Alleen goed tegen PSV!1!!1quote:
Ja hoor, prima.quote:
AnnounceNoppertquote:Op zondag 4 februari 2024 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Lullig voor die jongen, maar goed nieuws voor Oranje in de zomer.
Flekken en Verbruggen als eerste twee keepers, tsja.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Daar mis je heel weinig aan inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Bijlow is los van zijn blessures absoluut niet beter dan die 2 en ik zou ook niet weten op basis waarvan dan wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flekken en Verbruggen als eerste twee keepers, tsja.
Laten we hopen dat Bijlow dan gewoon fit is.
Maar die 2 spelen toch niet eens wekelijks?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bijlow is los van zijn blessures absoluut niet beter dan die 2 en ik zou ook niet weten op basis waarvan dan wel.
Flekken wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die 2 spelen toch niet eens wekelijks?
Bijlow maakt geen goed seizoen door. Dan kunnen we beter Unnerstall nationaliseren.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die 2 spelen toch niet eens wekelijks?
De keeperpositie is erg matig bezet sowieso. Flekken zal wel eerste keeper wordenquote:Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bijlow maakt geen goed seizoen door. Dan kunnen we beter Unnerstall nationaliseren.
Ik vraag me altijd af hoe een blessure goed nieuws kan zijn. Meer opties is letterlijk altijd beter.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Is ook geen top inderdaad, maar denk niet dat ze het slechter doen dan Bijlow eerlijk gezegd.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flekken en Verbruggen als eerste twee keepers, tsja.
Laten we hopen dat Bijlow dan gewoon fit is.
Als een totaal bezopen trainer de minst goede keeper blijft opstellen bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe een blessure goed nieuws kan zijn. Meer opties is letterlijk altijd beter.
Ik geloof wel in Mark. En daarnaast zie ik liever geen tokkie op doel.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keeperpositie is erg matig bezet sowieso. Flekken zal wel eerste keeper worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |