dit is de eerste keer sinds hij schoongemaakt is dat ze er in zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:58 schreef zodeju het volgende:
Badje ziet er schoon uit als de zon er op schijt. Kan hun hele lijven zien.
vervelend zegquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:58 schreef BB-King het volgende:
Sabeau heeft nog steeds niet kunnen kakken.
Oh jee die gaat op knappen staan en dat doet pijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:58 schreef BB-King het volgende:
Sabeau heeft nog steeds niet kunnen kakken.
yep 100% dat zei bart ook in de livequote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashley niks speelt.. Ze is wie ze is
Ik vond het zeer realistisch van mij de vergelijking op dat moment tussen Randy en Tom. En dat sommige loyaler zijn dan andere.....maar daar is ook niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen idd voor je invullen wanneer je volgens hun een fan bent
Daarom beter met wat meer realisme kijken
Dat vind ik een belediging voor beiden damesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
nu weet ik aan wie Ashley mij doet denken
Monique uit Secret Story
En ik omdat ik haar echt een queen vindt ik hou dat mensen ook zo direct tegen mij zijn en niet zoals jouw favorieten a hier je rug om lullenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jouw punt? ik noem haar ''queen'' uit sarcasme
in het echte leven ja, ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:03 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
En ik omdat ik haar echt een queen vindt ik hou dat mensen ook zo direct tegen mij zijn en niet zoals jouw favorieten a hier je rug om lullen
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja, maar wie doet dan het putje?
Dat komt over 3 jaar welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Puntje kan weer drie jaar mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou dan vergeet je de mensen thuis die stemmen die houden daar niet van.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
in het echte leven ja, ben ik het mee eens
in dit programma, is het slimmer om wat meer in bondjes te denken, en roddelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |