Zijn pa was ook vrij simpel. De appel valt niet ver van de boom. Sowieso, je kind Mexx noemen.quote:
Wat een knollenveld inderdaad, sodejuquote:Op zondag 4 februari 2024 12:17 schreef hhh38 het volgende:
Dat veld van Vitesse is al genoeg reden voor degradatie
Altijd nog beter dan Moustache-Emanuelle, gelukkig voor Mexx was Mexx al Mexx.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn pa was ook vrij simpel. De appel valt niet ver van de boom. Sowieso, je kind Mexx noemen.
Dat beleid van Vites om altijd maar uitgerangeerde spelers van naam te halen is ook om te janken natuurlijk. Zie ze Ihattaren nog wel aantrekkenquote:Op zondag 4 februari 2024 13:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ze vandaag weer verliezen komt het wel dichtbij. Komende twee wedstrijden tegen Heracles en Volendam. Dat wordt erop of eronder.
Ik zou het ook wel grappig vinden.
Met dat beleid halen Twente, AZ en Utrecht makkelijk linkerrijtje en ook bij RKC deden ze het vorig jaar prima met een paar 'uitgerangeerde' namen.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat beleid van Vites om altijd maar uitgerangeerde spelers van naam te halen is ook om te janken natuurlijk. Zie ze Ihattaren nog wel aantrekken
Die gaan in grote problemen komen.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:12 schreef TheVulture het volgende:
We gaan Vitesse wel echt uitzwaaien dit jaar denk ik
Eens, dat is gewoon protserig Amerikaans entertainment.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:19 schreef GGMM het volgende:
De Super Bowl heeft niks met sport te maken.
Doe ze de groetjes!quote:Op zondag 4 februari 2024 14:31 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Ik ben er. Veilig in het Feyenoordtopic tot een voorsprong natuurlijk
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug maat
Heb ik nog de groetjes terug gehad van personen die er toe doen?
Jullie gaan niet voor de tweede plaats?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |