zet maar even op stream 2quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
slinger de stream aan en daar is ie SL
Uit zaandam sebeauquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sabeau uit a dam
10
Min van Jimmy
Ze woont 10 min van Jimmyquote:
ja dat ligt vlakbij elkaar die plaatsenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze woont 10 min van Jimmy
Die in a dam woont
Dat is wat ze elke keer zeggen
Sabeau uit Zaandam, heeft een auto en is in 10 minuten in de buurt van Jimmy, (Jimmy van oorsprong uit Zeeland, nu Amsterdam.)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron komt uit Alkmaar en Sabeau ook uit die hoek en Randy uit Amsterdam. Noord Holland heeft het overgenomen van de Brabanders. Vorige edities deden er altijd wel een paar brabanders mee nu is het alleen Dilano.
Ja is ook heel dichtbijquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze woont 10 min van Jimmy
Die in a dam woont
Dat is wat ze elke keer zeggen
Zaandam Is 30 minuten van Alkmaar vandaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Sabeau uit Zaandam. Jimmy van oorsprong uit Zeeland, nu Amsterdam.
is zijn borstharen aan het kammen voor de livequote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:22 schreef greysbones het volgende:
Waar is Dylano dan
Die moest toch koken
Een uur geleden al
Dacht ik ook maar als geslacht niet uitmaakt geef ik toch de voorrang aan Glenn of Tom.....En als er 3 gekozen moeten worden is het Alice en Karen erbij.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen zie ik wel in de finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |