abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 februari 2024 @ 15:06:36 #251
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212400756
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het lijkt me zo...beklemmend klein.
nouja daar merk je op zich niet zo veel van als je in de auto zit.

de smart die ik nu rijd is wel een van 20 jaar oud ofzo :X , dus daar zit niks op/in, geen stuurbekrachtiging en geen electrische ramen en ik ben daar geloof ik toch wel aan gewend. dat er geen cruisecontrol op zit is op zich wel OK, gebruik em toch alleen maar voor stukkies naar de stad. en ik kan al m'n zooi er prima in kwijt ( en als ik een grote auto nodig heb , dan hebben we een Volvo V70 :D
( daar kan die smart dan weer 2 keer in :P )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212400841
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]
nouja daar merk je op zich niet zo veel van als je in de auto zit.

de smart die ik nu rijd is wel een van 20 jaar oud ofzo :X , dus daar zit niks op/in, geen stuurbekrachtiging en geen electrische ramen en ik ben daar geloof ik toch wel aan gewend. dat er geen cruisecontrol op zit is op zich wel OK, gebruik em toch alleen maar voor stukkies naar de stad. en ik kan al m'n zooi er prima in kwijt ( en als ik een grote auto nodig heb , dan hebben we een Volvo V70 :D
( daar kan die smart dan weer 2 keer in :P )
Mijn babySubaru is ook 20 jaar oud. Maar wel elektrische ramen en stuurbekrachtiging. En centrale deurvergrendeling. Geen airco, maar dat is prima.

Voor Grote Dingen hebben we hier de Bedrijfsbus. Daar past jouw smart 4x in denk ik :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 15:11:12 #253
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212400849
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:00 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ik probeer momenteel een SMART uit.. ik weet het nog niet..
Daarin ben je zelf de kreukelzone :X
Zo'n halfautomaat is dan wel weer grappig. Net n beetje als een trekker met power shift.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 15:12:08 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212400863
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mijn babySubaru is ook 20 jaar oud. Maar wel elektrische ramen en stuurbekrachtiging. En centrale deurvergrendeling. Geen airco, maar dat is prima.

Voor Grote Dingen hebben we hier de Bedrijfsbus. Daar past jouw smart 4x in denk ik :')
Ah, weer een Swift dus ;)
pi_212400867
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ah, weer een Swift dus ;)
Wel een Suzuki in een Subaru-jasje ;)
pi_212400961
Ik had nog een fotootje van vanochtend op weg naar werk..ik loop graag van parkeerplaats via het park naar zkh O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 februari 2024 @ 15:19:42 #257
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212400972
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 13:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind het een leuk concept. En in een leuke omgeving. Ik hou wel van mariakapelletjes O+

Ik ga er serieus eens naar kijken.

Man en ik gaan in de zomervakantie als het goed is ook een paar dagen wandelen langs/bij Hadrian's wall, en we moeten wat oefenkilometers maken.
Heb in NL vooral NH, ZH, Utrecht en Gelderland wandelend gezien. Daarom bewust voor de Camino Brabant gekozen als hoofdwandeling dit jaar :)
En ik moet ook nog een buitenlands tripje plannen...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_212401056
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zo'n halfautomaat is dan wel weer grappig. Net n beetje als een trekker met power shift.
Wij noemden in onze vriendengroep dat soort autootjes altijd liefkozend koekblikjes, totdat een vriendin ermee over de kop sloeg op de snelweg en na ruim een jaar is ze nog steeds aan het revalideren. Sindsdien vind ik die autootjes eerder eng dan grappig :@
  maandag 12 februari 2024 @ 15:28:17 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212401084
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
jup, deze heeft idd halfautomaat. en ik moet er nog wel aan wennen dat je allen opschakelt, neerschakelen doet ie dan weer vanzelf :?

en ja die kreukelzone daar maak ik me ook wel een beetje zorgen over, aan de andere kant moet ik 5 minuutjes over de snelweg iedere dag,. dus wat is de kans..

en tegen sommige dingen heb je toch geen kans :X https://jv.dk/esbjerg/se-(...)-acc8-199733aadedc-9
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 15:51:55 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212401323
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Wel een Suzuki in een Subaru-jasje ;)
Jup ik ken hem. Het Kars T modelletje maar dan met vierwielaandrijving :)
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 15:55:37 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212401349
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:28 schreef Barreltje het volgende:

[..]
jup, deze heeft idd halfautomaat. en ik moet er nog wel aan wennen dat je allen opschakelt, neerschakelen doet ie dan weer vanzelf :?

en ja die kreukelzone daar maak ik me ook wel een beetje zorgen over, aan de andere kant moet ik 5 minuutjes over de snelweg iedere dag,. dus wat is de kans..

en tegen sommige dingen heb je toch geen kans :X https://jv.dk/esbjerg/se-(...)-acc8-199733aadedc-9
Meeste ongelukken gebeuren dicht bij huis...

De kans dat er iets overkomt is net zo groot als een auto met iets meer body, maar ja, hoe je er vanaf komt is wel anders.

Motorblok ligt achterin toch? Dat vangt ook niets op dus.
pi_212401350
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Jup ik ken hem. Het Kars T modelletje maar dan met vierwielaandrijving :)
Nee, nee. Het is een Suzuki Ignis met Subaru logo en 4x4 :Y
pi_212401364
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nee, nee. Het is een Suzuki Ignis. :Y
Best een leuk autootje nog :)
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 16:02:11 #264
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212401410
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wij noemden in onze vriendengroep dat soort autootjes altijd liefkozend koekblikjes, totdat een vriendin ermee over de kop sloeg op de snelweg en na ruim een jaar is ze nog steeds aan het revalideren. Sindsdien vind ik die autootjes eerder eng dan grappig :@
Uh, ik had zo'n ding nooit mogen kopen van m'n ouders, vooral m'n pa.

Maar goed, z'n zus is dan ook verongelukt in een auto met vrij weinig kreukelzone tussen twee vrachtwagens.
pi_212401459
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Maar goed, z'n zus is dan ook verongelukt in een auto met vrij weinig kreukelzone tussen twee vrachtwagens.
Ik mocht er ook echt geen kopen. Beetje dezelfde ervaring zoals jij hem omschreef -O-
pi_212401475
Sporten vanmorgen was dusdanig intens dat ik na de lunch een uurtje heb geslapen. Net wel nog even te voet naar de supermarkt geweest, om ook de benen weer een beetje los te lopen. Kreeg wel precies een hagelbuitje over me heen. Zwaar leven zo’n vrije dag.
pi_212401635
Thuis.

We zagen het water per uur stijgen en steeds harder stromen. Het was een klauterpartij vanochtend om boven te komen maar vanmiddag was de loopplank een soort skischans met de maximale trappen onderaan om het nog een beetje loopbaar te houden.
Hopelijk hoeven we niet weer te verhuizen.

Fijn van de auto @Lonaa Heb je m ook al voor t huis staan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 12-02-2024 17:14:26 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_212402289
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis.

We zagen het water per uur stijgen en steeds harder stromen. Het was een klauterpartij vanochtend om boven te komen maar vanmiddag was de loopplank een soort skischans met de maximale trappen onderaan om het nog een beetje loopbaar te houden.

Fijn van de auto @:lonaa Heb je m ook al voor t huis staan?
Ik zag toen ik net over de brug fietste ook een duidelijk verschil met de rivier van vanochtend _O_
Ik hoop dat jullie veilig kunnen blijven liggen idd. Volgens mij is de piek morgen dus hopelijk stijgt het niet al te veel meer.
pi_212402313
En ik ben thuis. Laatste dingetjes afgemaakt, awkward afscheid genomen van de collega's. Een collega nog een laatste ding uitgelegd... wat ze er vervolgens mee doet en van onthoudt is aan haar _O-

Wel raar hoor. Eerste keer einde van een baan. Ik bedoel, ik heb eerder wel bijbaantjes en zomerbaantjes en stages gehad maar die maakten een stuk minder significant deel van m'n leven uit of (in het geval van stages) hadden lang niet zo'n abrupt einde.

Ik heb m'n foto van het fotobord bij de ingang af gehaald en meegenomen als souvenir :P
pi_212402399
Fijn @Tele6 . Klaar en niet meer jouw probleem.

Ik heb net een pan linzenbolognese gecremeerd }:|
pi_212402404
Aw nee @Tuindier ! :o ;( wat ga je nu eten?
pi_212402414
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 17:25 schreef Tele6 het volgende:
En ik ben thuis. Laatste dingetjes afgemaakt, awkward afscheid genomen van de collega's. Een collega nog een laatste ding uitgelegd... wat ze er vervolgens mee doet en van onthoudt is aan haar _O-

Wel raar hoor. Eerste keer einde van een baan. Ik bedoel, ik heb eerder wel bijbaantjes en zomerbaantjes en stages gehad maar die maakten een stuk minder significant deel van m'n leven uit of (in het geval van stages) hadden lang niet zo'n abrupt einde.

Ik heb m'n foto van het fotobord bij de ingang af gehaald en meegenomen als souvenir :P
Maar toch wel blij dat je weg bent?
Wanneer begin je ook al weer in de nieuwe baan?
pi_212402427
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar toch wel blij dat je weg bent?
Wanneer begin je ook al weer in de nieuwe baan?
Zeker blij. Maar wel raar. Beetje eng want beter de irritante collega's die je kent dan de onbekende collega's die je nog niet kent? of zo? :P

Ik begin vrijdag meteen al _O-
  maandag 12 februari 2024 @ 17:45:17 #274
63722 z80
I fink you freaky
pi_212402479
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 15:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Meeste ongelukken gebeuren dicht bij huis...

De kans dat er iets overkomt is net zo groot als een auto met iets meer body, maar ja, hoe je er vanaf komt is wel anders.

Motorblok ligt achterin toch? Dat vangt ook niets op dus.
Die autootjes kreukelen niet. Die stuiteren weg. Ze wegen niets en zijn rondom van kunststof.

quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ook een grote of lange auto maakt in dat geval niet meer uit. Bij 1 vrachtwagen, of andere verkeersdeelnemer maakt het wel verschil. Bij een boom dan weer niet. Die gaat door elke auto heen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_212402496
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 17:33 schreef Tuindier het volgende:
Fijn @:tele6 . Klaar en niet meer jouw probleem.

Ik heb net een pan linzenbolognese gecremeerd }:|
Droog gekookt? En nu?

Er ging wat fout - mijn schuld - en nu heb ik 10 maaltijden in huis 😂
Even gebeld met de klantenservice en dat is voorkomen voor de komende ACHT weken. 8)7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig geen pannenkoeken buiten de deur dus.

@Tele6 uit ervaring weet ik dat het altijd gek is om een laatste werkdag te hebben.
Verder hun probleem.

@Blues Mooie Zen parkwandeling.
Sjonge @Kaatje1 stonden de mannen klaar om je te begeleiden?

Oh ja, weer eens gesport.
pi_212402618
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 17:33 schreef Tele6 het volgende:
Aw nee @:Tuindier ! :o ;( wat ga je nu eten?
De bovenste helft, die was gelukkig te redden. Maar voor overmorgen moet ik iets anders bedenken.
pi_212402878
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 18:01 schreef Tuindier het volgende:

[..]
De bovenste helft, die was gelukkig te redden. Maar voor overmorgen moet ik iets anders bedenken.
Maar niet met spaghetti, want die eindigde bij het afgieten in de gootsteen. :')
De dubbele maaltijden van @AnneX zouden hier best van pas komen :P.
pi_212402966
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 17:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zeker blij. Maar wel raar. Beetje eng want beter de irritante collega's die je kent dan de onbekende collega's die je nog niet kent? of zo? :P

Komt vast goed *O*
pi_212402988
Gekke dag zo @Tele6 , maar het kan straks enkel beter worden! *O*

Ik had een leenauto de afgelopen dagen. Een koekblikje :P ik heb hem al eens goed ingereden toen ie net nieuw was, en deze keer heb ik hem ook weer eens een beetje warmgedraaid (toch weer zo’n 600 km in drie dagen, is weer eens wat anders dan de ritjes door de stad,)

Maar wat een verademing om weer in mijn eigen Ford te kunnen stappen O+ ik waardeer hem te weinig af en toe.
Binnenkort alleen wel de distributieriem laten vervangen :X . (Liefst voor 180k , ik zit nu bijna op 170k) Ach ja, een nieuwe auto koop ik er niet voor.
pi_212403120
't Is a kwait nait
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212403125
3 dagen baanloos @Tele6 :D
pi_212403133
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 18:45 schreef sigme het volgende:
't Is a kwait nait
[ afbeelding ]
Mooiiii
Hier was de lucht net een soort zeegroen O+
pi_212403155
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 17:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, dan wel nog een paar dagen afkicken
pi_212403194
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis.

Dat is nog best link :o
pi_212403234
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 18:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat is nog best link :o
Ja, heel voorzichtig afdalen :D, t is wel heel stroef gelukkig (je moet er niet met blote voeten op lopend, dat zou een bloederige toestand worden), maar mijn knieën en enkels vinden dat niet echt fijn.
Er staan wel altijd mensen klaar om mij in de gaten te houden of onderaan de loopplank mij een handje te geven.
pi_212403334
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 18:45 schreef Blues het volgende:
3 dagen baanloos @:Tele6 :D
Kan ze nu roepen dat ze werkloos is *O*
Of het eufemistische 'in between jobs' - wat ook echt waar is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212403375
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Kan ze nu roepen dat ze werkloos is *O*
Of het eufemistische 'in between jobs' - wat ook echt waar is.
Of misschien heeft ze nog vakantiedagen en daardoor wellicht na vrijdag gewoon tijdelijk TWEE banen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212403433
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2024 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

Of misschien heeft ze nog vakantiedagen en daardoor wellicht na vrijdag gewoon tijdelijk TWEE banen *O*
Dat klinkt ook wel heel erg druk *O* Zeker als het 2 fulltime banen zijn :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212403467
Dus, gisteren kreeg ik voeder en kon ik kiezen tussen pasta bolognese of hutspot met rookworst. Omdat ik pasta bolognese helemaal niks vond koos ik hutspot. Degene naast me koos de pasta. Op de vraag "met geraspte kaas?" antwoorde we allebei "ja graag", want ik dacht dat het haast niet anders kon dan dat de hutspot er beter van zou worden.

Dat bleek waar. Ik vind het een winnaar.
pi_212403500
Hutspot is al heel snel smakeloos. Ik had absoluut de pasta bolognese gekozen. En hutspot met kaas is prima :Y (jarenlang gegeten met minstens 1 vegetariër in de groep, dus veel kaas. Alles met kaas)
  maandag 12 februari 2024 @ 19:15:38 #291
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212403521
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hutspot is al heel snel smakeloos. Ik had absoluut de pasta bolognese gekozen. En hutspot met kaas is prima :Y (jarenlang gegeten met minstens 1 vegetariër in de groep, dus veel kaas. Alles met kaas)
Hutspot met gebakken spekjes er door… ^O^
pi_212403524
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik vind tomatensaus mweh en pasta vaak ook en ik had HONGER dus dit was wel meer BUNKERVOEDER.
pi_212403537
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2024 19:15 schreef Lonaa het volgende:
Maar ik vind tomatensaus mweh en pasta vaak ook en ik had HONGER dus dit was wel meer BUNKERVOEDER.
En? Zaten er veel spekjes door? (want dat helpt idd tegen het smakeloos zijn van hutspot)
pi_212403577
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 19:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En? Zaten er veel spekjes door? (want dat helpt idd tegen het smakeloos zijn van hutspot)
Nee, wel wat draadjesvlees. En de rookworst was smakelijk.
pi_212403767
Als stampot een religie had, dan was hutspot gereformeerd. Alle vreugde er uit, misschien dat't in het hiernamaals nog wel leuk gaat zijn.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_212403794
Knolselderij puree. Is ook een winnaar :Y)

@Tuindier wat betreft afgieten van alles, ook spaghetti: behalve een vergiet, heb ik een hele handige pan van de Hema om af te gieten.
Geen pannenlap nodig, deksel blijft gewoon erop, kantelen en afgieten.
Deze dus: https://www.hema.nl/koken(...)lano-1000026003.html

[ Bericht 37% gewijzigd door AnneX op 12-02-2024 19:42:04 ]
pi_212403914
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2024 19:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als stampot een religie had, dan was hutspot gereformeerd. Alle vreugde er uit, misschien dat't in het hiernamaals nog wel leuk gaat zijn.
Mooi. Stil.
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 19:48:53 #298
5428 crew  miss_sly
pi_212404055
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 19:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hutspot met gebakken spekjes er door… ^O^
Spekjes in iedere stamppot, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 12 februari 2024 @ 19:50:01 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212404078
Hutspot met hummus. Volgens mij was dat een Hello Fresh-recept. :9
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 19:50:14 #300
5428 crew  miss_sly
pi_212404081
Ik at quinoa, bloemkool en varkenshaas. Bijzonder fantasieloos, maar ik kwam even niet verder dan alles simpelweg bereiden :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')