Het voorkomt dat de coach domme dingen doet.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe een blessure goed nieuws kan zijn. Meer opties is letterlijk altijd beter.
Op wie doel je? Bijlow?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als een totaal bezopen trainer de minst goede keeper blijft opstellen bijvoorbeeld
Bij Oranje wordt die dan ook niet voor niets nooit opgesteld.quote:
Nee dat is wel zo'n beetje gelijk op basis van wat ik er van gezien hebquote:Op zondag 4 februari 2024 15:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij Oranje wordt die dan ook niet voor niets nooit opgesteld.
Bij Feyenoord is het redelijk om het even met die Duitser, of vind je die ook beter?
Blessure is natuurlijk geen goed nieuws op zichzelf, maar het is wel de enige manier waarop we van een hele matige keeper af lijken te komen in Oranje. Dus in dat opzicht zou ik het als goed nieuws bestempelen inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe een blessure goed nieuws kan zijn. Meer opties is letterlijk altijd beter.
Het is niet zoveel maar we zitten al sinds Jasper (eigenlijk zelfs sinds Stekelenburg) met matige kutkeepers.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is wel zo'n beetje gelijk op basis van wat ik er van gezien heb
Een hele matige keeper is schromelijk overdreven, maar dit seizoen presteert hij gewoon niet. Bij keepers vind ik dat wel een gevalletje 'shit happens'.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blessure is natuurlijk geen goed nieuws op zichzelf, maar het is wel de enige manier waarop we van een hele matige keeper af lijken te komen in Oranje. Dus in dat opzicht zou ik het als goed nieuws bestempelen inderdaad.
Was hij onze basiskeeper? Nee toch?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blessure is natuurlijk geen goed nieuws op zichzelf, maar het is wel de enige manier waarop we van een hele matige keeper af lijken te komen in Oranje. Dus in dat opzicht zou ik het als goed nieuws bestempelen inderdaad.
Lood om oud ijzer.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijlow is toch beter dan de eerste keeper op het afgelopen WK.
Tja, had het dat toernooi niet beter gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijlow is toch beter dan de eerste keeper op het afgelopen WK.
Man man man wat een kneus. Wat bezielt je om dat soort woorden te gebruiken. Wat een tokkie is het toch ookquote:
Waarom doet God niks tegen kanker?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Man man man wat een kneus. Wat bezielt je om dat soort woorden te gebruiken. Wat een tokkie is het toch ook
Inderdaad. Geluk bij een ongeluk dat we hem in Oranje niet terugzien.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Man man man wat een kneus. Wat bezielt je om dat soort woorden te gebruiken. Wat een tokkie is het toch ook
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Geluk bij een ongeluk dat we hem in Oranje niet terugzien.
Tr gezet.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijzonder dat Pietje daar zoveel moeite mee heeft.
Die wordt toch uitgekotst door de aanhang?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:26 schreef TheVulture het volgende:
De altijd verrmoeiende Mario Been komt ook wel mijn neus uit, moet die nou elke pot van Feyenoord becommentariëren?
Iemand roept een scheldwoord nadat ie weer geblesseerd is geraakt en huilend het veld af gaat. Geluk bij een ongeluk dat ie nu niet meer in Oranje komt!!!quote:
Ja, Mario is een Feyenoordsupporter. Altijd neutraal.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:26 schreef TheVulture het volgende:
De altijd verrmoeiende Mario Been komt ook wel mijn neus uit, moet die nou elke pot van Feyenoord becommentariëren?
Precies.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iemand roept een scheldwoord nadat ie weer geblesseerd is geraakt en huilend het veld af gaat. Geluk bij een ongeluk dat ie nu niet meer in Oranje komt!!!
Nee, jij?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn jullie wel eens op Curaçao geweest?
Nee, ik heb vliegangst.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arie, denk aan je hart.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iemand roept een scheldwoord nadat ie weer geblesseerd is geraakt en huilend het veld af gaat. Geluk bij een ongeluk dat ie nu niet meer in Oranje komt!!!
Nee, ik niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik zou er wel eens graag heen willen.
Jij?
Nee. Ook al 20 jaar niet meer in een vliegtuig gezeten.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs ik word er moe van.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Kun je dan nog zo door?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Daar lijkt iets gebroken, zit een hele bobbel op die zijkant
Dat mag, dat kan.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die je moeder grapjes.
Ja ik zou zeggen van niet, maar gelukkig ben ik geen dokterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |