Wat is de Camino Brabant?quote:Op maandag 12 februari 2024 08:25 schreef borisz het volgende:
Morning. Vier dagen deze week. Vandaag van 9.30 tot 16.30 bijna nonstop in overleg.
Als Carnaval geweest is vrijdag weer verder met de Camino Brabant.
Dát vind ik leukquote:
Auto kopen.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Auto kopen @:lonaa ?
Straks op t werk eens zien hoe het gaat. Er is weer hoog water, misschien weer verplaatsen. En dingen uitzoeken voor een mevrouw, op de langere termijn beter voor haar maar weet niet of ze dat zelf ook zo gaat zien.
Nee, toch op kantoor want ik moet later vandaag hier m'n badge en sleutel inleveren.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:36 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen. Nog een dagje vrij, maar wel dadelijk sporten dus toch maar op tijd opgestaan.
@:Tele6 aan het thuiswerken vandaag?
Hier miezerde het zonet toen ik naar werk fietste... maar jij zit aan de andere kant van het land geloof ik. Ik wens je een zonnige dagquote:Op maandag 12 februari 2024 08:23 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen! Ik werk thuis. Als het een beetje lukt, probeer ik er een wandeling in te fietsen als het weer zo lekker blijkt als het er nu uitziet.
Aan de kust ziet het er heerlijk uitquote:Op maandag 12 februari 2024 08:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier miezerde het zonet toen ik naar werk fietste... maar jij zit aan de andere kant van het land geloof ik. Ik wens je een zonnige dag
De afscheidschips waren gezellig. Het was ineens keidruk vrijdagmiddag dus we kwamen er bijna niet aan toe, maar hebben toch wat tijd gemaaktquote:Op maandag 12 februari 2024 08:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. De vogels hebben er zin in vandaag. Ik ook maar dan.
Vandaag heb ik geen strakke planning gelukkig. Beetje werken, sporten, weekmenu maken. Maar eerst nog even verder met mijn plantenplan, stukje afmaken waar ik gisteren niet aan toe kwam.
@:tele6, laatste dagHoe was je afscheidschips trouwens? Of heb ik daar overheen gelezen?
@:yinnyZo jammer dat er geen vast tijdspad is voor waar jij doorheen gaat. Die onzekerheid wanneer je je beter gaat voelen lijkt me heel moeilijk.
Klinkt ook als prima afronding! Ik ga dat vrijdag doen.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, toch op kantoor want ik moet later vandaag hier m'n badge en sleutel inleveren.
Ik zit kalmpjes wat te lezen hier. Ook prima. Denk dat er later vandaag nog wel wat klusjes voor me zijn en dan ga ik vroeg weg om die badge in te leveren
Plantenplan, daar ben ik ook mee bezig. Het wordt steeds concreterquote:Op maandag 12 februari 2024 08:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. De vogels hebben er zin in vandaag. Ik ook maar dan.
Vandaag heb ik geen strakke planning gelukkig. Beetje werken, sporten, weekmenu maken. Maar eerst nog even verder met mijn plantenplan, stukje afmaken waar ik gisteren niet aan toe kwam.
@:tele6, laatste dagHoe was je afscheidschips trouwens? Of heb ik daar overheen gelezen?
@:yinnyZo jammer dat er geen vast tijdspad is voor waar jij doorheen gaat. Die onzekerheid wanneer je je beter gaat voelen lijkt me heel moeilijk.
Slechte nacht boks, ik had 1 wiebelbeen. Zaterdag 21 km gerend en zondag 10 km gewandeld en dat been vond er kennelijk wat vanquote:Op maandag 12 februari 2024 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Slechte nacht gehad, ik lag een paar uur wakker van een geluid dat ik niet thuis kon brengen.
Wij hebben dat ook. Best gezellig inderdaadquote:Op maandag 12 februari 2024 09:06 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Plantenplan, daar ben ik ook mee bezig. Het wordt steeds concreteren omdat het de voortuin is heb ik iedere keer aanspraak van buren, die het leuk vinden om te volgen wat wij allemaal aan het doen zijn.
Een windsingel. Ik kende het niet, heb het even opgezocht. Zoiets lijkt me voor mijn tuin ook wel wat, maar zou niet weten hoe ik dat moet realiseren. Ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook. Best gezellig inderdaad
Ik heb de lijst met wat opties voor de windsingel zijn klaar. Ik ben nu de lijst met wat ik al heb en waar het staat aan het afmaken. Dat blijkt een veel groter project dan ik dacht. Ik wil zo graag terug naar het ontwerp van de windsingel maar dat is echt niet handig als ik niet weet wat ik al heb.
@:sigme, sleedoorn staat zeker op de lijst vanwege de door jou genoemde eigenschappen. En ik heb inmiddels de lijst met fruit hier al staat gevonden.
Zorgpersoneel laten ze wel door tochquote:Op maandag 12 februari 2024 07:59 schreef Blues het volgende:
Boeren op mijn weg naar werk zie ik... hopelijk ben ik toch een beetje op tijd
Ik snap dat been welquote:Op maandag 12 februari 2024 09:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Slechte nacht boks, ik had 1 wiebelbeen. Zaterdag 21 km gerend en zondag 10 km gewandeld en dat been vond er kennelijk wat van![]()
Koffie
Dit is een mooi begin: https://www.eigenwijsblij(...)-insecten-en-voedselquote:Op maandag 12 februari 2024 09:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een windsingel. Ik kende het niet, heb het even opgezocht. Zoiets lijkt me voor mijn tuin ook wel wat, maar zou niet weten hoe ik dat moet realiseren. Ik ga me er eens in verdiepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |