Kan je eens stoppen met dat getrol van je?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jouw punt? ik noem haar ''queen'' uit sarcasme
5-6 dagen ofzo? ze maakt er nogal een ding vanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:32 schreef zodeju het volgende:
Hoelang is ze nu niet geweest.....heb het een keer op vakantie 2weken volgehouden terwijl je wel je lekker laat gaan met eten tijdens vakantie maar toen wat ingenomen.....
Dat kan ook als je bent opgevoed als een heer.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:12 schreef marky het volgende:
Ty en Alice samen douchen... het moet niet gekker worden. Dit gebeurden vorig jaar toch echt niet.
Zeker maar vorig jaar wilde de dames het niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat kan ook als je bent opgevoed als een heer.
Wat bedoel je met thuis nieuwe kopen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:38 schreef Schakeltopia het volgende:
alles aangehad kwa kleding. maar dat is toch heel normaal na een maand. of gaan ze thuis dan nieuwe kopen?
elke live moet er iets nieuws aan, anders zien de mensen dat je 2x hetzelfde aan hebt gehadquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:38 schreef Schakeltopia het volgende:
alles aangehad kwa kleding. maar dat is toch heel normaal na een maand. of gaan ze thuis dan nieuwe kopen?
Dat zou wel eens heel goed kunnen om er de spanning in te houden voor al wie de polls niet volgt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ty wordt als 1e gesaved , en dan kan je opnieuw stemmen voor ass of noes
Is van toen Basiri die stoel wegtrok toen ze aan tafel wou gaan zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Flinke blauwe plek op de arm van Alice
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is van toen Basiri die stoel wegtrok toen ze aan tafel wou gaan zitten
nouja, ze brengt het een beetje alsof het raar is dat je na een maand weer is hetzelfde aantrektquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat bedoel je met thuis nieuwe kopen?
Rare actie was dat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is van toen Basiri die stoel wegtrok toen ze aan tafel wou gaan zitten
ja ditquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
elke live moet er iets nieuws aan, anders zien de mensen dat je 2x hetzelfde aan hebt gehad
Oh, het is een reactie op daar.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja, ze brengt het een beetje alsof het raar is dat je na een maand weer is hetzelfde aantrekt
Mss heeft ze haar regels,dan mag da.quote:
Samen douchen ze staan in aparte douche en tyron staat met zijn rug naar Alice toe gedraaid. Inderdaad een echte heerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat kan ook als je bent opgevoed als een heer.
Nee ze kreeg een checkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss heeft ze haar regels,dan mag da.
Alice ook problemen met poepen? Of bedoel je niet Sabeau?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:41 schreef Ebinas het volgende:
Ashley vraagt hoe het met de stoelgang van Alice is.
Alice geeft aan dat het het gespreksonderwerp van de dag is
Sabeau tochquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:41 schreef Ebinas het volgende:
Ashley vraagt hoe het met de stoelgang van Alice is.
Alice geeft aan dat het het gespreksonderwerp van de dag is
Daar lijkt het wel op .quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB bang dat Danny gecanceled wordt?
Ze vroeg het aan Alice, maar zij gaf aan zelf geen problemen te hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice ook problemen met poepen? Of bedoel je niet Sabeau?
er is nog nooit enige duidelijkheid gegeven hoe het gaat met het stemmen, BB kan eruit gooien wie hij wilquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:41 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Dat zou wel eens heel goed kunnen om er de spanning in te houden voor al wie de polls niet volgt.
Normaal gezien zou men dan de tellers terug op 0 moeten zetten en wint Trashley.
Echter geloof ik totaal niet dat stemmen iets uithaalt.
Ze zullen wel kijken naar het percentage om te zien of het geplande scenario (dat al voor de reeks begonnen is min of meer vastligt) niet te hard in strijd is met de keuze van de kijker en dat aan de hand daarvan bijsturen waar nodig.
Voor mij mag ze in elk geval samen met Glenn de finale spelen.
De enige volwaardige spelers tot nu toe. (Danny kan ook wel ver geraken maar dat is ne flik, daar ben ik allergisch voor, alhoewel ik hem wel vind meevallen)
Da's toch wat ik schreef?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is nog nooit enige duidelijkheid gegeven hoe het gaat met het stemmen, BB kan eruit gooien wie hij wil
Ging over Sabeauquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze vroeg het aan Alice, maar zij gaf aan zelf geen problemen te hebben.
Maar zei wel dat het het gespreksonderwerp van de dag was.
Weet niet wie ze dan bedoelde.
Las wel hier over Sabeau idd
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is nog nooit enige duidelijkheid gegeven hoe het gaat met het stemmen, BB kan eruit gooien wie hij wil
klopt was gewoon belangstelling, zo van kan jij nog wel een beetje normaal naar de wc? ja hoor geen probleemquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze vroeg het aan Alice, maar zij gaf aan zelf geen problemen te hebben.
Maar zei wel dat het het gespreksonderwerp van de dag was.
Weet niet wie ze dan bedoelde.
Las wel hier over Sabeau idd
Hier vroeg Ashley of Alice ook stoelgang problemen had.quote:
daar staat ook niet in dat het percentage belgische stemmers zwaarder weegt dan van de nederlandersquote:
Da's enkel een formaliteit.quote:
Mwahh daar gaat het poepen niet aan helpenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn : Komt goed..
Sabeau : Hopelijk voor de show, anders zit ik daar met mijn zuurpruimige gezicht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |