Het niet normaal doen klinkt wel fijn gezellig en volgens mij ben jij wel een happy Lonaa latelyquote:Op zondag 11 februari 2024 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Zo, hallo.
Gisteren rond 18:00 thuis gekomen, koffer uitgepakt en omdat we niet normaal kunnen doen hadden we een vriend uit genodigd voor "een paar bier en om de gekochte sterke drank uit Portugal te proeven". Die ging op tijd naar huis maar wij niet op tijd naar bed, dus gisteren was een moeizame dag.
Vannacht wel lang geslapen en dat is mooi want ik moet over 2 uur de deur uit. Ik mag 12 uur lang in de grootste carnavalstent van de regio staan achter de bar. De klussen zijn schaars en het geld ook dus mja.
Jippie.![]()
Ik doe dit deze ronde voor het eerst en duuuuude het is motiverend. Al maak ik ze wel in panty en hemdje en niet in bikiniquote:Op zondag 11 februari 2024 11:39 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Hier de tweede nacht met de CPAP, en het is nog even wennen.. het medium masker is te groot en het small masker te kleinkomt vast goed!
Verder vanmorgen de voor-fotos gemaakt in bikini..en vanaf nu iedere meek progressie foto's maken.. en dan over 5 maanden -15 kilo.. ofzo.. ik ben benieuwd!
Het één heeft niet te maken met het andere neem ik aanquote:Op zondag 11 februari 2024 11:39 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Hier de tweede nacht met de CPAP, en het is nog even wennen.. het medium masker is te groot en het small masker te kleinkomt vast goed!
Verder vanmorgen de voor-fotos gemaakt in bikini..en vanaf nu iedere meek progressie foto's maken.. en dan over 5 maanden -15 kilo.. ofzo.. ik ben benieuwd!
Jup.ik heb een soort van omgekeerde anorexia geloof ik, in mijn hoofd ben ik een stuk slanker dan op de fotoquote:Op zondag 11 februari 2024 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe dit deze ronde voor het eerst en duuuuude het is motiverend. Al maak ik ze wel in panty en hemdje en niet in bikini
Hoe werkt dat dan dat ie een dorp gekocht heeft?quote:Op zondag 11 februari 2024 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Twee tijdelijke opties in Spanje aan het doorspreken, waaronder één iemand die zo'n dorp gekocht heeft en mensen zoekt voor wat klusjes en een bakker nodig heeft
Er staan in Spanje maar ook Italië wel vaker spookdorpjes te koop. Soms voor nagenoeg niets, soms voor een ton, soms voor een euro maar met de eis dat je minstens X euro investeert in het dorp.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan dat ie een dorp gekocht heeft?
Nee dat sowieso niet. De exacte hoe en wat nog niet over gehad, maar hij heeft één huisje te huur en één gratis in ruil voor klusjes (opknappen huisje, op schapen passen).quote:En zou je dan in dienst komen van zo'n knakker?
Nee, helaas nietquote:Op zondag 11 februari 2024 10:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pathe nijmegen zit buiten het centrum! Weet niet of hij daar draait![]()
In het centrum kan je daar trouwens ook prima zijn.
Dat is waarquote:
O dat is wel heel chill. De mijne neemt de kilo's over die er bij mij af gaanquote:Op zondag 11 februari 2024 12:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup.ik heb een soort van omgekeerde anorexia geloof ik, in mijn hoofd ben ik een stuk slanker dan op de foto![]()
We doen het samen, chef en ik, en hij zorgt ervoor dat ik gezond eet, en hij helpt me met de oefeningen in de gym en we wandelen geregeld samen.. heel Fijn om zo'n support systeem thuis te hebben
Succes Barreltje, focus je niet teveel op het streefdoel. Lekker in je vel zitten is ook belangrijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:39 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Hebben jullie geen bewegingsactiviteit die jullie samen kunnen doen en die jullie beide leuk vinden? Voor ons werkt dat heel goed.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat is wel heel chill. De mijne neemt de kilo's over die er bij mij af gaanAl doet hij wel echt meer dan ik qua sporten en tussendoor beweging dan ik. Hij snoept wel echt meer en drinkt veel calorietjes.
Wel heel irritant dat hij ook minder lui is dan ik. Dus ik moet heel erg opletten dat ik niet verzucht ergens trek in te hebben. Ook al woon ik boven een winkelcentrum, ik ben eigenlijk altijd te lui om naar buiten te gaan om iets te halen. Maar hij rent zonder moeite heen en weer om iets te halen voor meEn dat is hoe ik nu weer in deze situatie zit
Dat zit al wel goed, de reden waarom ik nu behinen niet 2 jaar geleden is omdat nu het mentale plaatje goed zit.. ik wilnu graag een lichaam wat bij mn nieuwe (eigen) persoonlijkheid pastquote:Op zondag 11 februari 2024 13:01 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Succes Barreltje, focus je niet teveel op het streefdoel. Lekker in je vel zitten is ook belangrijk.
Ohja..de supermarkt is hier 20 mins met de auto .quote:Op zondag 11 februari 2024 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat is wel heel chill. De mijne neemt de kilo's over die er bij mij af gaanAl doet hij wel echt meer dan ik qua sporten en tussendoor beweging dan ik. Hij snoept wel echt meer en drinkt veel calorietjes.
Wel heel irritant dat hij ook minder lui is dan ik. Dus ik moet heel erg opletten dat ik niet verzucht ergens trek in te hebben. Ook al woon ik boven een winkelcentrum, ik ben eigenlijk altijd te lui om naar buiten te gaan om iets te halen. Maar hij rent zonder moeite heen en weer om iets te halen voor meEn dat is hoe ik nu weer in deze situatie zit
ik hoop het wel! en de CPAP helpt vast weer bij het afvallen..quote:Op zondag 11 februari 2024 13:24 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje zal gewichtsverlies ook niet uitmaken bij de apneu?
Succes met de plannen. De kat ligt er lekker bij😉
Oei, dat is in huize flipsen echt precies zoquote:Op zondag 11 februari 2024 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ohja..de supermarkt is hier 20 mins met de auto .
gelukkig wonen we in the middle of nowhere![]()
En chef is ook wel echt degene die zich graag met het gezond eten bezig houdt..
quote:Op zondag 11 februari 2024 13:55 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…vannacht waren wij met een aantal fokkers een kasteel aan het opknappen.
@:stavromubalata was projectleider en hij vond dat eerst de deur en daarna de trap moest gebeuren.
En om de een of andere reden werden 100 grapefruits bezorgd voor @:Tele6![]()
met wie ik samenwerkte aan muurschilderen.
Zijn er kastelen in Argentina? Of landhuizen?quote:Op zondag 11 februari 2024 13:56 schreef flipsen het volgende:
[..]Toch wel in Argentinië mag ik hopen?
quote:Op zondag 11 februari 2024 13:55 schreef AnneX het volgende:
@:stavromulabeta was projectleider en hij vond dat eerst de deur en daarna de trap moest gebeuren.
Ga jij meedoen aan ik vertrek?quote:Op zondag 11 februari 2024 13:55 schreef AnneX het volgende:
@:stavromulabeta was projectleider en hij vond dat eerst de deur en daarna de trap moest gebeuren.
Ja op alles. Hier vandaan kopen is lastig. Deels omdat het geld nog in bakstenen zit, en niet op de bankrekening staat. Deels omdat we hier zitten, en niet daar. Dus we zoeken iets voor een periode daar, om verder te oriënterenquote:Op zondag 11 februari 2024 13:52 schreef AnneX het volgende:
@LeeHarveyOswald zou dat een tijdelijk project zijn om alvast te acclimatiseren? totdat jullie iets tegenkomen voor julliezelf?
Is de koper van een verlaten dorp een niet-Spanjaard?
De wandeling in mijn werkstad zie ikquote:Op zondag 11 februari 2024 11:28 schreef borisz het volgende:
Morning.
Sport *vink*
Koffie en straks een wandeling
Daarna eens kijken of ik nog wat quizvragen kan verzinnen.... Heb nog drie weken
Op wat voor termijn zou dit te realiseren zijn?quote:Op zondag 11 februari 2024 12:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er staan in Spanje maar ook Italië wel vaker spookdorpjes te koop. Soms voor nagenoeg niets, soms voor een ton, soms voor een euro maar met de eis dat je minstens X euro investeert in het dorp.
[..]
Nee dat sowieso niet. De exacte hoe en wat nog niet over gehad, maar hij heeft één huisje te huur en één gratis in ruil voor klusjes (opknappen huisje, op schapen passen).
En aangezien wij, anders dan het zoeken van een huis om te kopen, toch niets om handen hebben zou dat ideaal zijn
Jups. Rondje Beverwijk. Voordeel is dat bus 73 voor mn deur stopt en in een half uurtje ben ik in Beverwijk. Dacht weer eens het kanaal over te steken.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:23 schreef Blues het volgende:
[..]
De wandeling in mijn werkstad zie ik
😂 Pensionada en Hoarder gaan verhuizen.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ga jij meedoen aan ik vertrek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |