Feyenoord is dit jaar slechter thuis dan uit dus dit seizoen welquote:Op zondag 11 februari 2024 15:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan is Feyenoord doorgaans in het nadeel.
Kut, had ik nou maar een kwartier genomen om adrem te zijn. Vroeger nam ik FA's in een kwartier. Die slikte alles. Daarna nooit klachten.quote:
Heel vermoeiend dat we voortdurend genaaid worden met thuiswedstrijden in de beker.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord is dit jaar slechter thuis dan uit dus dit seizoen wel
Ik las daar nog een mooie theorie over.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel vermoeiend dat we voortdurend genaaid worden met thuiswedstrijden in de beker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las daar nog een mooie theorie over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
espenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is het balbezit percentage voor 020 deze wedstrijd
dat krijgen we nooit te zien als ze achter staan 020 espen
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las daar nog een mooie theorie over.Je boek Getal & Ruimte Wiskunde A van 4VWO erbij pakken om te bewijzen dat het een complot is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Hoeveel betaal je voor espen?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
63%quote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
espenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Een d-t fout wordt op FOK! tegenwoordig al als flinke uitglijder beschouwd.quote:
Maar ik krijg de schuld straks.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongezellig topic zo ineens.
Niet geheel toevallig sinds GGMM weer actief meepost.
En zijn internetverbinding erbij.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef GGMM het volgende:
Tong klaagt de hele boel bij elkaar.
Hopelijk gaat z'n mediabox snel stuk
Niet stoken.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over GGMM?
Ik bedoelde het cynisch. Trots op Thijsquote:Op zondag 11 februari 2024 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wie wilde je sturen dan? Nick en Simon?
TijsGod
Ik word een beetje moe van het geklaag over het geklaag van tong.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef GGMM het volgende:
Tong klaagt de hele boel bij elkaar.
Hopelijk gaat z'n mediabox snel stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |