Ja, Mario is een Feyenoordsupporter. Altijd neutraal.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:26 schreef TheVulture het volgende:
De altijd verrmoeiende Mario Been komt ook wel mijn neus uit, moet die nou elke pot van Feyenoord becommentariëren?
Precies.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iemand roept een scheldwoord nadat ie weer geblesseerd is geraakt en huilend het veld af gaat. Geluk bij een ongeluk dat ie nu niet meer in Oranje komt!!!
Nee, jij?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn jullie wel eens op Curaçao geweest?
Nee, ik heb vliegangst.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arie, denk aan je hart.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iemand roept een scheldwoord nadat ie weer geblesseerd is geraakt en huilend het veld af gaat. Geluk bij een ongeluk dat ie nu niet meer in Oranje komt!!!
Nee, ik niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik zou er wel eens graag heen willen.
Jij?
Nee. Ook al 20 jaar niet meer in een vliegtuig gezeten.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs ik word er moe van.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:26 schreef TheVulture het volgende:
De altijd verrmoeiende Mario Been komt ook wel mijn neus uit, moet die nou elke pot van Feyenoord becommentariëren?
Kun je dan nog zo door?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Daar lijkt iets gebroken, zit een hele bobbel op die zijkant
Dat mag, dat kan.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die je moeder grapjes.
Ja ik zou zeggen van niet, maar gelukkig ben ik geen dokterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |