kaplaarzen, rubberen kaplaarzen.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik dus ook nietwant alle laarzen in mijn maat zien eruit als kaplaarzen
en ik ben verder écht niet petite ofzo, dus het is best een mal gezicht als je erop let. Alsof ze na mijn knieën besloten een anders mens te maken
Met skinnyjeans net zo goed, want die fladderen 9 van de 10 keer los om je enkels en kuiten. Gelukkig zijn flared broeken weer in de mode![]()
Dat snap ik, zwabberende laarzen zijn niet echt mooi, zit ook vast niet lekker, maar laatst zag ik iemand met dikke kuiten en (waarschijnlijk) elastische laarzen en daar puilde van alles boven uit, niet mooi maar dat zat vast ook niet lekker.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik dus ook nietwant alle laarzen in mijn maat zien eruit als kaplaarzen
en ik ben verder écht niet petite ofzo, dus het is best een mal gezicht als je erop let. Alsof ze na mijn knieën besloten een anders mens te maken
Met skinnyjeans net zo goed, want die fladderen 9 van de 10 keer los om je enkels en kuiten. Gelukkig zijn flared broeken weer in de mode![]()
Ik koop alleen maar enkellaarsjes, die passen meestal nog welquote:Op zondag 11 februari 2024 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de breedste, geloof dat ik sinds eind puberteit geen laarzen meer heb gekocht/kunnen kopen![]()
Daar heb ik 1paar van, maar helaas ook dikke enkels, dus zijn alleen met veters mogelijkquote:Op zondag 11 februari 2024 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar enkellaarsjes, die passen meestal nog wel
Dingetjequote:
+10quote:
Jammerquote:Op zondag 11 februari 2024 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik 1paar van, maar helaas ook dikke enkels, dus zijn alleen met veters mogelijk
Van die rooie?quote:
Nopequote:Op zondag 11 februari 2024 13:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn er kastelen in Argentina? Of landhuizen?
En Frankrijk dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
NopeArgentinië "bestaat" pas 200 jaar. En daarom staat Edinburgh ook op het verlanglijstje van een volgende trip Europa, vrouwlief is gek van kastelen.
Ja, ik ben ook intens gelukkig met de komst van de enkellaarsjes!quote:Op zondag 11 februari 2024 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar enkellaarsjes, die passen meestal nog wel
1 mei, en dan ergens in maart waarschijnlijk langs om te kijken. Fingers crossed dat het weer een beetje mee zitquote:Op zondag 11 februari 2024 15:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Op wat voor termijn zou dit te realiseren zijn?
Klinkt als een mooie kans
Dat zou niet direct mijn eerste keuze zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een idee @:leeharveyoswald een heel dorp kopen, kunnen jullie je misschien inkopen om dat dorp samen te ontwikkelen?
quote:
Pas 12 maart en nog veel, heel veel te trotseren tot die tijd.quote:
Snap ikquote:Op zondag 11 februari 2024 18:07 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Pas 12 maart en nog veel, heel veel te trotseren tot die tijd.
Daarom kijk ik af en toe over die hele berg.. en surf ik lekker rond in blogs over Lissabon
quote:Op zondag 11 februari 2024 18:30 schreef MadMaster het volgende:
#metoo
Ergens deze week de stoelen reserveren, geloof ik…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |