Een schatje. Ik hou van hem. Maar niet doorvertellen. Voor je het weet gebruikt-ie het tegen me.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over GGMM?
Zodra de kaart geïntroduceerd wordt natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2024 16:03 schreef TLC het volgende:
Wanneer krijgen we ook een emoticon met de blauwe kaart ipv
en
Oh ga jij tegenwoordig over de smileys?quote:Op zondag 11 februari 2024 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodra de kaart geïntroduceerd wordt natuurlijk
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En zijn internetverbinding erbij.
Nee, maar mijn lijntjes met @Breuls zijn kortquote:Op zondag 11 februari 2024 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ga jij tegenwoordig over de smileys?
Ja maar zij hebben al veel meer jaren te maken met hem dan wij.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FA GGMM en moderator Onlogisch blijven user tong80 maar opzoeken.
Wat een sneue jongens zijn het toch ook.
Dus eigenlijk zeg je dat ze oerstom zijn en zijn act nog niet doorhebben?quote:Op zondag 11 februari 2024 16:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar zij hebben al veel meer jaren te maken met hem dan wij.
Valt tegen.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:06 schreef Zipportal het volgende:
Even sfeer proeven in het Ajax topic.
Ruikt naar mosterd daar. @Cocoquote:Op zondag 11 februari 2024 16:06 schreef Zipportal het volgende:
Even sfeer proeven in het Ajax topic.
Bel de krant!quote:Op zondag 11 februari 2024 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
berghuis werd gedold door een verdediger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
waaromquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 16:08 schreef KingRoland het volgende:
GOL AJAX met de volgende aansluitingstreffer
3-2
[ afbeelding ]Bij mij waren ze nog bezig met de aanvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Odido 'genot'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |