ik denk dat rohani nu aan de beurt isquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:04 schreef greysbones het volgende:
Is Karen nu de hele tijd al met die haren van Doriana bezig
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep 100% dat zei bart ook in de live
Pfff het ging over wat slim isquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we gaan het niet hebben over de kijkers maar eerder over de bewoners hé
@Dotteke waar blijf jequote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
in het echte leven ja, ben ik het mee eens
in dit programma, is het slimmer om wat meer in bondjes te denken, en roddelen
Wordt nog druk voor ze valentijngedoe carnavalkleding verjaardagen van bewoners.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik gooi er even een speculaasje in. vanavond vieren ze carnaval
Tsja dat hebben we weleens anders mee gemaakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:11 schreef Hznootje het volgende:
Tyron doet het wel netjes met zn rug naar Alice…anders kan hij zo meekijken
Leroy bedoel jequote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsja dat hebben we weleens anders mee gemaakt.
Arme Karenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:17 schreef Schakeltopia het volgende:
nu is doriana weer
[ afbeelding ]
aja misschien vind ze het wel een fijne afleiding zo, laten we daar maar vanuit gaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Arme Karen
Die staat gewoon meer dan een halve zaterdag in de badkamer
Is alleen maar een prettige afleiding voor haar.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Arme Karen
Vindt ook dat die helemaal niks hoeft te doen in de huishouding daar.....als compensatie voor gratis kappertje.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Arme Karen
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt ook dat die helemaal niks hoeft te doen in de huishouding daar.....als compensatie voor een gratis kappertje.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:20 schreef odie22 het volgende:
vanavond afscheid nemen van asslieeeeeee![]()
, het hele scenario ligt al klaar
Ty wordt als 1e gesaved , en dan kan je opnieuw stemmen voor ass of noes , maar iedereen heeft zijn stemmen al op voor asslie dus noes wintquote:
Leukquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:22 schreef Puzzie het volgende:
Dora gaat vanavond een grijze rok met een roze paarse blazer aandoen
Neuh die blijft hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:20 schreef odie22 het volgende:
vanavond afscheid nemen van asslieeeeeee![]()
, het hele scenario ligt al klaar
Je weet dat ashley echt als eerste wordt gesaved hèquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ty wordt als 1e gesaved , en dan kan je opnieuw stemmen voor ass of noes , maar iedereen heeft zijn stemmen al op voor asslie dus noes wint![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat ashley echt als eerste wordt gesaved hè
Als eerste denk je?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk het niet!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ty wordt als 1e gesaved , en dan kan je opnieuw stemmen voor ass of noes , maar iedereen heeft zijn stemmen al op voor asslie dus noes wint![]()
![]()
Maar Ashley vindt het waarschijnlijk spannender om 1 van de twee te zijn om door die deur te gaan....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maak je niet druk ik ben wel weer wegquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jezus mensen dit gaat nu al een uur, ga ergens anders bezig ofzo
Ja vervelendquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat de gesprekken leuk zijn maar die rot fohn.....
Ik was er niet, maar snap wat je bedoeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |