abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212396525
Fijne dag allemaal :W :*
pi_212396595
Mogguh. Ik ben onderweg naar huis. Eerst nog even koffie bij het tankstation. Ook al heb ik daar al drie bekers van op tijd het werk. :O de cola die ik had meegenomen blijkt zowel zero sugar als zero cafeïne te bevatten…. Dat helpt dus niet echt :')

Viel onverwacht in voor een collega, dus ik ben nu zo’n 24 uur wakker. Trek dat toch niet zo goed meer als ‘vroeger’ :D
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 08:23:01 #183
5428 crew  miss_sly
pi_212396634
Goedemorgen! Ik werk thuis. Als het een beetje lukt, probeer ik er een wandeling in te fietsen als het weer zo lekker blijkt als het er nu uitziet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 februari 2024 @ 08:25:44 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212396641
Morning. Vier dagen deze week. Vandaag van 9.30 tot 16.30 bijna nonstop in overleg :').
Als Carnaval geweest is vrijdag weer verder met de Camino Brabant :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 08:38:27 #185
5428 crew  miss_sly
pi_212396728
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 08:25 schreef borisz het volgende:
Morning. Vier dagen deze week. Vandaag van 9.30 tot 16.30 bijna nonstop in overleg :').
Als Carnaval geweest is vrijdag weer verder met de Camino Brabant :+.
Wat is de Camino Brabant?
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 februari 2024 @ 08:39:51 #186
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212396745
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 08:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat is de Camino Brabant?
https://www.caminobrabant.nl/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 08:50:23 #187
5428 crew  miss_sly
pi_212396849
quote:
Dát vind ik leuk O+

Jij bent dus al begonnen? Hoever ben je al? Doe je met overnachtingen of doe je een enkele route per keer?
pi_212396878
Mogge

Auto kopen @Lonaa ?

Straks op t werk eens zien hoe het gaat. Er is weer hoog water, misschien weer verplaatsen. En dingen uitzoeken voor een mevrouw, op de langere termijn beter voor haar maar weet niet of ze dat zelf ook zo gaat zien.
We have far more in common than that which devides us..
pi_212396897
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 08:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Auto kopen @:lonaa ?

Straks op t werk eens zien hoe het gaat. Er is weer hoog water, misschien weer verplaatsen. En dingen uitzoeken voor een mevrouw, op de langere termijn beter voor haar maar weet niet of ze dat zelf ook zo gaat zien.
Auto kopen. :Y

Wonen in een dorp met 2 man en 1 grote bedrijfsbus is eigenljk niet te doen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_212396903
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 07:36 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen. Nog een dagje vrij, maar wel dadelijk sporten dus toch maar op tijd opgestaan.

@:Tele6 aan het thuiswerken vandaag?
Nee, toch op kantoor want ik moet later vandaag hier m'n badge en sleutel inleveren.
Ik zit kalmpjes wat te lezen hier. Ook prima. Denk dat er later vandaag nog wel wat klusjes voor me zijn en dan ga ik vroeg weg om die badge in te leveren ^O^
pi_212396917
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 08:23 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen! Ik werk thuis. Als het een beetje lukt, probeer ik er een wandeling in te fietsen als het weer zo lekker blijkt als het er nu uitziet.
Hier miezerde het zonet toen ik naar werk fietste... maar jij zit aan de andere kant van het land geloof ik. Ik wens je een zonnige dag *G*
pi_212396923
Mogge. De vogels hebben er zin in vandaag. Ik ook maar dan.

Vandaag heb ik geen strakke planning gelukkig. Beetje werken, sporten, weekmenu maken. Maar eerst nog even verder met mijn plantenplan, stukje afmaken waar ik gisteren niet aan toe kwam.

@Tele6, laatste dag *O* Hoe was je afscheidschips trouwens? Of heb ik daar overheen gelezen?

@Yinny :* Zo jammer dat er geen vast tijdspad is voor waar jij doorheen gaat. Die onzekerheid wanneer je je beter gaat voelen lijkt me heel moeilijk.
Spoilers!
pi_212396931
Ja, weekmenu. Ook. En tuin altijd. En wat werk.

EN nog even een :* voor @Yinny
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 08:58:23 #194
5428 crew  miss_sly
pi_212396933
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 08:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hier miezerde het zonet toen ik naar werk fietste... maar jij zit aan de andere kant van het land geloof ik. Ik wens je een zonnige dag *G*
Aan de kust ziet het er heerlijk uit O+
Maar ik ben nog niet buiten geweest, dus weet niet hoe het voelt.
pi_212396967
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 08:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

Vandaag heb ik geen strakke planning gelukkig. Beetje werken, sporten, weekmenu maken. Maar eerst nog even verder met mijn plantenplan, stukje afmaken waar ik gisteren niet aan toe kwam.

@:tele6, laatste dag *O* Hoe was je afscheidschips trouwens? Of heb ik daar overheen gelezen?

@:yinny :* Zo jammer dat er geen vast tijdspad is voor waar jij doorheen gaat. Die onzekerheid wanneer je je beter gaat voelen lijkt me heel moeilijk.
De afscheidschips waren gezellig. Het was ineens keidruk vrijdagmiddag dus we kwamen er bijna niet aan toe, maar hebben toch wat tijd gemaakt ^O^
pi_212396970
Plantenplan is een mooi woord trouwens @Lucky_Strike O+
pi_212396972
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 08:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee, toch op kantoor want ik moet later vandaag hier m'n badge en sleutel inleveren.
Ik zit kalmpjes wat te lezen hier. Ook prima. Denk dat er later vandaag nog wel wat klusjes voor me zijn en dan ga ik vroeg weg om die badge in te leveren ^O^
Klinkt ook als prima afronding! Ik ga dat vrijdag doen.
pi_212396984
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 08:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:tele6, laatste dag *O* Hoe was je afscheidschips trouwens? Of heb ik daar overheen gelezen?

@:yinny :* Zo jammer dat er geen vast tijdspad is voor waar jij doorheen gaat. Die onzekerheid wanneer je je beter gaat voelen lijkt me heel moeilijk.
Plantenplan, daar ben ik ook mee bezig. Het wordt steeds concreter O+ en omdat het de voortuin is heb ik iedere keer aanspraak van buren, die het leuk vinden om te volgen wat wij allemaal aan het doen zijn.
pi_212397025
Goedemorgen
Slechte nacht gehad, ik lag een paar uur wakker van een geluid dat ik niet thuis kon brengen.
pi_212397043
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Slechte nacht gehad, ik lag een paar uur wakker van een geluid dat ik niet thuis kon brengen.
Slechte nacht boks, ik had 1 wiebelbeen. Zaterdag 21 km gerend en zondag 10 km gewandeld en dat been vond er kennelijk wat van :(

Koffie *G*
pi_212397084
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:06 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Plantenplan, daar ben ik ook mee bezig. Het wordt steeds concreter O+ en omdat het de voortuin is heb ik iedere keer aanspraak van buren, die het leuk vinden om te volgen wat wij allemaal aan het doen zijn.
Wij hebben dat ook. Best gezellig inderdaad :)

Ik heb de lijst met wat opties voor de windsingel zijn klaar. Ik ben nu de lijst met wat ik al heb en waar het staat aan het afmaken. Dat blijkt een veel groter project dan ik dacht. Ik wil zo graag terug naar het ontwerp van de windsingel maar dat is echt niet handig als ik niet weet wat ik al heb.

@sigme, sleedoorn staat zeker op de lijst vanwege de door jou genoemde eigenschappen. En ik heb inmiddels de lijst met fruit hier al staat gevonden.
Spoilers!
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 09:25:52 #202
5428 crew  miss_sly
pi_212397146
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wij hebben dat ook. Best gezellig inderdaad :)

Ik heb de lijst met wat opties voor de windsingel zijn klaar. Ik ben nu de lijst met wat ik al heb en waar het staat aan het afmaken. Dat blijkt een veel groter project dan ik dacht. Ik wil zo graag terug naar het ontwerp van de windsingel maar dat is echt niet handig als ik niet weet wat ik al heb.

@:sigme, sleedoorn staat zeker op de lijst vanwege de door jou genoemde eigenschappen. En ik heb inmiddels de lijst met fruit hier al staat gevonden.
Een windsingel. Ik kende het niet, heb het even opgezocht. Zoiets lijkt me voor mijn tuin ook wel wat, maar zou niet weten hoe ik dat moet realiseren. Ik ga me er eens in verdiepen.
pi_212397148
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 07:59 schreef Blues het volgende:
Boeren op mijn weg naar werk zie ik... hopelijk ben ik toch een beetje op tijd :wtf:
Zorgpersoneel laten ze wel door toch :(
pi_212397171
Zo'n goede nacht dat ik nu helemaal gedesoriënteerd ben :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 12 februari 2024 @ 09:36:40 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212397249
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

sleedoorn
Ga je slivovitsj maken?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212397267
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Slechte nacht boks, ik had 1 wiebelbeen. Zaterdag 21 km gerend en zondag 10 km gewandeld en dat been vond er kennelijk wat van :(

Koffie *G*
Ik snap dat been wel :D :*
pi_212397298
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Een windsingel. Ik kende het niet, heb het even opgezocht. Zoiets lijkt me voor mijn tuin ook wel wat, maar zou niet weten hoe ik dat moet realiseren. Ik ga me er eens in verdiepen.
Dit is een mooi begin: https://www.eigenwijsblij(...)-insecten-en-voedsel

De mijne wordt 60 meter lang. Hij moet de wind breken, inkijk verminderen, deels eetbaar zijn en een goede bloeiboog voor vogels en insecten hebben.
Spoilers!
pi_212397564
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ga je slivovitsj maken?
*ril

Zou toch drinken.
pi_212397574
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2024 10:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]
*ril

Zou toch drinken.
Katers from hell van dat spul :r
pi_212397655
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ga je slivovitsj maken?
Dan moet je de echte sleedoorn hebben, niet de bosplantsoenvariant.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')