Meer tegengoals dan Almere (lol)quote:Op zondag 11 februari 2024 15:14 schreef Zorro het volgende:
38 tegengoals.
Alleen de onderste 5 doen dat slechter.
En Heerenveen
zelfs toornstra is beter ...dat zegt wel genoegquote:Op zondag 11 februari 2024 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Sosa echt een heel slechte speler.
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:25 schreef GGMM het volgende:
Heerenveen staat een keertje voor en opeens is Foppe de Haan er weer
Fijn dat jij er weer bentquote:Op zondag 11 februari 2024 15:25 schreef GGMM het volgende:
Heerenveen staat een keertje voor en opeens is Foppe de Haan er weer
Ben ik al genoemd in dat topic?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:26 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand foppe de haan in het wie gaat er naar God topic?
Die Sutalo blijft ook maar tegenvallen.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kroaten hebben gewoon even nodigquote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Sutalo blijft ook maar tegenvallen.
Zagreb 30 miljoen binnen voor Ivanusec en Sutaloquote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Sutalo blijft ook maar tegenvallen.
ik geloof het niet neequote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben ik al genoemd in dat topic?
Leuk dat je er bent, voel je van harte welkom.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef tong80 het volgende:
Reclame: Durf jij op deze Valentijnsdag teder te zijn? Laat XXXXXXXX pralines voor je spreken.
En dan nobody's die clichés lullen over voetbal.
Ik heb veel gemist.
Geniet u nog een beetje van de wedstrijd?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef tong80 het volgende:
'Backs hoog, die geduldig zijn in de opbouw.' Ha ha ha
Waarom zou ik me van harte welkom moeten voelen :quote:Op zondag 11 februari 2024 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent, voel je van harte welkom.
Mensen in balr. kledij behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.quote:
die lachen zich wel suf iddquote:Op zondag 11 februari 2024 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zagreb 30 miljoen binnen voor Ivanusec en Sutalo
We zijn er flink ingetuind.
In zoverre, dat ik alweer bijna ga hopen dat Ajax met dubbele cijfers verliest. Gezien wordt dat Schippie gen wonderdokter is en van Gaal en van der Praag weg blijven. Het roer om.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Geniet u nog een beetje van de wedstrijd?
Deze man heeft allerlei gifjes standby klaar staan.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |