Rtl en go playquote:
Wat een gedoequote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rtl en go play
En andere email adressen
Hij was vanmorgen stil en daarom vroeg ze wat er met hem was. Ik kan me best voorstellen dat je sommige van die hyperactieve personen ff niet wil zien als je net wakker bent. Zoals Noushka, ik zou er gek van worden, ondanks dat ik s'morgens veel kan hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij was moe zei hij tegen Nouska
hoezo niet heb nu net voor de 3de keer gestemdquote:
ja alleen rtl en 3 emailadressenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rtl en go play
En andere email adressen
valt wel mee hoor 1x even email adressen aanmaken en ik had er al 2 dus 3x account maken en klaar ieder jaar kan je er weer mee stemmenquote:
Of ronahiquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij was vanmorgen stil en daarom vroeg ze wat er met hem was. Ik kan me best voorstellen dat je sommige van die hyperactieve personen ff niet wil zien als je net wakker bent. Zoals Noushka, ik zou er gek van worden, ondanks dat ik s'morgens veel kan hebben.
dat is anders om... en als Rohani zegt dat er niets is is ze een lafbek en leugenaarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of ronahi
Aan wie hij nu al meerdere malen heeft gevraagd of alles ok is tussen hen
En dat als er wat is dat ze het dan moet zeggen
( hij heeft wat we konden zien al 2 x aangegeven dat hij het gevoel heeft dat er wat is )
Hoe anders om?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is anders om... en als Rohani zegt dat er niets is is ze een lafbek en leugenaar
Staat in filmpjes topic. Moet nog even verwerken op YT maar komt vanzelf onlinequote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:50 schreef greysbones het volgende:
Nou!!!!
Ik wil ook weten wat Tom had geschreven
Thnx ledquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staat in filmpjes topic. Moet nog even verwerken op YT maar komt vanzelf online
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
Ging al twijfelen aan mezelf....denk zit toch niet naar een sl te kijken die ik nog niet gezien heb.quote:
Jij vindt dat of voelt dat zo , ik zie dat nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:15 schreef zodeju het volgende:
Vindt Randy lauwtjes tegenover Tyron.....dan valt Het briefje van Tom helemaal op.....het is voor hem toch ook de tweede keer......
Knip Offtopic,quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:15 schreef zodeju het volgende:
Vindt Randy lauwtjes tegenover Tyron.....dan valt Het briefje van Tom helemaal op.....het is voor hem toch ook de tweede keer......
Een hoop backstabbers daarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat is idd ontopic, Randy the backstabber
net alsof hij persé voor Tyron moest kiezen, er was meer dan genoeg keuze lol, en je weet als je van diegene wint is die genomineerd
zogenaamde ''bro's''
liever saai maar echtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, saai en nietszeggend
Blijkbaar zat die in de dbkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:21 schreef kater1 het volgende:
Waar zijn die nieuwen gebleven? Sabeau is ziekig begreep ik. Maar moet die Nouchka niet ergens overdreven energiek rondrennen of zo?
Echt vind ik hem al helemaal nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
liever saai maar echt
dan theater en nep en een schreeuwlelijk
Dan voelt dat zo.....hij hoeft hem niet dankbaar te zijn.....maar een klein oppepper of iets. En dan komt het van een heel andere kant in mijn ogen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij vindt dat of voelt dat zo , ik zie dat niet
sommige momenten in ieder geval wel, sommige momenten niet nee maar ja dat heeft hij ook gezegd, dat hij zoveel mogelijk zichzelf wil zijn behalve dan met het spelgedeeltequote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt vind ik hem al helemaal niet
Oh jee, straks Sabeau naar huis..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar zat die in de dbk
En moest nous er ook heen
Dus dit......quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
net alsof hij persé voor Tyron moest kiezen, er was meer dan genoeg keuze lol, en je weet als je van diegene wint is die genomineerd
zogenaamde ''bro's''
misschien is het putje bij oma verstoptquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh jee, straks Sabeau naar huis..
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien is het putje bij oma verstopt
Hij koos voor en duoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
zogenaamde ''bro's''
hij vond het ook niet erg als Tyron eventueel kwam en dit risico heb je altijd als je een duo moet kiezen en hun hebben die eigen keuze daarin gebaseerd ook op die cryptische omschrijvingquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij koos voor en duo
En hoopte toch echt tegen Doriana te komen
( dit heeft hij tegen BB gezegd toen hij moest kiezen)
Hij moest een duo kiezen
Valt dan niet mee om de juiste te kiezen
Omdat je niet weet wie komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |