Henderson. Dat schijnt een geweldenaar te zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kun jij een andere speler aanwijzen die daar meer voor in aanmerking komt dan?
Ik ben het alweer met je eens.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
De Super Bowl heeft niks met sport te maken
Dat is nou niet echt een betrouwbare bron.quote:
Zolang iedereen begrijpt wat er met Tong wordt bedoelt maak ik me niet te druk. Moet als tong80 de rest van FOK! nog onderhouden.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
Tong reageert op berichten van een kwartier geleden om te vragen waar het om ging.
Zou je zeggen dat ze daar enigszins subjectief zijn?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt een betrouwbare bron.
Klopt. Ik overweeg wel even een screenshotje door te sturen naar HMF in de hoop dat hij weer een kloon aanmaakt. Je weet wel, gewoon om even het vuurtje op te stokenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inhoudelijk valt er niks tegenin te brengen
Waarom is de beste Feijenoorder één van de slechtste Ajacieden ?quote:
bedoeltquote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang iedereen begrijpt wat er met Tong wordt bedoelt maak ik me niet te druk. Moet als tong80 de rest van FOK! nog onderhouden.
Ff pissen.
In Saudi-Arabië praten ze nog steeds over hoe Henderson de restverdediging opstelde.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Henderson. Dat schijnt een geweldenaar te zijn.
Ik overweeg die mogelijkheid wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat ze daar enigszins subjectief zijn?
bedoeltquote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang iedereen begrijpt wat er met Tong wordt bedoelt maak ik me niet te druk. Moet als tong80 de rest van FOK! nog onderhouden.
Ff pissen.
Hij zal ongetwijfeld niks beters te doen hebben dus dikke kans jaquote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik overweeg wel even een screenshotje door te sturen naar HMF in de hoop dat hij weer een kloon aanmaakt. Je weet wel, gewoon om even het vuurtje op te stoken
Je bedoelt HA HA HAquote:Op zondag 11 februari 2024 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
bedoelt![]()
![]()
HAHAHAHAHA
Nee, dit kan echt niet
Gelukkig kan DJ Tiësto niet optreden. Stel je voor dat Nederland vertegenwoordigd wordt door iemand die geen instrument kan bespelen en voorrang geeft aan het carnaval in Breda.quote:
Dat ga je toch niet doen, dat levert je veel te veel modwerk op.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik overweeg wel even een screenshotje door te sturen naar HMF in de hoop dat hij weer een kloon aanmaakt. Je weet wel, gewoon om even het vuurtje op te stoken
Behalve als de doelpunten dubbel tellen, dan moet je 3 doelpunten maken voor 6 doelpunten!quote:Op zondag 11 februari 2024 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet 3 doelpunten maken voor 3 doelpunten en anders gaan ze az niet voorbij
@Littlerabbitquote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet doen, dat levert je veel te veel modwerk op.
Uitgoals tellen dubbel.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Behalve als de doelpunten dubbel tellen, dan moet je 3 doelpunten maken voor 6 doelpunten!
Maar wie wilde je sturen dan? Nick en Simon?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig kan DJ Tiësto niet optreden. Stel je voor dat Nederland vertegenwoordigd wordt door iemand die geen instrument kan bespelen en voorrang geeft aan het carnaval in Breda.
En ajax speelt uit. Ik zie mogelijkheden.quote:
Feyenoord is dit jaar slechter thuis dan uit dus dit seizoen welquote:Op zondag 11 februari 2024 15:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan is Feyenoord doorgaans in het nadeel.
Kut, had ik nou maar een kwartier genomen om adrem te zijn. Vroeger nam ik FA's in een kwartier. Die slikte alles. Daarna nooit klachten.quote:
Heel vermoeiend dat we voortdurend genaaid worden met thuiswedstrijden in de beker.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord is dit jaar slechter thuis dan uit dus dit seizoen wel
Ik las daar nog een mooie theorie over.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel vermoeiend dat we voortdurend genaaid worden met thuiswedstrijden in de beker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las daar nog een mooie theorie over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
espenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is het balbezit percentage voor 020 deze wedstrijd
dat krijgen we nooit te zien als ze achter staan 020 espen
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las daar nog een mooie theorie over.Je boek Getal & Ruimte Wiskunde A van 4VWO erbij pakken om te bewijzen dat het een complot is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Hoeveel betaal je voor espen?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
63%quote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
espenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Een d-t fout wordt op FOK! tegenwoordig al als flinke uitglijder beschouwd.quote:
Maar ik krijg de schuld straks.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongezellig topic zo ineens.
Niet geheel toevallig sinds GGMM weer actief meepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |