Met het aantal bakkerijklanten dat het gevraagd heeft in de aanloop naar de sluiting, denk ik wel wat vakerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben dat aan jullie gevraagd inmiddels?
Vast net zo veel als mensen die vroegen of wij mee gingen doen aan Help, ik heb een klussende man.
Toen mijn wederhelft voor het eerst een poging deed de VvE hier uit het slop te trekken, weigerde het toenmalige dictatortje werk aan haar over te dragen want vrouw. Wel stond hij af en toe bij mij om een of andere klus te delegerenquote:
Maak je toch niet altijd zo druk om anderen, niet iedereen heeft zich zo geweldig doorontwikkeld als jou.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Toen mijn wederhelft voor het eerst een poging deed de VvE hier uit het slop te trekken, weigerde het toenmalige dictatortje werk aan haar over te dragen want vrouw. Wel stond hij af en toe bij mij om een of andere klus te delegeren
Toen een collega-ondernemer (dermate lesbisch dat dat geen uitleg nodig zou moeten hebben) een nieuwe bedrijfsauto ging kopen en dat gelijk wilde afhandelen kreeg ze te horen dat het beter was om dat eerst even met haar man te overleggen![]()
![]()
(dit is.... drie? vier? jaar geleden, en niet in 1950
)
Als je dit al 'doorontwikkeld' noemt dan snap ik je postgedrag wel wat beterquote:Op zondag 11 februari 2024 00:37 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Maak je toch niet altijd zo druk om anderen, niet iedereen heeft zich zo geweldig doorontwikkeld als jou.
Wat lekker. Vanaf hoe laat?quote:Op zondag 11 februari 2024 06:11 schreef Clubsoda het volgende:
Och jongens, zonder echte onderbrekingen geslapen tot 6 uur, wat een feestje
Insinueer jij nu dat @LeeHarveyOswald onontwikkeld post?quote:Op zondag 11 februari 2024 06:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als je dit al 'doorontwikkeld' noemt dan snap ik je postgedrag wel wat beter
Heb nog wel een fles Rodinal voor hem staanquote:Op zondag 11 februari 2024 08:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat @:leeharveyoswald onontwikkeld post?
Perenbomen duurt lang, kan wel 5 jaar duren. Pruim, kers en appel gaat snellerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:00 schreef gcjoel het volgende:
Fruitbomen kopen, zo leuk![]()
Hoop dat onze het nu na 2 jaar eindelijk gaan doen.![]()
Wel hele rits frambozen tegen de kippen ren gezet vandaag. Daar heb ik ook altijd te weinig van.
Vandaag ook bezig geweest met de moestuinvakken voorzien van opsluitbanden. Wordt ook echt mooi![]()
Bedankt voor de verbeteringquote:Op zondag 11 februari 2024 01:12 schreef AnneX het volgende:
…als jij 👍🏼…( hebt gedaan)…. = ezelsbruggetje. 😇
@:Blues even erop terugkomend: inderdaad huur.
Als het niet anders kan om iets dergl. te vinden, kunnen we heroverwegen.😎😉
Dat was mijn punt inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2024 08:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat @:leeharveyoswald onontwikkeld post?
Hier grijs, koud en nat. Met langstrekkende platte karren waar veel herrie vanaf komt.quote:Op zondag 11 februari 2024 08:02 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Hier is het mistig, warmig, rustig.
Mooie dag voor het planten van twee bomen dunkt me.
Nooo ik wil stoofperen!quote:Op zondag 11 februari 2024 09:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Perenbomen duurt lang, kan wel 5 jaar duren. Pruim, kers en appel gaat sneller
@:Clubsoda dat verdient slechter en is veel zwaarder werk.
Pathe nijmegen zit buiten het centrum! Weet niet of hij daar draaitquote:Op zondag 11 februari 2024 10:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren een filmmarathon bij vrienden gehad.
Vanochtend zouden we naar Poor Things in de bios gaan, maar we waren even vergeten dat je nu niet in het centrum van Tilburg wil zijn
sterkte, rip, waar kan ik de bloemen naartoe sturen?quote:Op zondag 11 februari 2024 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Zo, hallo.
Gisteren rond 18:00 thuis gekomen, koffer uitgepakt en omdat we niet normaal kunnen doen hadden we een vriend uit genodigd voor "een paar bier en om de gekochte sterke drank uit Portugal te proeven". Die ging op tijd naar huis maar wij niet op tijd naar bed, dus gisteren was een moeizame dag.
Vannacht wel lang geslapen en dat is mooi want ik moet over 2 uur de deur uit. Ik mag 12 uur lang in de grootste carnavalstent van de regio staan achter de bar. De klussen zijn schaars en het geld ook dus mja.
Jippie.![]()
Duitse wagens die in Ter Apel meerijden is ook met lawaai dan decoratie. Doen ook niet mee voor de prijzen, niet dat ze daar kans op maken overigens.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:20 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier grijs, koud en nat. Met langstrekkende platte karren waar veel herrie vanaf komt.
Was draait, eerste mok koffie achter de kiezen. Zo eens wat brood smeren voor ontbijt.
Ligt er aan wat je aan hebtquote:Op zondag 11 februari 2024 10:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren een filmmarathon bij vrienden gehad.
Vanochtend zouden we naar Poor Things in de bios gaan, maar we waren even vergeten dat je nu niet in het centrum van Tilburg wil zijn
Matras ook nog even keren?quote:Op zondag 11 februari 2024 11:20 schreef flipsen het volgende:
Ik slaap altijd prima, maar nu even minder. Kennelijk bed bugs want ik zat vorige week behoorlijk onder de rare bulten, allemaal op mijn benen (vooral rechts) en op vooral mijn rechterbil zat een mooi cluster van ik denk een stuk of 15. En jeuken als een gek natuurlijk. Het rare is, vrouwlief had nergens last van en we liggen toch echt in hetzelfde bedEnniewee, daar ligt de hond ook wel eens (zeer tegen mijn zin), dus die had ik ook al de schuld gegeven. Maar hond en vrouw zijn sinds vrijdag een kleine week in Buenos Aires en vannacht weer nieuwe bulten erbij
Ook weer een paar bij elkaar op mijn rechterbeen, maar nu ook eentje op mijn rug. Muggenbulten zijn het niet, ik gebruik een goed werkend antimuggending. En sowieso zó veel bulten bij elkaar, dat is geen muggenwerk meer. De vraag blijft: bed bugs of toch vlooienbeten? Lang weekend hier, dus ik kan ook niet even naar de huisarts. Ook niet naar de dierenarts trouwens, want Bella is sinds gisteren aan de dunne en ik mag nu weer de keukenvloer gaan dweilen
En dat allemaal ´s ochtends vroeg terwijl ik pas om 01:30 ging slapen, want alleen thuis dus Six Feet Under weer eens opnieuw bingen
Enniewee, lief dagboek. Toch blij dat ik hier zo vriendenlijk ben onthaald, kan ik jullie hier mee lastigvallenGoed, lakens zitten in de was op 10.000 graden en voor de zekerheid een spuitbus "mata pulgas" (anti vlo) leeggespoten in het matras. En vanaf woensdag zit ik zelf een weekje in Buenos Aires, dus dat helpt vast ook tegen rare bulten
Het niet normaal doen klinkt wel fijn gezellig en volgens mij ben jij wel een happy Lonaa latelyquote:Op zondag 11 februari 2024 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Zo, hallo.
Gisteren rond 18:00 thuis gekomen, koffer uitgepakt en omdat we niet normaal kunnen doen hadden we een vriend uit genodigd voor "een paar bier en om de gekochte sterke drank uit Portugal te proeven". Die ging op tijd naar huis maar wij niet op tijd naar bed, dus gisteren was een moeizame dag.
Vannacht wel lang geslapen en dat is mooi want ik moet over 2 uur de deur uit. Ik mag 12 uur lang in de grootste carnavalstent van de regio staan achter de bar. De klussen zijn schaars en het geld ook dus mja.
Jippie.![]()
Ik doe dit deze ronde voor het eerst en duuuuude het is motiverend. Al maak ik ze wel in panty en hemdje en niet in bikiniquote:Op zondag 11 februari 2024 11:39 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Hier de tweede nacht met de CPAP, en het is nog even wennen.. het medium masker is te groot en het small masker te kleinkomt vast goed!
Verder vanmorgen de voor-fotos gemaakt in bikini..en vanaf nu iedere meek progressie foto's maken.. en dan over 5 maanden -15 kilo.. ofzo.. ik ben benieuwd!
Het één heeft niet te maken met het andere neem ik aanquote:Op zondag 11 februari 2024 11:39 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Hier de tweede nacht met de CPAP, en het is nog even wennen.. het medium masker is te groot en het small masker te kleinkomt vast goed!
Verder vanmorgen de voor-fotos gemaakt in bikini..en vanaf nu iedere meek progressie foto's maken.. en dan over 5 maanden -15 kilo.. ofzo.. ik ben benieuwd!
Jup.ik heb een soort van omgekeerde anorexia geloof ik, in mijn hoofd ben ik een stuk slanker dan op de fotoquote:Op zondag 11 februari 2024 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe dit deze ronde voor het eerst en duuuuude het is motiverend. Al maak ik ze wel in panty en hemdje en niet in bikini
Hoe werkt dat dan dat ie een dorp gekocht heeft?quote:Op zondag 11 februari 2024 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Twee tijdelijke opties in Spanje aan het doorspreken, waaronder één iemand die zo'n dorp gekocht heeft en mensen zoekt voor wat klusjes en een bakker nodig heeft
Er staan in Spanje maar ook Italië wel vaker spookdorpjes te koop. Soms voor nagenoeg niets, soms voor een ton, soms voor een euro maar met de eis dat je minstens X euro investeert in het dorp.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan dat ie een dorp gekocht heeft?
Nee dat sowieso niet. De exacte hoe en wat nog niet over gehad, maar hij heeft één huisje te huur en één gratis in ruil voor klusjes (opknappen huisje, op schapen passen).quote:En zou je dan in dienst komen van zo'n knakker?
Nee, helaas nietquote:Op zondag 11 februari 2024 10:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pathe nijmegen zit buiten het centrum! Weet niet of hij daar draait![]()
In het centrum kan je daar trouwens ook prima zijn.
Dat is waarquote:
O dat is wel heel chill. De mijne neemt de kilo's over die er bij mij af gaanquote:Op zondag 11 februari 2024 12:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup.ik heb een soort van omgekeerde anorexia geloof ik, in mijn hoofd ben ik een stuk slanker dan op de foto![]()
We doen het samen, chef en ik, en hij zorgt ervoor dat ik gezond eet, en hij helpt me met de oefeningen in de gym en we wandelen geregeld samen.. heel Fijn om zo'n support systeem thuis te hebben
Succes Barreltje, focus je niet teveel op het streefdoel. Lekker in je vel zitten is ook belangrijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:39 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Hebben jullie geen bewegingsactiviteit die jullie samen kunnen doen en die jullie beide leuk vinden? Voor ons werkt dat heel goed.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat is wel heel chill. De mijne neemt de kilo's over die er bij mij af gaanAl doet hij wel echt meer dan ik qua sporten en tussendoor beweging dan ik. Hij snoept wel echt meer en drinkt veel calorietjes.
Wel heel irritant dat hij ook minder lui is dan ik. Dus ik moet heel erg opletten dat ik niet verzucht ergens trek in te hebben. Ook al woon ik boven een winkelcentrum, ik ben eigenlijk altijd te lui om naar buiten te gaan om iets te halen. Maar hij rent zonder moeite heen en weer om iets te halen voor meEn dat is hoe ik nu weer in deze situatie zit
Dat zit al wel goed, de reden waarom ik nu behinen niet 2 jaar geleden is omdat nu het mentale plaatje goed zit.. ik wilnu graag een lichaam wat bij mn nieuwe (eigen) persoonlijkheid pastquote:Op zondag 11 februari 2024 13:01 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Succes Barreltje, focus je niet teveel op het streefdoel. Lekker in je vel zitten is ook belangrijk.
Ohja..de supermarkt is hier 20 mins met de auto .quote:Op zondag 11 februari 2024 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat is wel heel chill. De mijne neemt de kilo's over die er bij mij af gaanAl doet hij wel echt meer dan ik qua sporten en tussendoor beweging dan ik. Hij snoept wel echt meer en drinkt veel calorietjes.
Wel heel irritant dat hij ook minder lui is dan ik. Dus ik moet heel erg opletten dat ik niet verzucht ergens trek in te hebben. Ook al woon ik boven een winkelcentrum, ik ben eigenlijk altijd te lui om naar buiten te gaan om iets te halen. Maar hij rent zonder moeite heen en weer om iets te halen voor meEn dat is hoe ik nu weer in deze situatie zit
ik hoop het wel! en de CPAP helpt vast weer bij het afvallen..quote:Op zondag 11 februari 2024 13:24 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje zal gewichtsverlies ook niet uitmaken bij de apneu?
Succes met de plannen. De kat ligt er lekker bij😉
Oei, dat is in huize flipsen echt precies zoquote:Op zondag 11 februari 2024 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ohja..de supermarkt is hier 20 mins met de auto .
gelukkig wonen we in the middle of nowhere![]()
En chef is ook wel echt degene die zich graag met het gezond eten bezig houdt..
quote:Op zondag 11 februari 2024 13:55 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…vannacht waren wij met een aantal fokkers een kasteel aan het opknappen.
@:stavromubalata was projectleider en hij vond dat eerst de deur en daarna de trap moest gebeuren.
En om de een of andere reden werden 100 grapefruits bezorgd voor @:Tele6![]()
met wie ik samenwerkte aan muurschilderen.
Zijn er kastelen in Argentina? Of landhuizen?quote:Op zondag 11 februari 2024 13:56 schreef flipsen het volgende:
[..]Toch wel in Argentinië mag ik hopen?
quote:Op zondag 11 februari 2024 13:55 schreef AnneX het volgende:
@:stavromulabeta was projectleider en hij vond dat eerst de deur en daarna de trap moest gebeuren.
Ga jij meedoen aan ik vertrek?quote:Op zondag 11 februari 2024 13:55 schreef AnneX het volgende:
@:stavromulabeta was projectleider en hij vond dat eerst de deur en daarna de trap moest gebeuren.
Ja op alles. Hier vandaan kopen is lastig. Deels omdat het geld nog in bakstenen zit, en niet op de bankrekening staat. Deels omdat we hier zitten, en niet daar. Dus we zoeken iets voor een periode daar, om verder te oriënterenquote:Op zondag 11 februari 2024 13:52 schreef AnneX het volgende:
@LeeHarveyOswald zou dat een tijdelijk project zijn om alvast te acclimatiseren? totdat jullie iets tegenkomen voor julliezelf?
Is de koper van een verlaten dorp een niet-Spanjaard?
De wandeling in mijn werkstad zie ikquote:Op zondag 11 februari 2024 11:28 schreef borisz het volgende:
Morning.
Sport *vink*
Koffie en straks een wandeling
Daarna eens kijken of ik nog wat quizvragen kan verzinnen.... Heb nog drie weken
Op wat voor termijn zou dit te realiseren zijn?quote:Op zondag 11 februari 2024 12:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er staan in Spanje maar ook Italië wel vaker spookdorpjes te koop. Soms voor nagenoeg niets, soms voor een ton, soms voor een euro maar met de eis dat je minstens X euro investeert in het dorp.
[..]
Nee dat sowieso niet. De exacte hoe en wat nog niet over gehad, maar hij heeft één huisje te huur en één gratis in ruil voor klusjes (opknappen huisje, op schapen passen).
En aangezien wij, anders dan het zoeken van een huis om te kopen, toch niets om handen hebben zou dat ideaal zijn
Jups. Rondje Beverwijk. Voordeel is dat bus 73 voor mn deur stopt en in een half uurtje ben ik in Beverwijk. Dacht weer eens het kanaal over te steken.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:23 schreef Blues het volgende:
[..]
De wandeling in mijn werkstad zie ik
😂 Pensionada en Hoarder gaan verhuizen.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ga jij meedoen aan ik vertrek?
Lijn 73 boksquote:Op zondag 11 februari 2024 15:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Jups. Rondje Beverwijk. Voordeel is dat bus 73 voor mn deur stopt en in een half uurtje ben ik in Beverwijk. Dacht weer eens het kanaal over te steken.. En wat staat er veel leeg op De Bree
Top, dan zien we de after-pics wel in juliquote:Op zondag 11 februari 2024 13:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat zit al wel goed, de reden waarom ik nu behinen niet 2 jaar geleden is omdat nu het mentale plaatje goed zit.. ik wilnu graag een lichaam wat bij mn nieuwe (eigen) persoonlijkheid past
Die van mij zijn ook wel zo oudquote:Op zondag 11 februari 2024 16:18 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op nieuwe skischoenendat leek me wel tijd worden toen ik me realiseerde dat ik de oude al 20 jaar heb
Ja erg he!quote:Op zondag 11 februari 2024 15:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Jups. Rondje Beverwijk. Voordeel is dat bus 73 voor mn deur stopt en in een half uurtje ben ik in Beverwijk. Dacht weer eens het kanaal over te steken.. En wat staat er veel leeg op De Bree
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂 Pensionada en Hoarder gaan verhuizen.
Een nieuw format.
Iets dergl. bestaat zónder verhuizen: sporthal vól met spullen.
Er is echt wel wat veranderd begreep ik. Zo had je vroeger inderdaad smalle en brede merken maar nu komen alle merken in drie breedte en heb je verschillende stijfheden. En ze hebben nu ook de schoen nog voor me aangepast op de plekken waar het knelde. Hij legde uit dat het kunststof na zoveel jaar gewoon broos wordt en de schoen dan kan breken. Dat leek me niet zo'n handig scenarioquote:Op zondag 11 februari 2024 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook wel zo oudMaar ik had grote moeite met passende skischoenen vinden omdat ik dikke kuiten heb. Uiteindelijk dus goede gevonden van Salomon (heb ik ook mijn skeelers van, want zelfde probleem) en het daar altijd bij gelaten.
Ik heb denk ik de breedste, geloof dat ik sinds eind puberteit geen laarzen meer heb gekocht/kunnen kopenquote:Op zondag 11 februari 2024 16:35 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb overigens de smalste kuiten van het noordwestelijk halfrond denk ik. Mijn vrouw en kind lachen me erom uit
Ik dus ook nietquote:Op zondag 11 februari 2024 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de breedste, geloof dat ik sinds eind puberteit geen laarzen meer heb gekocht/kunnen kopen![]()
Goede kuiten bij vrouwenquote:Op zondag 11 februari 2024 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook wel zo oudMaar ik had grote moeite met passende skischoenen vinden omdat ik dikke kuiten heb. Uiteindelijk dus goede gevonden van Salomon (heb ik ook mijn skeelers van, want zelfde probleem) en het daar altijd bij gelaten.
kaplaarzen, rubberen kaplaarzen.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik dus ook nietwant alle laarzen in mijn maat zien eruit als kaplaarzen
en ik ben verder écht niet petite ofzo, dus het is best een mal gezicht als je erop let. Alsof ze na mijn knieën besloten een anders mens te maken
Met skinnyjeans net zo goed, want die fladderen 9 van de 10 keer los om je enkels en kuiten. Gelukkig zijn flared broeken weer in de mode![]()
Dat snap ik, zwabberende laarzen zijn niet echt mooi, zit ook vast niet lekker, maar laatst zag ik iemand met dikke kuiten en (waarschijnlijk) elastische laarzen en daar puilde van alles boven uit, niet mooi maar dat zat vast ook niet lekker.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik dus ook nietwant alle laarzen in mijn maat zien eruit als kaplaarzen
en ik ben verder écht niet petite ofzo, dus het is best een mal gezicht als je erop let. Alsof ze na mijn knieën besloten een anders mens te maken
Met skinnyjeans net zo goed, want die fladderen 9 van de 10 keer los om je enkels en kuiten. Gelukkig zijn flared broeken weer in de mode![]()
Ik koop alleen maar enkellaarsjes, die passen meestal nog welquote:Op zondag 11 februari 2024 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de breedste, geloof dat ik sinds eind puberteit geen laarzen meer heb gekocht/kunnen kopen![]()
Daar heb ik 1paar van, maar helaas ook dikke enkels, dus zijn alleen met veters mogelijkquote:Op zondag 11 februari 2024 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar enkellaarsjes, die passen meestal nog wel
Dingetjequote:
+10quote:
Jammerquote:Op zondag 11 februari 2024 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik 1paar van, maar helaas ook dikke enkels, dus zijn alleen met veters mogelijk
Van die rooie?quote:
Nopequote:Op zondag 11 februari 2024 13:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn er kastelen in Argentina? Of landhuizen?
En Frankrijk dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
NopeArgentinië "bestaat" pas 200 jaar. En daarom staat Edinburgh ook op het verlanglijstje van een volgende trip Europa, vrouwlief is gek van kastelen.
Ja, ik ben ook intens gelukkig met de komst van de enkellaarsjes!quote:Op zondag 11 februari 2024 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar enkellaarsjes, die passen meestal nog wel
1 mei, en dan ergens in maart waarschijnlijk langs om te kijken. Fingers crossed dat het weer een beetje mee zitquote:Op zondag 11 februari 2024 15:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Op wat voor termijn zou dit te realiseren zijn?
Klinkt als een mooie kans
Dat zou niet direct mijn eerste keuze zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een idee @:leeharveyoswald een heel dorp kopen, kunnen jullie je misschien inkopen om dat dorp samen te ontwikkelen?
quote:
Pas 12 maart en nog veel, heel veel te trotseren tot die tijd.quote:
Snap ikquote:Op zondag 11 februari 2024 18:07 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Pas 12 maart en nog veel, heel veel te trotseren tot die tijd.
Daarom kijk ik af en toe over die hele berg.. en surf ik lekker rond in blogs over Lissabon
quote:Op zondag 11 februari 2024 18:30 schreef MadMaster het volgende:
#metoo
Ergens deze week de stoelen reserveren, geloof ik…
Yep, dit keer weer ouderwets in een bungalow op een kleinschalig privé resort: https://www.bantopa.nl/quote:Op zondag 11 februari 2024 18:48 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Curaçao toch?
Stoelen reserveren heeft g al kunnen doen
Ik las het. Wel sneu, vooral voor de horecaquote:Op zondag 11 februari 2024 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Carnaval in de stad naast ons gaat nog niet zo goed, heel het centrum heeft al een tijd geen stroom meer
Er zal vast nog wel goed gedronken wordenquote:Op zondag 11 februari 2024 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las het. Wel sneu, vooral voor de horeca
Maar bestellingen den en afrekenen zal een probleem worden. En zit de tap niet op stroom?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel goed gedronken worden
Maar zeker wel sneu.
Meeste zal met muntjes gaan die al weken geleden gekocht zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar bestellingen den en afrekenen zal een probleem worden. En zit de tap niet op stroom?
Ah, muntjes, slim. Ik heb ook eigenlijk geen flauw idee hoe bier via een tap in het glas komtquote:Op zondag 11 februari 2024 19:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Meeste zal met muntjes gaan die al weken geleden gekocht zijn
Professionele taps weet ik niet....de onze kunnen met deze temperaturen ook zonder. Maar er zal ook wel wat backups flessen en blikken zijn.
Maar ideaal is het natuurlijk niet. Dit is ook net de drukste dag.
Ik heb er ook niet veel verstand van hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, muntjes, slim. Ik heb ook eigenlijk geen flauw idee hoe bier via een tap in het glas komt
Ik denk eerder dat veiligheid een probleem gaat zijn.Mensenmassa’s die rondhopsen zonder licht… hoeft maar iets te gebeuren en je hebt paniek. Daar helpen telefoon lichtjes ook niet aan.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar bestellingen den en afrekenen zal een probleem worden. En zit de tap niet op stroom?
Wat kan je me vertellen over ananasvlaai? Wat zit er tussen de ananas en de bodem? Is de bodem een klassieke vlaaibodem of zo'n harde Weense suikerbodem?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ananasvlaai dit keer. Want proëmevlaai had ik een kleine week geleden al
In een volle kroeg zonder klimaatsysteem gaat die paniek ongetwijfeld ook vanzelf komen.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat veiligheid een probleem gaat zijn.Mensenmassa’s die rondhopsen zonder licht… hoeft maar iets te gebeuren en je hebt paniek. Daar helpen telefoon lichtjes ook niet aan.
Huh? Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 11 februari 2024 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weekdagen: 8
Vlaai: 6
Ananasvlaai dit keer. Want proëmevlaai had ik een kleine week geleden al
Ligt aan de bakker.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat kan je me vertellen over ananasvlaai? Wat zit er tussen de ananas en de bodem? Is de bodem een klassieke vlaaibodem of zo'n harde Weense suikerbodem?
Ziet er mooi uit, de prijzen niet zo. En Frankrijk staat niet hoog op de wish-list helaas, maar wel mooie kastelen ja. We hebben vorige keer trouwens in Kasteel Elsloo overnacht, bij Maastricht. Was leukquote:Op zondag 11 februari 2024 17:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
En Frankrijk dan?
Wij waren overvoerd na drie stuks.😎 in 5 dagen.
Prachtig hoor, daar niet van.
Logeren bij de markies en markiezin 👍🏼 Onze beoordeling staat er ook nog 😎
https://www.erfgoedlogies(...)ccommodation/reviews
Pruimenvlaai gok ikquote:Op zondag 11 februari 2024 20:14 schreef _flore het volgende:
[..]
Huh? Dat heb ik nog nooit gehadVertel eens meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin maart wordt het mooi weer. Dan ga ik naar Spanje namelijkquote:Op zondag 11 februari 2024 17:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1 mei, en dan ergens in maart waarschijnlijk langs om te kijken. Fingers crossed dat het weer een beetje mee zit
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:26 schreef AnneX het volgende:
Een bergje gember. Op de pannenkoek. Met appel en spek.
Mijn lievelings
Zat hopelijk wat meer spek en appel in de pannenkoek gebakken? Het ziet nu mager uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzondere combinatie wel: appel, spek en (gekonfijte?) gember. Zou eten. Al blijven zoetzoete pannenkoeken favoriet. Smakelijk!
Nu HHB vasteloavendj kijken
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik had donderdag zo'n bladerdeegbodem en dan kersen en slagroom en chocoladeschaafsel erop. Vast niet echte Limburgse dan, maar kwam wel echt uit Limburg en was erg lekkerquote:Op zondag 11 februari 2024 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ligt aan de bakker.
Ik ken fruitvlaaien (met bijvoorbeeld ananas) met biscuitdeeg en room. Maar die mogen tegenwoordig geen Limburgse vlaai meer heten want biscuitdeeg wordt altijd los gebakken.
Dit was een Eckte Limburgse vlaai. Klassieke bodem, meegebakken room en ananas onder een ruitjesdeksel![]()
Met harde, spannende (want het lanceerrisico als je met je vork een stukje wil afbreken) bladerdeeg (bedoel je dat met Weense suiker?) bodem ken ik ze niet.
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:26 schreef AnneX het volgende:
Een bergje gember. Op de pannenkoek. Met appel en spek.
Mijn lievelings
Zonder de spek was het mijn moeders pannenkoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Zit er allemaal onder. 😉quote:Op zondag 11 februari 2024 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zat hopelijk wat meer spek en appel in de pannenkoek gebakken? Het ziet nu mager uit.
Bijzondere combinatie wel: appel, spek en (gekonfijte?) gember. Zou eten. Al blijven zoetzoete pannenkoeken favoriet. Smakelijk!
Nu HHB vasteloavendj kijken
Die moet je ook niet etenquote:Op zondag 11 februari 2024 20:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had donderdag zo'n bladerdeegbodem en dan kersen en slagroom en chocoladeschaafsel erop. Vast niet echte Limburgse dan, maar kwam wel echt uit Limburg en was erg lekker
@:AnneX ik ben eigenlijk niet zo dol op grapefruit... taaie velletjes altijd
Kan het niet helpen. Dat deed de droom. 😉quote:Op zondag 11 februari 2024 20:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had donderdag zo'n bladerdeegbodem en dan kersen en slagroom en chocoladeschaafsel erop. Vast niet echte Limburgse dan, maar kwam wel echt uit Limburg en was erg lekker
Het zachte uit de velletjes etenquote:Op zondag 11 februari 2024 20:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik wil dit, ananas is mijn lievelings. Jammer dat ik tegenwoordig weet dat ik niet tegen gluten kanquote:Op zondag 11 februari 2024 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ligt aan de bakker.
Ik ken fruitvlaaien (met bijvoorbeeld ananas) met biscuitdeeg en room. Maar die mogen tegenwoordig geen Limburgse vlaai meer heten want biscuitdeeg wordt altijd los gebakken.
Dit was een Eckte Limburgse vlaai. Klassieke bodem, meegebakken room en ananas onder een ruitjesdeksel![]()
Met harde, spannende (want het lanceerrisico als je met je vork een stukje wil afbreken) bladerdeeg (bedoel je dat met Weense suiker?) bodem ken ik ze niet.
Hihi weet ikquote:
Springvlaaiquote:Op zondag 11 februari 2024 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
.......
Goed excuus om dan alleen de ananas roomvulling te etenquote:Op zondag 11 februari 2024 20:35 schreef _flore het volgende:
[..]
Ik wil dit, ananas is mijn lievelings. Jammer dat ik tegenwoordig weet dat ik niet tegen gluten kanVroeger wist ik dat niet, heel veel vlaai gegeten, maar nooit ananasvlaai.
Inderdaad! Die term heb ik allang niet meer gehoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze ziet zo'n tag wel natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2024 17:04 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Te weinig @:Troel hier, al sinds begin december komt ze hier niet meer
Elke toko heeft het in de vriezerquote:Op zondag 11 februari 2024 20:40 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hebben vanavond trouwens roti gemaakt, of ja, boontjes en aardappels en vegakip gekruid en op kant-en-klare roti gedaan. We waren de eieren vergeten. En de supermarkt had geen kousenband.
Was er iemand hier die een goed recept had voor zelf roti maken? Het platbrood zeg maar? Dat uit de supermarkt lijkt echt nergens op. Ik ga ook nog kijken of er hier in de buurt een toko iets acceptabels heeft, maar weet niet of de Indonesische toko het heeft of anders de Amazing Oriental... volgens mij hebben we geen Surinaamse toko hier. B dacht dat de Turk bij hem om de hoek het misschien had maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Lekker rotiquote:Op zondag 11 februari 2024 20:40 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hebben vanavond trouwens roti gemaakt, of ja, boontjes en aardappels en vegakip gekruid en op kant-en-klare roti gedaan. We waren de eieren vergeten. En de supermarkt had geen kousenband.
Was er iemand hier die een goed recept had voor zelf roti maken? Het platbrood zeg maar? Dat uit de supermarkt lijkt echt nergens op. Ik ga ook nog kijken of er hier in de buurt een toko iets acceptabels heeft, maar weet niet of de Indonesische toko het heeft of anders de Amazing Oriental... volgens mij hebben we geen Surinaamse toko hier. B dacht dat de Turk bij hem om de hoek het misschien had maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
@Myraela! Had hier volgens mij een goed recept voor. Als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:40 schreef Tele6 het volgende:
Deze platen waren echt heel lekker:quote:Op zondag 11 februari 2024 20:40 schreef Tele6 het volgende:
Heerlijkquote:Op zondag 11 februari 2024 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
missBlauw
We hebben het (onder meer) over vlaai. Jouw mening?
Same here. Ik wil nog van alles koken maar roti staat niet op die lijst.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:24 schreef miss_sly het volgende:
Rotiplaat: een Surinaamse collega vertelde me dat dat echt heel veel werk is en niet gemakkelijk. Als je het bij een toko kan kopen, was dat echt een beter idee, zei ze.
Wij kopen ze vaak vers en leggen er dan meteen een aantal in de vriezer voor de volgende keer.
Hier ook niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Same here. Ik wil nog van alles koken maar roti staat niet op die lijst.
quote:Op zondag 11 februari 2024 21:33 schreef Yinny het volgende:
En met mij gaat het redelijk. Er zit niet echt een verbetering in, en dan zit ik mezelf in de weg. Ik zou me toch beter moeten voelen, en dat gebeurt niet, en dan voel ik me dus juist slechter...etc...
Ik hou me natuurlijk groot voor kind en het huishouden gaat ook gewoon door.Ach Yinny tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je neemt een voorschot op de vastenperiodequote:Op zondag 11 februari 2024 21:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heerlijk
Maar ik zit nu in een projectje van de sportschool van zes weken met een voedingsplan, en vlaai past daar niet in
Ik ben heel veel moeite aan het doen om het saaie avondeten een beetje op te leuken met kruiden zodat het wat lekkerder wordt.
Nog vijf weken
quote:Op zondag 11 februari 2024 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je neemt een voorschot op de vastenperiode
Time flies, kilo's ook en welkom hierquote:Op zondag 11 februari 2024 21:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heerlijk
Maar ik zit nu in een projectje van de sportschool van zes weken met een voedingsplan, en vlaai past daar niet in
Ik ben heel veel moeite aan het doen om het saaie avondeten een beetje op te leuken met kruiden zodat het wat lekkerder wordt.
Nog vijf weken
Ik denk dat ik een biscuitbodem met witte kandij erop meegebakken bedoel. Of bladerdeeg met kandij. En dan roomvulling. En dan fruit. Het lanceer risico klinkt bekend... Ik heb een keer een baksel gegeten ergens, zo'n lanceerbodem met kandij, roomvulling en frambozen. Het water loopt me weer door de mond. En ananas is een van mn favoriete vruchtenquote:Op zondag 11 februari 2024 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ligt aan de bakker.
En met mij gaat het redelijk. Er zit niet echt een verbetering in, en dan zit ik mezelf in de weg. Ik zou me toch beter moeten voelen, en dat gebeurt niet, en dan voel ik me dus juist slechter...etc...
Ik hou me natuurlijk groot voor kind en het huishouden gaat ook gewoon door.🥺😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me natuurlijk groot voor kind en het huishouden gaat ook gewoon door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2024 21:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een biscuitbodem met witte kandij erop meegebakken bedoel. Of bladerdeeg met kandij. En dan roomvulling. En dan fruit. Het lanceer risico klinkt bekend... Ik heb een keer een baksel gegeten ergens, zo'n lanceerbodem met kandij, roomvulling en frambozen. Het water loopt me weer door de mond. En ananas is een van mn favoriete vruchtendus ik had gelijk een mental image
![]()
Taps zijn ook best vaak automatisch toch, met een computer en zo waarop je aangeeft of je fluitje, vaasje, pull etc tapt en er automatisch de juiste hoeveelheid uit komt?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Meeste zal met muntjes gaan die al weken geleden gekocht zijn
Professionele taps weet ik niet....de onze kunnen met deze temperaturen ook zonder. Maar er zal ook wel wat backups flessen en blikken zijn.
Maar ideaal is het natuurlijk niet. Dit is ook net de drukste dag.
Ik hou me natuurlijk groot voor kind en het huishouden gaat ook gewoon door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knuffel... Het zit even flink tegen zeg... Ik denk aan je
5quote:Op zondag 11 februari 2024 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
:w goed, druk, moe. A groeit hard, is al bijna 5 jaar
Biscuit deeg met kandijsuiker erop ken ik niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een biscuitbodem met witte kandij erop meegebakken bedoel. Of bladerdeeg met kandij. En dan roomvulling. En dan fruit. Het lanceer risico klinkt bekend... Ik heb een keer een baksel gegeten ergens, zo'n lanceerbodem met kandij, roomvulling en frambozen. Het water loopt me weer door de mond. En ananas is een van mn favoriete vruchtendus ik had gelijk een mental image
![]()
. True, that. Soms lukt de punt wel, maar de dikkere rand is altijd kansloos. Qua opeten en, als je niet zorgvuldig met je vulling omgaat, ook qua smaak.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:17 schreef Vanyel het volgende:
Hum.
Als je vlaaibodem hard en knapperig genoeg is om te lanceren, is ie vast ook stevig genoeg om op te tillen. Weg vorkje.
Greumelevlaaiquote:Dat gezegd hebbende at ik vandaag bottervlaai (kruimel, met room) en rijste. Met slagroom. Van de laatste heb ik mooi de bodem laten liggen. Gats wat is dat gistdeeg toch saai.
Ik hou me natuurlijk groot voor kind en het huishouden gaat ook gewoon door.Wat veel... veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de Camino Brabant?quote:Op maandag 12 februari 2024 08:25 schreef borisz het volgende:
Morning. Vier dagen deze week. Vandaag van 9.30 tot 16.30 bijna nonstop in overleg.
Als Carnaval geweest is vrijdag weer verder met de Camino Brabant.
Dát vind ik leukquote:
Auto kopen.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Auto kopen @:lonaa ?
Straks op t werk eens zien hoe het gaat. Er is weer hoog water, misschien weer verplaatsen. En dingen uitzoeken voor een mevrouw, op de langere termijn beter voor haar maar weet niet of ze dat zelf ook zo gaat zien.
Nee, toch op kantoor want ik moet later vandaag hier m'n badge en sleutel inleveren.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:36 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen. Nog een dagje vrij, maar wel dadelijk sporten dus toch maar op tijd opgestaan.
@:Tele6 aan het thuiswerken vandaag?
Hier miezerde het zonet toen ik naar werk fietste... maar jij zit aan de andere kant van het land geloof ik. Ik wens je een zonnige dagquote:Op maandag 12 februari 2024 08:23 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen! Ik werk thuis. Als het een beetje lukt, probeer ik er een wandeling in te fietsen als het weer zo lekker blijkt als het er nu uitziet.
Aan de kust ziet het er heerlijk uitquote:Op maandag 12 februari 2024 08:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier miezerde het zonet toen ik naar werk fietste... maar jij zit aan de andere kant van het land geloof ik. Ik wens je een zonnige dag
De afscheidschips waren gezellig. Het was ineens keidruk vrijdagmiddag dus we kwamen er bijna niet aan toe, maar hebben toch wat tijd gemaaktquote:Op maandag 12 februari 2024 08:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. De vogels hebben er zin in vandaag. Ik ook maar dan.
Vandaag heb ik geen strakke planning gelukkig. Beetje werken, sporten, weekmenu maken. Maar eerst nog even verder met mijn plantenplan, stukje afmaken waar ik gisteren niet aan toe kwam.
@:tele6, laatste dagHoe was je afscheidschips trouwens? Of heb ik daar overheen gelezen?
@:yinnyZo jammer dat er geen vast tijdspad is voor waar jij doorheen gaat. Die onzekerheid wanneer je je beter gaat voelen lijkt me heel moeilijk.
Klinkt ook als prima afronding! Ik ga dat vrijdag doen.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, toch op kantoor want ik moet later vandaag hier m'n badge en sleutel inleveren.
Ik zit kalmpjes wat te lezen hier. Ook prima. Denk dat er later vandaag nog wel wat klusjes voor me zijn en dan ga ik vroeg weg om die badge in te leveren
Plantenplan, daar ben ik ook mee bezig. Het wordt steeds concreterquote:Op maandag 12 februari 2024 08:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. De vogels hebben er zin in vandaag. Ik ook maar dan.
Vandaag heb ik geen strakke planning gelukkig. Beetje werken, sporten, weekmenu maken. Maar eerst nog even verder met mijn plantenplan, stukje afmaken waar ik gisteren niet aan toe kwam.
@:tele6, laatste dagHoe was je afscheidschips trouwens? Of heb ik daar overheen gelezen?
@:yinnyZo jammer dat er geen vast tijdspad is voor waar jij doorheen gaat. Die onzekerheid wanneer je je beter gaat voelen lijkt me heel moeilijk.
Slechte nacht boks, ik had 1 wiebelbeen. Zaterdag 21 km gerend en zondag 10 km gewandeld en dat been vond er kennelijk wat vanquote:Op maandag 12 februari 2024 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Slechte nacht gehad, ik lag een paar uur wakker van een geluid dat ik niet thuis kon brengen.
Wij hebben dat ook. Best gezellig inderdaadquote:Op maandag 12 februari 2024 09:06 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Plantenplan, daar ben ik ook mee bezig. Het wordt steeds concreteren omdat het de voortuin is heb ik iedere keer aanspraak van buren, die het leuk vinden om te volgen wat wij allemaal aan het doen zijn.
Een windsingel. Ik kende het niet, heb het even opgezocht. Zoiets lijkt me voor mijn tuin ook wel wat, maar zou niet weten hoe ik dat moet realiseren. Ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook. Best gezellig inderdaad
Ik heb de lijst met wat opties voor de windsingel zijn klaar. Ik ben nu de lijst met wat ik al heb en waar het staat aan het afmaken. Dat blijkt een veel groter project dan ik dacht. Ik wil zo graag terug naar het ontwerp van de windsingel maar dat is echt niet handig als ik niet weet wat ik al heb.
@:sigme, sleedoorn staat zeker op de lijst vanwege de door jou genoemde eigenschappen. En ik heb inmiddels de lijst met fruit hier al staat gevonden.
Zorgpersoneel laten ze wel door tochquote:Op maandag 12 februari 2024 07:59 schreef Blues het volgende:
Boeren op mijn weg naar werk zie ik... hopelijk ben ik toch een beetje op tijd
Ik snap dat been welquote:Op maandag 12 februari 2024 09:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Slechte nacht boks, ik had 1 wiebelbeen. Zaterdag 21 km gerend en zondag 10 km gewandeld en dat been vond er kennelijk wat van![]()
Koffie
Dit is een mooi begin: https://www.eigenwijsblij(...)-insecten-en-voedselquote:Op maandag 12 februari 2024 09:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een windsingel. Ik kende het niet, heb het even opgezocht. Zoiets lijkt me voor mijn tuin ook wel wat, maar zou niet weten hoe ik dat moet realiseren. Ik ga me er eens in verdiepen.
Dan moet je de echte sleedoorn hebben, niet de bosplantsoenvariant.quote:
Wauw wat een werk! Wel tof concept om in te duikenquote:Op maandag 12 februari 2024 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is een mooi begin: https://www.eigenwijsblij(...)-insecten-en-voedsel
De mijne wordt 60 meter lang. Hij moet de wind breken, inkijk verminderen, deels eetbaar zijn en een goede bloeiboog voor vogels en insecten hebben.
Jaquote:Op maandag 12 februari 2024 10:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wauw wat een werk! Wel tof concept om in te duiken
Als je je bedrijfslogo erop zet, is het een bedrijfswagen.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Auto kopen.![]()
Wonen in een dorp met 2 man en 1 grote bedrijfsbus is eigenljk niet te doen.
Haha, Lucky_BBB_Strikequote:Op maandag 12 februari 2024 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kan me niet voorstellen dat we dit dit jaar af gaan krijgen omdat er ook nog zo veel andere dingen te doen zijn. Maar ik wil in elk geval een heel goed begin maken.
Tijdens (en helaas ver na) de laatste verkiezingen stond er in ons buurweiland een groot spandoek van een van de semi-fascistische partijen. Ik heb daar bijna 3 maanden tegenaan moeten kijkenEn dat terwijl er veel mensen vragen of dat stuk grond ook van ons is
Dat gaf het laatste zetje om met die haag aan de slag te gaan.
Oh jezus, ja dat zou mij ook echt dwars zitten om iedere dag te moeten zien.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kan me niet voorstellen dat we dit dit jaar af gaan krijgen omdat er ook nog zo veel andere dingen te doen zijn. Maar ik wil in elk geval een heel goed begin maken.
Tijdens (en helaas ver na) de laatste verkiezingen stond er in ons buurweiland een groot spandoek van een van de semi-fascistische partijen. Ik heb daar bijna 3 maanden tegenaan moeten kijkenEn dat terwijl er veel mensen vragen of dat stuk grond ook van ons is
Gelukkig was het tuinseizoen al een eind over maar ik heb me echt enorm geërgerd. Elke keer als ik het zag was het weer een moment van ergernis. Net als toen de boeren een omgekeerde vlag aan de lantaarnpaal voor ons huis hadden gehangenquote:Op maandag 12 februari 2024 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh jezus, ja dat zou mij ook echt dwars zitten om iedere dag te moeten zien.
Helaas heb ik geen hoogwerker dus ik had weinig keuze. Ik had ook weinig zin in eieren tegen de ramen ofzo. Je weet het niet met die gasten. De gemeente heeft ze binnen een week al weggehaald, dat scheelde veel.quote:
Wow, 60 meter is een flinke afstand. Zoveel hoef ik niet. Maar een manier om de wind wat te breken met groen klinkt interessant. Dus ik ga er zeker naar kijken.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is een mooi begin: https://www.eigenwijsblij(...)-insecten-en-voedsel
De mijne wordt 60 meter lang. Hij moet de wind breken, inkijk verminderen, deels eetbaar zijn en een goede bloeiboog voor vogels en insecten hebben.
Opiniestuk in het financieel Dagblad over hoe boeren geen OZB betalen omdat ze al zoveel waterschapsbelasting betalen. Alleen betalen ze die ook niet meer, waardoor boeren niets meer bijdrage aan de gemeenschap waar ze wonen, hun geld verdienen en de faciliteiten gebruiken. En boeren zo voor een flink deel verantwoordelijk zijn voor het verdwijnen van faciliteiten op het platteland.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja![]()
Goede reminder dat ik mijn afspraak bij de tandarts af moet zeggen omdat ik geen idee heb waar ik dan woon, maar in elk geval niet meer hierquote:
Behoorlijk simpele redenering toch? Boeren zorgen ook voor natuur- en landschapsbeheer, creëren werkgelegenheid, zorgen voor voedsel en ze zijn lang niet de enige gebruiker van het landelijk gebied.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Opiniestuk in het financieel Dagblad over hoe boeren geen OZB betalen omdat ze al zoveel waterschapsbelasting betalen. Alleen betalen ze die ook niet meer, waardoor boeren niets meer bijdrage aan de gemeenschap waar ze wonen, hun geld verdienen en de faciliteiten gebruiken. En boeren zo voor een flink deel verantwoordelijk zijn voor het verdwijnen van faciliteiten op het platteland.
Als boeren al voor landschapbeheer zorgen dan krijgen ze daar voor betaald (en voeren die werkzaamheden veelal niet of slecht uit - pointer? Zembla? Hadden een aflevering hier over). Het zorgen voor voedsel is hun werk. Ik zorgde ook voor voedsel, mag toch gewoon twee keer ozb en waterschapsbelasting aftikken. Boeren creeeren nauwelijks werkgelegenheid. Ze zijn niet de enige gebruiker in het landelijk gebied, maar wel een zware gebruiker die -ondanks vaak vermogend- niet meebetaald.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Behoorlijk simpele redenering toch? Boeren zorgen ook voor natuur- en landschapsbeheer, creëren werkgelegenheid, zorgen voor voedsel en ze zijn lang niet de enige gebruiker van het landelijk gebied.
Kies vooral geen heg die je jaarlijks moet snoeien. Dan gaat hij niet bloeien en da's niet goed voor insecten en vogels. Veel hagen zien er lekker groen uit maar de natuur heeft er weinig aan, vooral niet als het een haag van allemaal dezelfde soort is.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wow, 60 meter is een flinke afstand. Zoveel hoef ik niet. Maar een manier om de wind wat te breken met groen klinkt interessant. Dus ik ga er zeker naar kijken.
Wellicht kunnen we de gemeente nog hierop wijzen voor hun beplanting als de nieuwbouwwijk dadelijk aangepant moet worden.
Je moet niet de boeren aanspreken op het slecht uitvoeren van die werkzaamheden, dan zou ik eerder mijn pijlen richten op de instanties die daar op toe moeten zien. Er is nu overigens VVD-beleid waardoor boeren uitgekocht kunnen worden. Volgens mij gaat het Kabinet daar zelfs extra geld voor uittrekken. Als straks al die boeren weg zijn van het platteland gaat het nog net zo kut met de faciliteiten op het platteland, en ook is de klimaatcrisis nog niet opgelost in ons kikkerlandje en de landen om ons heen dus ik snap niet dat je zo de schuld bij 1 groep legt.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als boeren al voor landschapbeheer zorgen dan krijgen ze daar voor betaald (en voeren die werkzaamheden veelal niet of slecht uit - pointer? Zembla? Hadden een aflevering hier over). Het zorgen voor voedsel is hun werk. Ik zorgde ook voor voedsel, mag toch gewoon twee keer ozb en waterschapsbelasting aftikken. Boeren creeeren nauwelijks werkgelegenheid. Ze zijn niet de enige gebruiker in het landelijk gebied, maar wel een zware gebruiker die -ondanks vaak vermogend- niet meebetaald.
Ik leg de schuld bij die groep omdat de schuld daar ligt. Boeren betalen vrijwel geen lokale belastingen, en dragen dus niet (of nouja, enkel op een negatieve manier) bij aan hun directe omgeving.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:26 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je moet niet de boeren aanspreken op het slecht uitvoeren van die werkzaamheden, dan zou ik eerder mijn pijlen richten op de instanties die daar op toe moeten zien. Er is nu overigens VVD-beleid waardoor boeren uitgekocht kunnen worden. Volgens mij gaat het Kabinet daar zelfs extra geld voor uittrekken. Als straks al die boeren weg zijn van het platteland gaat het nog net zo kut met de faciliteiten op het platteland, en ook is de klimaatcrisis nog niet opgelost in ons kikkerlandje en de landen om ons heen dus ik snap niet dat je zo de schuld bij 1 groep legt.
Ik mag ook eind februari en begin maart nog een keerquote:
Ja, en ik denk niet dat het platteland straks betere faciliteiten krijgt als al die kleine boeren weg zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik leg de schuld bij die groep omdat de schuld daar ligt. Boeren betalen vrijwel geen lokale belastingen, en dragen dus niet (of nouja, enkel op een negatieve manier) bij aan hun directe omgeving.
Ik ben gewoon niet genoeg doorontwikkeld om dat te begrijpen.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:38 schreef Clubsoda het volgende:
Oorzaak en oplossing zijn niet hetzelfde
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet genoeg doorontwikkeld om dat te begrijpen.
In de jaren 50 zagen boerenbedrijven er ook nog heel anders uit natuurlijk.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet genoeg doorontwikkeld om dat te begrijpen.
Klopt, ik denk dat ons babymelkpoeder, mooie bloemen en lekkere groente en vlees toen nog niet naar landen zoals China of de VS werden geëxporteerd.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In de jaren 50 zagen boerenbedrijven er ook nog heel anders uit natuurlijk.
Verdoven is een keuze Clubsoda.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind zo'n halfverdoofde bakkes overigens vervelend.
Oh god ik hoop echt dat ik over een half jaar pas weer hoef.quote:Op maandag 12 februari 2024 12:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik mag ook eind februari en begin maart nog een keer
Ja een etappe per keer. En ik ga op en neer vanuit Haarlem naar het beginpunt.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dát vind ik leuk
Jij bent dus al begonnen? Hoever ben je al? Doe je met overnachtingen of doe je een enkele route per keer?
Ik vind het een leuk concept. En in een leuke omgeving. Ik hou wel van mariakapelletjesquote:Op maandag 12 februari 2024 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja een etappe per keer. En ik ga op en neer vanuit Haarlem naar het beginpunt.
Ben vorige week gestart met etappe 1.
Volgende keer Nuland - Veghel.
Dat staat niet op mijn autoquote:Op maandag 12 februari 2024 09:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zorgpersoneel laten ze wel door toch
ik probeer momenteel een SMART uit.. ik weet het nog niet..quote:Op maandag 12 februari 2024 14:38 schreef Lonaa het volgende:
Trotse bezitter van een andere auto, een baby 4x4.
Het lijkt me zo...beklemmend klein.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik probeer momenteel een SMART uit.. ik weet het nog niet..
nouja daar merk je op zich niet zo veel van als je in de auto zit.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het lijkt me zo...beklemmend klein.
Mijn babySubaru is ook 20 jaar oud. Maar wel elektrische ramen en stuurbekrachtiging. En centrale deurvergrendeling. Geen airco, maar dat is prima.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nouja daar merk je op zich niet zo veel van als je in de auto zit.
de smart die ik nu rijd is wel een van 20 jaar oud ofzo, dus daar zit niks op/in, geen stuurbekrachtiging en geen electrische ramen en ik ben daar geloof ik toch wel aan gewend. dat er geen cruisecontrol op zit is op zich wel OK, gebruik em toch alleen maar voor stukkies naar de stad. en ik kan al m'n zooi er prima in kwijt ( en als ik een grote auto nodig heb , dan hebben we een Volvo V70
![]()
( daar kan die smart dan weer 2 keer in)
Daarin ben je zelf de kreukelzonequote:Op maandag 12 februari 2024 15:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik probeer momenteel een SMART uit.. ik weet het nog niet..
Ah, weer een Swift dusquote:Op maandag 12 februari 2024 15:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn babySubaru is ook 20 jaar oud. Maar wel elektrische ramen en stuurbekrachtiging. En centrale deurvergrendeling. Geen airco, maar dat is prima.
Voor Grote Dingen hebben we hier de Bedrijfsbus. Daar past jouw smart 4x in denk ik
Heb in NL vooral NH, ZH, Utrecht en Gelderland wandelend gezien. Daarom bewust voor de Camino Brabant gekozen als hoofdwandeling dit jaarquote:Op maandag 12 februari 2024 13:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk concept. En in een leuke omgeving. Ik hou wel van mariakapelletjes
Ik ga er serieus eens naar kijken.
Man en ik gaan in de zomervakantie als het goed is ook een paar dagen wandelen langs/bij Hadrian's wall, en we moeten wat oefenkilometers maken.
Wij noemden in onze vriendengroep dat soort autootjes altijd liefkozend koekblikjes, totdat een vriendin ermee over de kop sloeg op de snelweg en na ruim een jaar is ze nog steeds aan het revalideren. Sindsdien vind ik die autootjes eerder eng dan grappigquote:Op maandag 12 februari 2024 15:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarin ben je zelf de kreukelzone![]()
Zo'n halfautomaat is dan wel weer grappig. Net n beetje als een trekker met power shift.
jup, deze heeft idd halfautomaat. en ik moet er nog wel aan wennen dat je allen opschakelt, neerschakelen doet ie dan weer vanzelfquote:Op maandag 12 februari 2024 15:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarin ben je zelf de kreukelzone![]()
Zo'n halfautomaat is dan wel weer grappig. Net n beetje als een trekker met power shift.
Jup ik ken hem. Het Kars T modelletje maar dan met vierwielaandrijvingquote:
Meeste ongelukken gebeuren dicht bij huis...quote:Op maandag 12 februari 2024 15:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup, deze heeft idd halfautomaat. en ik moet er nog wel aan wennen dat je allen opschakelt, neerschakelen doet ie dan weer vanzelf![]()
en ja die kreukelzone daar maak ik me ook wel een beetje zorgen over, aan de andere kant moet ik 5 minuutjes over de snelweg iedere dag,. dus wat is de kans..
en tegen sommige dingen heb je toch geen kanshttps://jv.dk/esbjerg/se-(...)-acc8-199733aadedc-9
Nee, nee. Het is een Suzuki Ignis met Subaru logo en 4x4quote:Op maandag 12 februari 2024 15:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup ik ken hem. Het Kars T modelletje maar dan met vierwielaandrijving
Uh, ik had zo'n ding nooit mogen kopen van m'n ouders, vooral m'n pa.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij noemden in onze vriendengroep dat soort autootjes altijd liefkozend koekblikjes, totdat een vriendin ermee over de kop sloeg op de snelweg en na ruim een jaar is ze nog steeds aan het revalideren. Sindsdien vind ik die autootjes eerder eng dan grappig
Ik mocht er ook echt geen kopen. Beetje dezelfde ervaring zoals jij hem omschreefquote:Op maandag 12 februari 2024 16:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh, ik had zo'n ding nooit mogen kopen van m'n ouders, vooral m'n pa.
Maar goed, z'n zus is dan ook verongelukt in een auto met vrij weinig kreukelzone tussen twee vrachtwagens.
Ik zag toen ik net over de brug fietste ook een duidelijk verschil met de rivier van vanochtendquote:Op maandag 12 februari 2024 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis.
We zagen het water per uur stijgen en steeds harder stromen. Het was een klauterpartij vanochtend om boven te komen maar vanmiddag was de loopplank een soort skischans met de maximale trappen onderaan om het nog een beetje loopbaar te houden.
Hopelijk hoeven we niet weer te verhuizen.
Fijn van de auto @:lonaa Heb je m ook al voor t huis staan?
Maar toch wel blij dat je weg bent?quote:Op maandag 12 februari 2024 17:25 schreef Tele6 het volgende:
En ik ben thuis. Laatste dingetjes afgemaakt, awkward afscheid genomen van de collega's. Een collega nog een laatste ding uitgelegd... wat ze er vervolgens mee doet en van onthoudt is aan haar
Wel raar hoor. Eerste keer einde van een baan. Ik bedoel, ik heb eerder wel bijbaantjes en zomerbaantjes en stages gehad maar die maakten een stuk minder significant deel van m'n leven uit of (in het geval van stages) hadden lang niet zo'n abrupt einde.
Ik heb m'n foto van het fotobord bij de ingang af gehaald en meegenomen als souvenir
Zeker blij. Maar wel raar. Beetje eng want beter de irritante collega's die je kent dan de onbekende collega's die je nog niet kent? of zo?quote:Op maandag 12 februari 2024 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar toch wel blij dat je weg bent?
Wanneer begin je ook al weer in de nieuwe baan?
Die autootjes kreukelen niet. Die stuiteren weg. Ze wegen niets en zijn rondom van kunststof.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Meeste ongelukken gebeuren dicht bij huis...
De kans dat er iets overkomt is net zo groot als een auto met iets meer body, maar ja, hoe je er vanaf komt is wel anders.
Motorblok ligt achterin toch? Dat vangt ook niets op dus.
Ook een grote of lange auto maakt in dat geval niet meer uit. Bij 1 vrachtwagen, of andere verkeersdeelnemer maakt het wel verschil. Bij een boom dan weer niet. Die gaat door elke auto heen.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh, ik had zo'n ding nooit mogen kopen van m'n ouders, vooral m'n pa.
Maar goed, z'n zus is dan ook verongelukt in een auto met vrij weinig kreukelzone tussen twee vrachtwagens.
Droog gekookt? En nu?quote:Op maandag 12 februari 2024 17:33 schreef Tuindier het volgende:
Fijn @:tele6 . Klaar en niet meer jouw probleem.
Ik heb net een pan linzenbolognese gecremeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig geen pannenkoeken buiten de deur dus.
@Tele6 uit ervaring weet ik dat het altijd gek is om een laatste werkdag te hebben.
Verder hun probleem.
@Blues Mooie Zen parkwandeling.
Sjonge @Kaatje1 stonden de mannen klaar om je te begeleiden?
Oh ja, weer eens gesport.
De bovenste helft, die was gelukkig te redden. Maar voor overmorgen moet ik iets anders bedenken.quote:
Maar niet met spaghetti, want die eindigde bij het afgieten in de gootsteen.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:01 schreef Tuindier het volgende:
[..]
De bovenste helft, die was gelukkig te redden. Maar voor overmorgen moet ik iets anders bedenken.
Komt vast goedquote:Op maandag 12 februari 2024 17:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zeker blij. Maar wel raar. Beetje eng want beter de irritante collega's die je kent dan de onbekende collega's die je nog niet kent? of zo?
Ik begin vrijdag meteen al
Oh, dan wel nog een paar dagen afkickenquote:Op maandag 12 februari 2024 17:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zeker blij. Maar wel raar. Beetje eng want beter de irritante collega's die je kent dan de onbekende collega's die je nog niet kent? of zo?
Ik begin vrijdag meteen al
Dat is nog best linkquote:Op maandag 12 februari 2024 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis.
We zagen het water per uur stijgen en steeds harder stromen. Het was een klauterpartij vanochtend om boven te komen maar vanmiddag was de loopplank een soort skischans met de maximale trappen onderaan om het nog een beetje loopbaar te houden.
Hopelijk hoeven we niet weer te verhuizen.
Ja, heel voorzichtig afdalenquote:
Kan ze nu roepen dat ze werkloos isquote:
Of misschien heeft ze nog vakantiedagen en daardoor wellicht na vrijdag gewoon tijdelijk TWEE banenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan ze nu roepen dat ze werkloos is
Of het eufemistische 'in between jobs' - wat ook echt waar is.
Dat klinkt ook wel heel erg drukquote:Op maandag 12 februari 2024 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Of misschien heeft ze nog vakantiedagen en daardoor wellicht na vrijdag gewoon tijdelijk TWEE banen
Hutspot met gebakken spekjes er door…quote:Op maandag 12 februari 2024 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hutspot is al heel snel smakeloos. Ik had absoluut de pasta bolognese gekozen. En hutspot met kaas is prima(jarenlang gegeten met minstens 1 vegetariër in de groep, dus veel kaas. Alles met kaas)
Maar ik vind tomatensaus mweh en pasta vaak ook en ik had HONGER dus dit was wel meer BUNKERVOEDER.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hutspot is al heel snel smakeloos. Ik had absoluut de pasta bolognese gekozen. En hutspot met kaas is prima(jarenlang gegeten met minstens 1 vegetariër in de groep, dus veel kaas. Alles met kaas)
En? Zaten er veel spekjes door? (want dat helpt idd tegen het smakeloos zijn van hutspot)quote:Op maandag 12 februari 2024 19:15 schreef Lonaa het volgende:
Maar ik vind tomatensaus mweh en pasta vaak ook en ik had HONGER dus dit was wel meer BUNKERVOEDER.
Nee, wel wat draadjesvlees. En de rookworst was smakelijk.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En? Zaten er veel spekjes door? (want dat helpt idd tegen het smakeloos zijn van hutspot)
Mooi. Stil.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als stampot een religie had, dan was hutspot gereformeerd. Alle vreugde er uit, misschien dat't in het hiernamaals nog wel leuk gaat zijn.
Spekjes in iedere stamppot, toch?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hutspot met gebakken spekjes er door…
Dat heb ik nooit gehad van Hello Freah, maar klinkt eigenlijk best erg oké.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:50 schreef Lienekien het volgende:
Hutspot met hummus. Volgens mij was dat een Hello Fresh-recept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |