nouja daar merk je op zich niet zo veel van als je in de auto zit.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het lijkt me zo...beklemmend klein.
Mijn babySubaru is ook 20 jaar oud. Maar wel elektrische ramen en stuurbekrachtiging. En centrale deurvergrendeling. Geen airco, maar dat is prima.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nouja daar merk je op zich niet zo veel van als je in de auto zit.
de smart die ik nu rijd is wel een van 20 jaar oud ofzo, dus daar zit niks op/in, geen stuurbekrachtiging en geen electrische ramen en ik ben daar geloof ik toch wel aan gewend. dat er geen cruisecontrol op zit is op zich wel OK, gebruik em toch alleen maar voor stukkies naar de stad. en ik kan al m'n zooi er prima in kwijt ( en als ik een grote auto nodig heb , dan hebben we een Volvo V70
![]()
( daar kan die smart dan weer 2 keer in)
Daarin ben je zelf de kreukelzonequote:Op maandag 12 februari 2024 15:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik probeer momenteel een SMART uit.. ik weet het nog niet..
Ah, weer een Swift dusquote:Op maandag 12 februari 2024 15:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn babySubaru is ook 20 jaar oud. Maar wel elektrische ramen en stuurbekrachtiging. En centrale deurvergrendeling. Geen airco, maar dat is prima.
Voor Grote Dingen hebben we hier de Bedrijfsbus. Daar past jouw smart 4x in denk ik
Heb in NL vooral NH, ZH, Utrecht en Gelderland wandelend gezien. Daarom bewust voor de Camino Brabant gekozen als hoofdwandeling dit jaarquote:Op maandag 12 februari 2024 13:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk concept. En in een leuke omgeving. Ik hou wel van mariakapelletjes
Ik ga er serieus eens naar kijken.
Man en ik gaan in de zomervakantie als het goed is ook een paar dagen wandelen langs/bij Hadrian's wall, en we moeten wat oefenkilometers maken.
Wij noemden in onze vriendengroep dat soort autootjes altijd liefkozend koekblikjes, totdat een vriendin ermee over de kop sloeg op de snelweg en na ruim een jaar is ze nog steeds aan het revalideren. Sindsdien vind ik die autootjes eerder eng dan grappigquote:Op maandag 12 februari 2024 15:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarin ben je zelf de kreukelzone![]()
Zo'n halfautomaat is dan wel weer grappig. Net n beetje als een trekker met power shift.
jup, deze heeft idd halfautomaat. en ik moet er nog wel aan wennen dat je allen opschakelt, neerschakelen doet ie dan weer vanzelfquote:Op maandag 12 februari 2024 15:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarin ben je zelf de kreukelzone![]()
Zo'n halfautomaat is dan wel weer grappig. Net n beetje als een trekker met power shift.
Jup ik ken hem. Het Kars T modelletje maar dan met vierwielaandrijvingquote:
Meeste ongelukken gebeuren dicht bij huis...quote:Op maandag 12 februari 2024 15:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup, deze heeft idd halfautomaat. en ik moet er nog wel aan wennen dat je allen opschakelt, neerschakelen doet ie dan weer vanzelf![]()
en ja die kreukelzone daar maak ik me ook wel een beetje zorgen over, aan de andere kant moet ik 5 minuutjes over de snelweg iedere dag,. dus wat is de kans..
en tegen sommige dingen heb je toch geen kanshttps://jv.dk/esbjerg/se-(...)-acc8-199733aadedc-9
Nee, nee. Het is een Suzuki Ignis met Subaru logo en 4x4quote:Op maandag 12 februari 2024 15:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup ik ken hem. Het Kars T modelletje maar dan met vierwielaandrijving
Uh, ik had zo'n ding nooit mogen kopen van m'n ouders, vooral m'n pa.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij noemden in onze vriendengroep dat soort autootjes altijd liefkozend koekblikjes, totdat een vriendin ermee over de kop sloeg op de snelweg en na ruim een jaar is ze nog steeds aan het revalideren. Sindsdien vind ik die autootjes eerder eng dan grappig
Ik mocht er ook echt geen kopen. Beetje dezelfde ervaring zoals jij hem omschreefquote:Op maandag 12 februari 2024 16:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh, ik had zo'n ding nooit mogen kopen van m'n ouders, vooral m'n pa.
Maar goed, z'n zus is dan ook verongelukt in een auto met vrij weinig kreukelzone tussen twee vrachtwagens.
Ik zag toen ik net over de brug fietste ook een duidelijk verschil met de rivier van vanochtendquote:Op maandag 12 februari 2024 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis.
We zagen het water per uur stijgen en steeds harder stromen. Het was een klauterpartij vanochtend om boven te komen maar vanmiddag was de loopplank een soort skischans met de maximale trappen onderaan om het nog een beetje loopbaar te houden.
Hopelijk hoeven we niet weer te verhuizen.
Fijn van de auto @:lonaa Heb je m ook al voor t huis staan?
Maar toch wel blij dat je weg bent?quote:Op maandag 12 februari 2024 17:25 schreef Tele6 het volgende:
En ik ben thuis. Laatste dingetjes afgemaakt, awkward afscheid genomen van de collega's. Een collega nog een laatste ding uitgelegd... wat ze er vervolgens mee doet en van onthoudt is aan haar
Wel raar hoor. Eerste keer einde van een baan. Ik bedoel, ik heb eerder wel bijbaantjes en zomerbaantjes en stages gehad maar die maakten een stuk minder significant deel van m'n leven uit of (in het geval van stages) hadden lang niet zo'n abrupt einde.
Ik heb m'n foto van het fotobord bij de ingang af gehaald en meegenomen als souvenir
Zeker blij. Maar wel raar. Beetje eng want beter de irritante collega's die je kent dan de onbekende collega's die je nog niet kent? of zo?quote:Op maandag 12 februari 2024 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar toch wel blij dat je weg bent?
Wanneer begin je ook al weer in de nieuwe baan?
Die autootjes kreukelen niet. Die stuiteren weg. Ze wegen niets en zijn rondom van kunststof.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Meeste ongelukken gebeuren dicht bij huis...
De kans dat er iets overkomt is net zo groot als een auto met iets meer body, maar ja, hoe je er vanaf komt is wel anders.
Motorblok ligt achterin toch? Dat vangt ook niets op dus.
Ook een grote of lange auto maakt in dat geval niet meer uit. Bij 1 vrachtwagen, of andere verkeersdeelnemer maakt het wel verschil. Bij een boom dan weer niet. Die gaat door elke auto heen.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh, ik had zo'n ding nooit mogen kopen van m'n ouders, vooral m'n pa.
Maar goed, z'n zus is dan ook verongelukt in een auto met vrij weinig kreukelzone tussen twee vrachtwagens.
Droog gekookt? En nu?quote:Op maandag 12 februari 2024 17:33 schreef Tuindier het volgende:
Fijn @:tele6 . Klaar en niet meer jouw probleem.
Ik heb net een pan linzenbolognese gecremeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig geen pannenkoeken buiten de deur dus.
@Tele6 uit ervaring weet ik dat het altijd gek is om een laatste werkdag te hebben.
Verder hun probleem.
@Blues Mooie Zen parkwandeling.
Sjonge @Kaatje1 stonden de mannen klaar om je te begeleiden?
Oh ja, weer eens gesport.
De bovenste helft, die was gelukkig te redden. Maar voor overmorgen moet ik iets anders bedenken.quote:
Maar niet met spaghetti, want die eindigde bij het afgieten in de gootsteen.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:01 schreef Tuindier het volgende:
[..]
De bovenste helft, die was gelukkig te redden. Maar voor overmorgen moet ik iets anders bedenken.
Komt vast goedquote:Op maandag 12 februari 2024 17:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zeker blij. Maar wel raar. Beetje eng want beter de irritante collega's die je kent dan de onbekende collega's die je nog niet kent? of zo?
Ik begin vrijdag meteen al
Oh, dan wel nog een paar dagen afkickenquote:Op maandag 12 februari 2024 17:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zeker blij. Maar wel raar. Beetje eng want beter de irritante collega's die je kent dan de onbekende collega's die je nog niet kent? of zo?
Ik begin vrijdag meteen al
Dat is nog best linkquote:Op maandag 12 februari 2024 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis.
We zagen het water per uur stijgen en steeds harder stromen. Het was een klauterpartij vanochtend om boven te komen maar vanmiddag was de loopplank een soort skischans met de maximale trappen onderaan om het nog een beetje loopbaar te houden.
Hopelijk hoeven we niet weer te verhuizen.
Ja, heel voorzichtig afdalenquote:
Kan ze nu roepen dat ze werkloos isquote:
Of misschien heeft ze nog vakantiedagen en daardoor wellicht na vrijdag gewoon tijdelijk TWEE banenquote:Op maandag 12 februari 2024 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan ze nu roepen dat ze werkloos is
Of het eufemistische 'in between jobs' - wat ook echt waar is.
Dat klinkt ook wel heel erg drukquote:Op maandag 12 februari 2024 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Of misschien heeft ze nog vakantiedagen en daardoor wellicht na vrijdag gewoon tijdelijk TWEE banen
Hutspot met gebakken spekjes er door…quote:Op maandag 12 februari 2024 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hutspot is al heel snel smakeloos. Ik had absoluut de pasta bolognese gekozen. En hutspot met kaas is prima(jarenlang gegeten met minstens 1 vegetariër in de groep, dus veel kaas. Alles met kaas)
Maar ik vind tomatensaus mweh en pasta vaak ook en ik had HONGER dus dit was wel meer BUNKERVOEDER.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hutspot is al heel snel smakeloos. Ik had absoluut de pasta bolognese gekozen. En hutspot met kaas is prima(jarenlang gegeten met minstens 1 vegetariër in de groep, dus veel kaas. Alles met kaas)
En? Zaten er veel spekjes door? (want dat helpt idd tegen het smakeloos zijn van hutspot)quote:Op maandag 12 februari 2024 19:15 schreef Lonaa het volgende:
Maar ik vind tomatensaus mweh en pasta vaak ook en ik had HONGER dus dit was wel meer BUNKERVOEDER.
Nee, wel wat draadjesvlees. En de rookworst was smakelijk.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En? Zaten er veel spekjes door? (want dat helpt idd tegen het smakeloos zijn van hutspot)
Mooi. Stil.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als stampot een religie had, dan was hutspot gereformeerd. Alle vreugde er uit, misschien dat't in het hiernamaals nog wel leuk gaat zijn.
Spekjes in iedere stamppot, toch?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hutspot met gebakken spekjes er door…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |