrijden. Totaal geen stabiele meerwaarde.
Left and Rightquote:Op zondag 4 februari 2024 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat de gebroeders Booth uberhaupt bestonden.
Het is niet veel dit jaar nee.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:07 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke aankoop die uit de hoge hoed van Slot komt een kutaankoop
Die Zourokie (ofzo) vind ik ook maar een zeer matige speler.
Eens.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:07 schreef GGMM het volgende:
Wie?quote:Op zondag 4 februari 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niemand behalve ESPN is ermee bezig dat de broertjes Booth een wedstrijd tegen elkaar voetballen.
Zourokie klinkt als een koekquote:Op zondag 4 februari 2024 16:07 schreef GGMM het volgende:
Eens.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:07 schreef GGMM het volgende:
Twente draait ook beter sinds hij daar niet meer speelt.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:07 schreef GGMM het volgende:
Ken je hun zus ? Conny ?quote:Op zondag 4 februari 2024 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat de gebroeders Booth uberhaupt bestonden.
Toch opvallend dat dat bij heel veel trainers een probleem is, er zijn maar weinig trainers die met aankopen hun ploeg steeds een stapje beter maken.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:07 schreef GGMM het volgende:
Ja die. Conny kon-nie.quote:
Ik vond het ook wel een hele slechte vrije trap ja.quote:
En weer Boothquote:
Het is op.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ wordt minder en minder gevaarlijk
Je kijkt wel naar de wedstrijd?quote:Op zondag 4 februari 2024 16:20 schreef TheVulture het volgende:
En toch blijf ik het gekke gevoel houden dat Feyenoord kampioen wordt, ik zie PSV gewoon nog wel in elkaar donderen
Als Feyenoord nu alles wint worden ze wel kampioen. Dat gebeurt alleen niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:20 schreef TheVulture het volgende:
En toch blijf ik het gekke gevoel houden dat Feyenoord kampioen wordt, ik zie PSV gewoon nog wel in elkaar donderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |