Ja dat zijn wel echt lieverdsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een lieve mannen zijn het ook, toch wel mijn favo's die 2
Nee maar ze wilde zelf ook nog wat schrijven en de heren zijn er met haar plan vandoor gegaan . Wel schattig allemaalquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weer bijna aan zijn einde gekomen ?
ok ja ik hoorde er wel 1 probeerde foto te maken met telefoon kreeg hem wel in beeld helaas niet te lezen hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De BB vliegert is net wel boven A'dam geweest, maar alweer onderweg naar huis.
[ afbeelding ]
Zeker, ook Karen is een lieve vrouw, denk soms te lief, maar ik hou van haar goedlachse karakterquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar ze wilde zelf ook nog wat schrijven en de heren zijn er met haar plan vandoor gegaan . Wel schattig allemaal
amai!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Bij freerun door de muur getrapt. Bungelde boven de grond enzo. Heftig.
En voor Tylor. Althans Tom gaf het hem.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tom en Glenn hebben een briefje geschreven voor Ashley
Uitzending kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:50 schreef greysbones het volgende:
Nou!!!!
Ik wil ook weten wat Tom had geschreven
Oh dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
En voor Tylor. Althans Tom gaf het hem.
Tyron bedoel je?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
En voor Tylor. Althans Tom gaf het hem.
Er is wel wat. Nu staat hij tegen de bank aan en zakt af en toe in elkaar en staat niet stil....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
tom krijgt de vraag weer is er wat whahhaa
neem het opquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:50 schreef greysbones het volgende:
Nou!!!!
Huhquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is wel wat. Nu staat hij tegen de bank aan en zakt af en toe in elkaar en staat niet stil....
Kwam een SLquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
neem het op![]()
met tegenzin Tis de grote Eslie show![]()
maar staat zo op youtoep en filmpjes topic. Ze heeft hem uitgebreid voorgelezen en traantjes gelaten al in de groene kamer
hij was moe zei hij tegen Nouskaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is wel wat. Nu staat hij tegen de bank aan en zakt af en toe in elkaar en staat niet stil....
Tom had een schattig briefje geschrevenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kwam een SL
Dus er staat niks op
was op stream 2quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kwam een SL
Dus er staat niks op
Toen hij het briefje aan Tyron gaf die op de bank zat en Tyron achter hem bij de bank stond....was hij nog totaal aangekleed. Daarna kwam Ashley eraan en las het briefje ook en zei toen ik heb twee en die ga ik hardop lezen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh
Hij stond bij de hottub
Ze gaan samen in de hottub
Loop jij iets achter ??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toen hij het briefje aan Tyron gaf die op de bank zat en Tyron achter hem bij de bank stond....was hij nog totaal aangekleed. Daarna kwam Ashley eraan en las het briefje ook en zei toen ik heb twee en die ga ik hardop lezen.
Wat een gedoequote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rtl en go play
En andere email adressen
Hij was vanmorgen stil en daarom vroeg ze wat er met hem was. Ik kan me best voorstellen dat je sommige van die hyperactieve personen ff niet wil zien als je net wakker bent. Zoals Noushka, ik zou er gek van worden, ondanks dat ik s'morgens veel kan hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij was moe zei hij tegen Nouska
hoezo niet heb nu net voor de 3de keer gestemdquote:
ja alleen rtl en 3 emailadressenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rtl en go play
En andere email adressen
valt wel mee hoor 1x even email adressen aanmaken en ik had er al 2 dus 3x account maken en klaar ieder jaar kan je er weer mee stemmenquote:
Of ronahiquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij was vanmorgen stil en daarom vroeg ze wat er met hem was. Ik kan me best voorstellen dat je sommige van die hyperactieve personen ff niet wil zien als je net wakker bent. Zoals Noushka, ik zou er gek van worden, ondanks dat ik s'morgens veel kan hebben.
dat is anders om... en als Rohani zegt dat er niets is is ze een lafbek en leugenaarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of ronahi
Aan wie hij nu al meerdere malen heeft gevraagd of alles ok is tussen hen
En dat als er wat is dat ze het dan moet zeggen
( hij heeft wat we konden zien al 2 x aangegeven dat hij het gevoel heeft dat er wat is )
Hoe anders om?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is anders om... en als Rohani zegt dat er niets is is ze een lafbek en leugenaar
Staat in filmpjes topic. Moet nog even verwerken op YT maar komt vanzelf onlinequote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:50 schreef greysbones het volgende:
Nou!!!!
Thnx ledquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staat in filmpjes topic. Moet nog even verwerken op YT maar komt vanzelf online
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
Ging al twijfelen aan mezelf....denk zit toch niet naar een sl te kijken die ik nog niet gezien heb.quote:
Jij vindt dat of voelt dat zo , ik zie dat nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:15 schreef zodeju het volgende:
Vindt Randy lauwtjes tegenover Tyron.....dan valt Het briefje van Tom helemaal op.....het is voor hem toch ook de tweede keer......
Knip Offtopic,quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:15 schreef zodeju het volgende:
Vindt Randy lauwtjes tegenover Tyron.....dan valt Het briefje van Tom helemaal op.....het is voor hem toch ook de tweede keer......
Een hoop backstabbers daarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat is idd ontopic, Randy the backstabber
net alsof hij persé voor Tyron moest kiezen, er was meer dan genoeg keuze lol, en je weet als je van diegene wint is die genomineerd
zogenaamde ''bro's''
liever saai maar echtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, saai en nietszeggend
Blijkbaar zat die in de dbkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:21 schreef kater1 het volgende:
Waar zijn die nieuwen gebleven? Sabeau is ziekig begreep ik. Maar moet die Nouchka niet ergens overdreven energiek rondrennen of zo?
Echt vind ik hem al helemaal nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
liever saai maar echt
dan theater en nep en een schreeuwlelijk
Dan voelt dat zo.....hij hoeft hem niet dankbaar te zijn.....maar een klein oppepper of iets. En dan komt het van een heel andere kant in mijn ogen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij vindt dat of voelt dat zo , ik zie dat niet
sommige momenten in ieder geval wel, sommige momenten niet nee maar ja dat heeft hij ook gezegd, dat hij zoveel mogelijk zichzelf wil zijn behalve dan met het spelgedeeltequote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt vind ik hem al helemaal niet
Oh jee, straks Sabeau naar huis..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar zat die in de dbk
En moest nous er ook heen
Dus dit......quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
net alsof hij persé voor Tyron moest kiezen, er was meer dan genoeg keuze lol, en je weet als je van diegene wint is die genomineerd
zogenaamde ''bro's''
misschien is het putje bij oma verstoptquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh jee, straks Sabeau naar huis..
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien is het putje bij oma verstopt
Hij koos voor en duoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
zogenaamde ''bro's''
hij vond het ook niet erg als Tyron eventueel kwam en dit risico heb je altijd als je een duo moet kiezen en hun hebben die eigen keuze daarin gebaseerd ook op die cryptische omschrijvingquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij koos voor en duo
En hoopte toch echt tegen Doriana te komen
( dit heeft hij tegen BB gezegd toen hij moest kiezen)
Hij moest een duo kiezen
Valt dan niet mee om de juiste te kiezen
Omdat je niet weet wie komt
Wie had hij dan moeten kiezenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij vond het ook niet erg als Tyron eventueel kwam en dit risico heb je altijd als je een duo moet kiezen en hun hebben die eigen keuze daarin gebaseerd ook op die cryptische omschrijving
Voor Tyron voelde het om overdreven gezegd zijn maatje hem riep....omdat ze in huis het steeds zieliger gingen vinden voor Randy en Nounschka beaamde dit...Die had gezegd tegen Tyron hij mist je......quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij koos voor en duo
En hoopte toch echt tegen Doriana te komen
( dit heeft hij tegen BB gezegd toen hij moest kiezen)
Hij moest een duo kiezen
Valt dan niet mee om de juiste te kiezen
Omdat je niet weet wie komt
Dit iddquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie had hij dan moeten kiezen
Wie hij had kunnen verslaan
Van mij mag ze weg maar ze moet haar darmen leeg hebben , komt vast weer terug . Hoewel het ook wel leuk zou zijn als beide nieuwen er voor een week in zouden zitten en weer opzoutenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:37 schreef kater1 het volgende:
Wanneer Sabeau vertrekt, hoeft er dan verder niemand het huis uit? Zou wat zijn zeg. En dan mis ik ook het glorieuze moment dat Ashley als eerste gered wordt
Als Tyron anders had gedachtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
oor Tyron voelde het om overdreven gezegd zijn maatje hem riep....omdat ze in huis het steeds zieliger gingen vinden voor Randy en Nounschka beaamde dit...Die had gezegd tegen Tyron hij mist je......
Ook Doriana had zijn rug.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Tyron anders had gedacht
Had hij kunnen bedenken dat Randy makkelijker Doriana kan verslaan
En uiteindelijk speel je daar voor jezelf
Daarnaast heeft die Sabeau er alles aan gedaan om Noush het spel te laten doen met Randy . Dus jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Tyron anders had gedacht
Had hij kunnen bedenken dat Randy makkelijker Doriana kan verslaan
En uiteindelijk speel je daar voor jezelf
En ik weet zeker dat ronahi alles op alles had gezegd Tom weer te sturenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarnaast heeft die Sabeau er alles aan gedaan om Noush het spel te laten doen met Randy . Dus ja
Als hij niet bij Saboo kan zitten dan inderdaad voelt hij zich heel erg verloren of moet meegaan met Jimmy.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
Jimmy gaat ook inde hottub
Dylano
Passen daar nog wel mensen bij ?
Jimmy
Ik prop me er toch tussen
Je zou bijna denken dat Dylano niet wil dat Jimmy bij anderen zit
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat ronahi alles op alles had gezegd Tom weer te sturen
Bas was gegaan ipv Karen
Jimmy wilde wel maar Randy was bang dat Dylano kwam
Alice en Danny was een optie
Maar dan hoopte hij op Alice
Want die zou hij wel kunnen verslaan![]()
Weg ermeequote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:45 schreef greysbones het volgende:
Ik zal Sabeau niet missen
Als ze zou gaan
Maar dat gaat vast niet gebeuren
Als je daar zit wil je toch weer naar het huisquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Dus wie zijn dan de echte backstabbers in het verhaal
Klopt , die had geen idee, en heeft niet goeds nagedacht over wat goed voor hem kon werkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je daar zit wil je toch weer naar het huis
Randy is een tactisch onbenul
Dat was aan zijn keuzes te merken
Die 2 kwamen er ook te laat in. Later dan ooit dat er nog nieuw volk bij kwam. Niet leuk en niet helemaal eerlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:45 schreef greysbones het volgende:
Ik zal Sabeau niet missen
Als ze zou gaan
Maar dat gaat vast niet gebeuren
nee, ik kan gewoon niet tegen domme kandidaten, die te erg willen opvallen in programma's waar je juist wat slimmer moet spelen om te overlevenquote:
Tis ook niet slim om jezelf zo te overschreeuwenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die 2 kwamen er ook te laat in. Later dan ooit dat er nog nieuw volk bij kwam. Niet leuk en niet helemaal eerlijk.
Best pittig voor hen om er zo in te komen. Een Nouchka trekt dat maar voor zo'n jonge griet is dat best lastig.
Die heeft zich een paar dagen helemaal over de top druk en gezellig lopen maken. Snap best dat die er even doorheen zit op een gegeven moment
Ik denk dat Ashley niks speelt.. Ze is wie ze isquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, ik kan gewoon niet tegen domme kandidaten, die te erg willen opvallen in programma's waar je juist wat slimmer moet spelen om te overleven
ik begrijp die Glenn wel, dat hij ook beetje cringed van haar gedrag (vind hem wel tof, vooral met Danny)
In de verste verte nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
nu weet ik aan wie Ashley mij doet denken
Monique uit Secret Story
What you see is what you getquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashley niks speelt.. Ze is wie ze is
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
dit is de eerste keer sinds hij schoongemaakt is dat ze er in zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:58 schreef zodeju het volgende:
Badje ziet er schoon uit als de zon er op schijt. Kan hun hele lijven zien.
vervelend zegquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:58 schreef BB-King het volgende:
Sabeau heeft nog steeds niet kunnen kakken.
Oh jee die gaat op knappen staan en dat doet pijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:58 schreef BB-King het volgende:
Sabeau heeft nog steeds niet kunnen kakken.
yep 100% dat zei bart ook in de livequote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vond het zeer realistisch van mij de vergelijking op dat moment tussen Randy en Tom. En dat sommige loyaler zijn dan andere.....maar daar is ook niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen idd voor je invullen wanneer je volgens hun een fan bent
Daarom beter met wat meer realisme kijken
Dat vind ik een belediging voor beiden damesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
nu weet ik aan wie Ashley mij doet denken
Monique uit Secret Story
En ik omdat ik haar echt een queen vindt ik hou dat mensen ook zo direct tegen mij zijn en niet zoals jouw favorieten a hier je rug om lullenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jouw punt? ik noem haar ''queen'' uit sarcasme
in het echte leven ja, ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:03 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
En ik omdat ik haar echt een queen vindt ik hou dat mensen ook zo direct tegen mij zijn en niet zoals jouw favorieten a hier je rug om lullen
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja, maar wie doet dan het putje?
Dat komt over 3 jaar welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Puntje kan weer drie jaar mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou dan vergeet je de mensen thuis die stemmen die houden daar niet van.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
in het echte leven ja, ben ik het mee eens
in dit programma, is het slimmer om wat meer in bondjes te denken, en roddelen
ik denk dat rohani nu aan de beurt isquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:04 schreef greysbones het volgende:
Is Karen nu de hele tijd al met die haren van Doriana bezig
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep 100% dat zei bart ook in de live
Pfff het ging over wat slim isquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we gaan het niet hebben over de kijkers maar eerder over de bewoners hé
@Dotteke waar blijf jequote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
in het echte leven ja, ben ik het mee eens
in dit programma, is het slimmer om wat meer in bondjes te denken, en roddelen
Wordt nog druk voor ze valentijngedoe carnavalkleding verjaardagen van bewoners.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik gooi er even een speculaasje in. vanavond vieren ze carnaval
Tsja dat hebben we weleens anders mee gemaakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:11 schreef Hznootje het volgende:
Tyron doet het wel netjes met zn rug naar Alice…anders kan hij zo meekijken
Leroy bedoel jequote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsja dat hebben we weleens anders mee gemaakt.
Arme Karenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:17 schreef Schakeltopia het volgende:
nu is doriana weer
[ afbeelding ]
aja misschien vind ze het wel een fijne afleiding zo, laten we daar maar vanuit gaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Arme Karen
Die staat gewoon meer dan een halve zaterdag in de badkamer
Is alleen maar een prettige afleiding voor haar.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Arme Karen
Vindt ook dat die helemaal niks hoeft te doen in de huishouding daar.....als compensatie voor gratis kappertje.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Arme Karen
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt ook dat die helemaal niks hoeft te doen in de huishouding daar.....als compensatie voor een gratis kappertje.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:20 schreef odie22 het volgende:
vanavond afscheid nemen van asslieeeeeee![]()
, het hele scenario ligt al klaar
Ty wordt als 1e gesaved , en dan kan je opnieuw stemmen voor ass of noes , maar iedereen heeft zijn stemmen al op voor asslie dus noes wintquote:
Leukquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:22 schreef Puzzie het volgende:
Dora gaat vanavond een grijze rok met een roze paarse blazer aandoen
Neuh die blijft hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:20 schreef odie22 het volgende:
vanavond afscheid nemen van asslieeeeeee![]()
, het hele scenario ligt al klaar
Je weet dat ashley echt als eerste wordt gesaved hèquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ty wordt als 1e gesaved , en dan kan je opnieuw stemmen voor ass of noes , maar iedereen heeft zijn stemmen al op voor asslie dus noes wint![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat ashley echt als eerste wordt gesaved hè
Als eerste denk je?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk het niet!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ty wordt als 1e gesaved , en dan kan je opnieuw stemmen voor ass of noes , maar iedereen heeft zijn stemmen al op voor asslie dus noes wint![]()
![]()
Maar Ashley vindt het waarschijnlijk spannender om 1 van de twee te zijn om door die deur te gaan....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maak je niet druk ik ben wel weer wegquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jezus mensen dit gaat nu al een uur, ga ergens anders bezig ofzo
Ja vervelendquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat de gesprekken leuk zijn maar die rot fohn.....
Ik was er niet, maar snap wat je bedoeldquote:
Kan je eens stoppen met dat getrol van je?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jouw punt? ik noem haar ''queen'' uit sarcasme
5-6 dagen ofzo? ze maakt er nogal een ding vanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:32 schreef zodeju het volgende:
Hoelang is ze nu niet geweest.....heb het een keer op vakantie 2weken volgehouden terwijl je wel je lekker laat gaan met eten tijdens vakantie maar toen wat ingenomen.....
Dat kan ook als je bent opgevoed als een heer.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:12 schreef marky het volgende:
Ty en Alice samen douchen... het moet niet gekker worden. Dit gebeurden vorig jaar toch echt niet.
Zeker maar vorig jaar wilde de dames het niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat kan ook als je bent opgevoed als een heer.
Wat bedoel je met thuis nieuwe kopen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:38 schreef Schakeltopia het volgende:
alles aangehad kwa kleding. maar dat is toch heel normaal na een maand. of gaan ze thuis dan nieuwe kopen?
elke live moet er iets nieuws aan, anders zien de mensen dat je 2x hetzelfde aan hebt gehadquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:38 schreef Schakeltopia het volgende:
alles aangehad kwa kleding. maar dat is toch heel normaal na een maand. of gaan ze thuis dan nieuwe kopen?
Dat zou wel eens heel goed kunnen om er de spanning in te houden voor al wie de polls niet volgt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ty wordt als 1e gesaved , en dan kan je opnieuw stemmen voor ass of noes
Is van toen Basiri die stoel wegtrok toen ze aan tafel wou gaan zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Flinke blauwe plek op de arm van Alice
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is van toen Basiri die stoel wegtrok toen ze aan tafel wou gaan zitten
nouja, ze brengt het een beetje alsof het raar is dat je na een maand weer is hetzelfde aantrektquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat bedoel je met thuis nieuwe kopen?
Rare actie was dat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is van toen Basiri die stoel wegtrok toen ze aan tafel wou gaan zitten
ja ditquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
elke live moet er iets nieuws aan, anders zien de mensen dat je 2x hetzelfde aan hebt gehad
Oh, het is een reactie op daar.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja, ze brengt het een beetje alsof het raar is dat je na een maand weer is hetzelfde aantrekt
Mss heeft ze haar regels,dan mag da.quote:
Samen douchen ze staan in aparte douche en tyron staat met zijn rug naar Alice toe gedraaid. Inderdaad een echte heerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat kan ook als je bent opgevoed als een heer.
Nee ze kreeg een checkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss heeft ze haar regels,dan mag da.
Alice ook problemen met poepen? Of bedoel je niet Sabeau?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:41 schreef Ebinas het volgende:
Ashley vraagt hoe het met de stoelgang van Alice is.
Alice geeft aan dat het het gespreksonderwerp van de dag is
Sabeau tochquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:41 schreef Ebinas het volgende:
Ashley vraagt hoe het met de stoelgang van Alice is.
Alice geeft aan dat het het gespreksonderwerp van de dag is
Daar lijkt het wel op .quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB bang dat Danny gecanceled wordt?
Ze vroeg het aan Alice, maar zij gaf aan zelf geen problemen te hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice ook problemen met poepen? Of bedoel je niet Sabeau?
er is nog nooit enige duidelijkheid gegeven hoe het gaat met het stemmen, BB kan eruit gooien wie hij wilquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:41 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Dat zou wel eens heel goed kunnen om er de spanning in te houden voor al wie de polls niet volgt.
Normaal gezien zou men dan de tellers terug op 0 moeten zetten en wint Trashley.
Echter geloof ik totaal niet dat stemmen iets uithaalt.
Ze zullen wel kijken naar het percentage om te zien of het geplande scenario (dat al voor de reeks begonnen is min of meer vastligt) niet te hard in strijd is met de keuze van de kijker en dat aan de hand daarvan bijsturen waar nodig.
Voor mij mag ze in elk geval samen met Glenn de finale spelen.
De enige volwaardige spelers tot nu toe. (Danny kan ook wel ver geraken maar dat is ne flik, daar ben ik allergisch voor, alhoewel ik hem wel vind meevallen)
Da's toch wat ik schreef?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is nog nooit enige duidelijkheid gegeven hoe het gaat met het stemmen, BB kan eruit gooien wie hij wil
Ging over Sabeauquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze vroeg het aan Alice, maar zij gaf aan zelf geen problemen te hebben.
Maar zei wel dat het het gespreksonderwerp van de dag was.
Weet niet wie ze dan bedoelde.
Las wel hier over Sabeau idd
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is nog nooit enige duidelijkheid gegeven hoe het gaat met het stemmen, BB kan eruit gooien wie hij wil
klopt was gewoon belangstelling, zo van kan jij nog wel een beetje normaal naar de wc? ja hoor geen probleemquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze vroeg het aan Alice, maar zij gaf aan zelf geen problemen te hebben.
Maar zei wel dat het het gespreksonderwerp van de dag was.
Weet niet wie ze dan bedoelde.
Las wel hier over Sabeau idd
Hier vroeg Ashley of Alice ook stoelgang problemen had.quote:
daar staat ook niet in dat het percentage belgische stemmers zwaarder weegt dan van de nederlandersquote:
Da's enkel een formaliteit.quote:
Mwahh daar gaat het poepen niet aan helpenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn : Komt goed..
Sabeau : Hopelijk voor de show, anders zit ik daar met mijn zuurpruimige gezicht..
Dan zou volgens de poll van den Volder Ty fucked zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar staat ook niet in dat het percentage belgische stemmers zwaarder weegt dan van de nederlanders
Speculerend denk ik eigenlijk dat dat al wel verwerkt zit in die poll, aangezien het toch een meer Vlaams georienteerde BB groep is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou volgens de poll van den Volder Ty fucked zijn
Want daar wordt geen andere weging in mee genomen.
Dat wordt wel gezegdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Speculerend denk ik eigenlijk dat dat al wel verwerkt zit in die poll, aangezien het toch een meer Vlaams georienteerde BB groep is.
Ik denk dat dat wel ligt aan tegenover wie diegene staatquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:03 schreef spapaars het volgende:
Je hebt helemaal geen polletje nodig om te weten dat iemand er slechts een week zit de pineut is.
Ik had het idee dat dit jaar een vlaamse vrouw zou moeten winnen maar zowel Ro als Do zijn wat dat betreft afgevallen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
voor de finale Ashley en Tyron voor de Nederlanders en Glenn en Tom voor de Belgen....of er moet nog wat anders binnen komen.....kijken of ik er over een paar weken nog zo overdenk
Toch vraag ik mij af wat de criteria van elektronische fraude is.quote:
Karen zie ik wel in de finalequote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dit jaar een vlaamse vrouw zou moeten winnen maar zowel Ro als Do zijn wat dat betreft afgevallen.
Het merendeel is echt vlaams.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wordt wel gezegd
Maar als je kijkt is toch echt een heel groot deel Nederlands
Zou nog kunnen maar die wordt met de week drukker.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen zie ik wel in de finale
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou volgens de poll van den Volder Ty fucked zijn
Want daar wordt geen andere weging in mee genomen.
En toch is elke exit kloppendquote:
Je moet inloggen met origineel emailadres dus je moet heel veel emailadressen hebben. Je moet je afvragen waarom zou je het hier doen. Voor de 70k die je winnen kan wel heel veel moeite en als het uitkomt ben he behoorlijk de pineut.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af wat de criteria van elektronische fraude is.
Kunnen ze zien als je stemt welk ip-adres daar bij hoort?
En zou er maximum zijn van hoeveel stemmen je per ip-adres kan uitbrengen?
Ook worden waarschijnlijk vele dezelfde VPN ip-adressen gebruikt bij het stemmen.
Je hebt mensen die meerdere accounts aanmaken maar ook gezinnen die allen willen stemmen.
Waar ligt de grens?
Blijft best vaag. Vroeger met het stemmen per telefoon/sms was het toch lastiger om te frauderen.
Ach ja, we houden het er maar op dat ze puur oordelen wat het programma precies uitkomt.
Niet altijd. Vorig jaar met Ali zaten ze er flink naast.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is elke exit kloppend
Zowel wie als eerste veilig is als wie er vertrekt
Alleen was dat van @odie22 lekker kort, voor forum makkelijker te lezenquote:
Tyron komt uit Alkmaar en Sabeau ook uit die hoek en Randy uit Amsterdam. Noord Holland heeft het overgenomen van de Brabanders. Vorige edities deden er altijd wel een paar brabanders mee nu is het alleen Dilano.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:10 schreef Clasientjuh het volgende:
Ashley woont ook vlakbij mijn Schagen is vlakbij Alkmaar
Dat van Tyron wist ik wel ja hij woont hier in de buurt ik ken zijn trans broer.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron komt uit Alkmaar en Sabeau ook uit die hoek en Randy uit Amsterdam. Noord Holland heeft het overgenomen van de Brabanders. Vorige edities deden er altijd wel een paar brabanders mee nu is het alleen Dilano.
Sabeau uit a damquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron komt uit Alkmaar en Sabeau ook uit die hoek en Randy uit Amsterdam. Noord Holland heeft het overgenomen van de Brabanders. Vorige edities deden er altijd wel een paar brabanders mee nu is het alleen Dilano.
2quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
slinger de stream aan en daar is ie SL
zet maar even op stream 2quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
slinger de stream aan en daar is ie SL
Uit zaandam sebeauquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sabeau uit a dam
10
Min van Jimmy
Ze woont 10 min van Jimmyquote:
ja dat ligt vlakbij elkaar die plaatsenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze woont 10 min van Jimmy
Die in a dam woont
Dat is wat ze elke keer zeggen
Sabeau uit Zaandam, heeft een auto en is in 10 minuten in de buurt van Jimmy, (Jimmy van oorsprong uit Zeeland, nu Amsterdam.)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ja is ook heel dichtbijquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze woont 10 min van Jimmy
Die in a dam woont
Dat is wat ze elke keer zeggen
Zaandam Is 30 minuten van Alkmaar vandaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Sabeau uit Zaandam. Jimmy van oorsprong uit Zeeland, nu Amsterdam.
is zijn borstharen aan het kammen voor de livequote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:22 schreef greysbones het volgende:
Waar is Dylano dan
Die moest toch koken
Een uur geleden al
Dacht ik ook maar als geslacht niet uitmaakt geef ik toch de voorrang aan Glenn of Tom.....En als er 3 gekozen moeten worden is het Alice en Karen erbij.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen zie ik wel in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |