Dan zou volgens de poll van den Volder Ty fucked zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar staat ook niet in dat het percentage belgische stemmers zwaarder weegt dan van de nederlanders
Speculerend denk ik eigenlijk dat dat al wel verwerkt zit in die poll, aangezien het toch een meer Vlaams georienteerde BB groep is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou volgens de poll van den Volder Ty fucked zijn
Want daar wordt geen andere weging in mee genomen.
Dat wordt wel gezegdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Speculerend denk ik eigenlijk dat dat al wel verwerkt zit in die poll, aangezien het toch een meer Vlaams georienteerde BB groep is.
Ik denk dat dat wel ligt aan tegenover wie diegene staatquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:03 schreef spapaars het volgende:
Je hebt helemaal geen polletje nodig om te weten dat iemand er slechts een week zit de pineut is.
Ik had het idee dat dit jaar een vlaamse vrouw zou moeten winnen maar zowel Ro als Do zijn wat dat betreft afgevallen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
voor de finale Ashley en Tyron voor de Nederlanders en Glenn en Tom voor de Belgen....of er moet nog wat anders binnen komen.....kijken of ik er over een paar weken nog zo overdenk
Toch vraag ik mij af wat de criteria van elektronische fraude is.quote:
Karen zie ik wel in de finalequote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dit jaar een vlaamse vrouw zou moeten winnen maar zowel Ro als Do zijn wat dat betreft afgevallen.
Het merendeel is echt vlaams.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wordt wel gezegd
Maar als je kijkt is toch echt een heel groot deel Nederlands
Zou nog kunnen maar die wordt met de week drukker.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen zie ik wel in de finale
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou volgens de poll van den Volder Ty fucked zijn
Want daar wordt geen andere weging in mee genomen.
En toch is elke exit kloppendquote:
Je moet inloggen met origineel emailadres dus je moet heel veel emailadressen hebben. Je moet je afvragen waarom zou je het hier doen. Voor de 70k die je winnen kan wel heel veel moeite en als het uitkomt ben he behoorlijk de pineut.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af wat de criteria van elektronische fraude is.
Kunnen ze zien als je stemt welk ip-adres daar bij hoort?
En zou er maximum zijn van hoeveel stemmen je per ip-adres kan uitbrengen?
Ook worden waarschijnlijk vele dezelfde VPN ip-adressen gebruikt bij het stemmen.
Je hebt mensen die meerdere accounts aanmaken maar ook gezinnen die allen willen stemmen.
Waar ligt de grens?
Blijft best vaag. Vroeger met het stemmen per telefoon/sms was het toch lastiger om te frauderen.
Ach ja, we houden het er maar op dat ze puur oordelen wat het programma precies uitkomt.
Niet altijd. Vorig jaar met Ali zaten ze er flink naast.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is elke exit kloppend
Zowel wie als eerste veilig is als wie er vertrekt
Alleen was dat van @odie22 lekker kort, voor forum makkelijker te lezenquote:
Tyron komt uit Alkmaar en Sabeau ook uit die hoek en Randy uit Amsterdam. Noord Holland heeft het overgenomen van de Brabanders. Vorige edities deden er altijd wel een paar brabanders mee nu is het alleen Dilano.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:10 schreef Clasientjuh het volgende:
Ashley woont ook vlakbij mijn Schagen is vlakbij Alkmaar
Dat van Tyron wist ik wel ja hij woont hier in de buurt ik ken zijn trans broer.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron komt uit Alkmaar en Sabeau ook uit die hoek en Randy uit Amsterdam. Noord Holland heeft het overgenomen van de Brabanders. Vorige edities deden er altijd wel een paar brabanders mee nu is het alleen Dilano.
Sabeau uit a damquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron komt uit Alkmaar en Sabeau ook uit die hoek en Randy uit Amsterdam. Noord Holland heeft het overgenomen van de Brabanders. Vorige edities deden er altijd wel een paar brabanders mee nu is het alleen Dilano.
2quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
slinger de stream aan en daar is ie SL
zet maar even op stream 2quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
slinger de stream aan en daar is ie SL
Uit zaandam sebeauquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sabeau uit a dam
10
Min van Jimmy
Ze woont 10 min van Jimmyquote:
ja dat ligt vlakbij elkaar die plaatsenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze woont 10 min van Jimmy
Die in a dam woont
Dat is wat ze elke keer zeggen
Sabeau uit Zaandam, heeft een auto en is in 10 minuten in de buurt van Jimmy, (Jimmy van oorsprong uit Zeeland, nu Amsterdam.)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ja is ook heel dichtbijquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze woont 10 min van Jimmy
Die in a dam woont
Dat is wat ze elke keer zeggen
Zaandam Is 30 minuten van Alkmaar vandaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Sabeau uit Zaandam. Jimmy van oorsprong uit Zeeland, nu Amsterdam.
is zijn borstharen aan het kammen voor de livequote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:22 schreef greysbones het volgende:
Waar is Dylano dan
Die moest toch koken
Een uur geleden al
Dacht ik ook maar als geslacht niet uitmaakt geef ik toch de voorrang aan Glenn of Tom.....En als er 3 gekozen moeten worden is het Alice en Karen erbij.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen zie ik wel in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |