Je mag eigenlijk blij zijn met een gelijkspel grote vriend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:03 schreef PSVCL het volgende:
Saaie wedstrijd
2e helft amper gevoetbald
Geen idee.quote:
Altijd zo “. Ze bekijken het vanuit Ajax perspectiefquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Zorro het volgende:
Dat PSV veel spelers mist laten ze maar achterwege, alleen maar zeggen dat ajax het goed gedaan heeft. Wat zullen ze schrikken de komende wedstrijden
Zijn al kampioen joh , lekker boeiendquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk blij zijn met een gelijkspel grote vriend.
Heel bijzonder inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Gevaarlijk domme interactie tussen interviewer en speler.
Heeft iemand hem wel eens betrapt op een grap?quote:
Als zo spelen als de laatste weken is Vitesse kansloos, maar de derby’s zijn wel andere wedstrijdenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgende week fietsenstalling er op leggen aub.
Maar NEC speelt nog lang niet tegen Vitesse hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als zo spelen als de laatste weken is Vitesse kansloos, maar de derby’s zijn wel andere wedstrijden
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als zo spelen als de laatste weken is Vitesse kansloos, maar de derby’s zijn wel andere wedstrijden
Ja daar had ik het niet over.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het andere wedstrijden zijn los van de vorm van beide clubs
Ik denk dat er een misverstand is, ik nam aan dat je Vitesse bedoelde maar daar speelt NEC blijkbaar niet tegen volgende weekquote:Op zondag 4 februari 2024 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja daar had ik het niet over.
Dit berust allemaal op een misverstand inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat er een misverstand is, ik nam aan dat je Vitesse bedoelde maar daar speelt NEC blijkbaar niet tegen volgende week
Lag al voor de avond in bed.quote:
Nog steeds niet grappig. @GGMMquote:Op zondag 4 februari 2024 11:56 schreef Zipportal het volgende:
Sanne van Dongen laat uwen pener zien. @:halcon
quote:Op zondag 4 februari 2024 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mootje Meerdink, uit de sloppenwijken van Winterswijk
Als ze vandaag weer verliezen komt het wel dichtbij. Komende twee wedstrijden tegen Heracles en Volendam. Dat wordt erop of eronder.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:44 schreef leolinedance het volgende:
Vitesse is toch wel de grootste kutclub van NL. Missen we niets aan als ze degraderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |